Vaimo meinaa, että pari sataa lounaisiin kuussa on liikaa?
Ja sitten 150€ kampaaja ( 6vko välein?) hänelle on ihan erijuttu, + päälle muut kosmetiikat ja hiustuotteet joita on paljon. Ja kyllä, tienaan enemmän mutta silti ”mun herkkulounaat työpäivisin vie perheen rahoja!”
Miten muissa perheissä vastaavat asiat, rahan käyttö, syömiset ja kampaajat?
Kommentit (56)
Hyvä pointti sinulta.
Pitäkää sitten vaikka kuukausibudjetteja siitä mitä kukanenkin saa itseensä käyttää niin luulisi ettei sen jälkeen jää kellekään epäselväksi mihin sitä rahaa saa mennä ja mihin ei.
On se kovaa, kun ei saa syödäkään, huoh.
Entäs se sun monsteri-citymaasturi? Ja vaimolla joku pikku pösö.
Mulla on omat rahat ja vaimolla omat.
Saa käydä lounaalla vaikka kaksi kertaa päivässä ja vaimo kampaajalla vaikka joka viikko, ei tartte puuttua.
Jos syöt lounaan duunikavereitten kanssa, vaimon pitäisi olla tyytyväinen vain. Se on verkostoitumista, joka auttaa pärjäämään työelämässä ja tuo perheelle tuloja jatkossakin.
Itse en tuota ymmärtänyt, nikersin muka säästäväisenä jotain eväitä vain ja vielä yleensä omassa työhuoneessani samalla duunia puurtaen. Ja nyt olen taas työttömänä.
Meillä miehen ruokiin menee yhtä paljon kuin muulla koko perheellä yhteensä vaikka otan kotoa eväät töihin. Tuon päälle mies syö vielä lounasravintolassa.
Ja mun harrastukset maksaa + vie aikaa ihan murto-osan miehen harrastuksiin verrattuna. Auton hinnoista nyt puhumattakaan.
Kyllä miehet kuluttaa enemmän.
Kerro vaimolle että on paljon terveellisempää syödä kunnon lounas salaatteineen, vaikka maksaakin sen noin 10€ kuin vedellä jotain sämppäriä vaan naamaan.
Pyydä vaimoa laittamaan sulle eväät töihin. Jospa loppuis valitus.
Hullua maksaa 10€ lounaasta. Itselläni lähes aina eväät mukana. Onneksi nykyään löytyy myös opiskelijakortti niin saan 2.60€/annos hintaan vedettyä lounaan.
Kyllä pärjää 4000€/kk tuloilla.
Jos on omat rahat, niin kyllä kumpikin saa niillä tehä mitä haluaa.
Vaimosihan voisi alkaa laittamaan sullekin eväät, kääriä ne vaikka ne voipaperiin ja sää sitte leikkaat ja värjäät tietty vaimosi hiukset. Kyllä rakkaus alkaa siitä kukoistamaan. <3
Jätät syämättä ja vaimosi jättää hiuksensa leikkaamatta. Alkaa rahaa jäämään säästöön.
Antaisko se sun vaimosi leikata ja värjätä ne sun hiukset? :D
Vierailija kirjoitti:
Pyydä vaimoa laittamaan sulle eväät töihin. Jospa loppuis valitus.
Ja kohta vaimo valittaa av:lla kun mies ei itse tajua tai osaa tehdä eväitä ja kaikki ketjun vastaukset ovat jätä se sika. ;)
Vierailija kirjoitti:
Antaisko se sun vaimosi leikata ja värjätä ne sun hiukset? :D
Tark. vaimosi hiukset
Vaimo myöskin kalliimmille lounaille, tasapeli.
En tajua miten kenellekään voi olla sanomista toisen rahankäytöstä?
Miten tiukka rahatilanne teidän taloudessa on? Molemmat vähentää menojaan: kampaajaa harvemmin ja sä kuljetat omia eväitä pari-kolme kertaa viikossa.
Haluaisitko sä siis, että se ei laittaudu?
Ehdota jos laittaisi sinulle eväitä.