Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Keski-ikäinen Henri on harrastanut seksiä kerran elämässään - haaveilee parisuhteesta

Vierailija
07.03.2018 |

Henristä on käsittämätöntä, että ihmiset valittavat, jos seksissä on parin kuukauden tauko. Henrin mielestä nämä ihmiset voisivat silloin pysähtyä ajattelemaan, onko tilanne kuitenkaan niin kauhea.
- Ihmiset voisivat myös muistaa, että on olemassa lukuisia ihmisiä, jotka saavat seksiä hyvin harvoin, jos ollenkaan. Jotkut ihmiset pitävät parisuhteita ja seksiä itsestäänselvyytenä, mutta kaikille ne eivät ole itsestäänselvyyksiä.
Herättääkö henrin tapaus ajatuksia Mammoissa

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AtmEero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AtmEero kirjoitti:

Tämän pastan nimi pitäisi muuttaa pikemminkin feministiseksi miesvihapalstaksi. En ymmärrä mistä tuo naisten järjetön viha ja hyökkäys naisettomia ja muutenkin syrjittyjä miehiä kohtaan oikein kumpuaa? Mitä pahaa me seksiä saamattomat miehet olemme tehneet teille naisille, häh!? Vastatkaa!!!!!

Sanoisin että naiset on alunperin tehneet pahaa meille at-miehille ja sitten vielä sen päälle kaikki mammat hyökkää meidän yksinäisten ja elämässään huonommin pärjäävien miesten kimppuun kuin hyeenalauma ja raatelee hengiltä.

No mietipä miten te kohtelette miehettömiä ja syrjittyjä naisia? "Hv ei nainen voi olla yksinäinen tai syrjitty nainen saa aina parisuhteen naisilla on kaikki niin helppoa miehet on ainoita joilla voi olla vaikeaa!".

Ei paljoa enää jaksa sympatiaa tuntea.

T: syrjäytynyt, neitsyt ikisinkku nainen

En minä ole kohdellut muiden syrjimiä yksinäisiä neitsytnaisia tuolla tavalla. Kyllä mulle ainakin kelpais koska vain. En suostu ottamaan vastuuta joidenkin kusipää miesten puheista. Ei me miehetkään olla kaikki samasta puusta veistettyjä.

Silti juttunne on "naiset sitä naiset tätä naiset kohtelee meitä väärin". Ettekö itse pakota naisia samaan kusipäämuottiin?

Vierailija
102/112 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te miehet tarkalleen ottaen sitten oikein odotatte?

Kauhea poru itku ja hammasten kiristys jos joku mies ei siitä tai tästä sattuneesta syystä ole saanut seksiä. Se on nyt sitten kaikkien maailman naisten syy.

Heidänkö (meidänkö) pitäisi siis olla valmiina helmat hampaissa jokaisen uroon edessä ettei kukaan vaan jäisi ilman? Onko seksin saaminen miehille ihmisoikeus, naiselle velvollisuus antaa, kenelle tahansa, miellyttää ao. itseä tai ei. Ettei kukaan jäisi ilman?

Minä en siihen suostu. Olen ennen kaikkea ihminen ja nainen. En kaniini.

Miksi naiset keksivät aina vain tuon ratkaisun? Jos ongelmana on köyhyys, niin ei kukaan järkevä silloinkaan ehdota, että rikkaat pakotettaisiin antamaan köyhille osa rahoistaan

Kyllä tällä palstalla on esitetty moneen kertaan ehdotuksia että nuoret naiset pitäisi pakottaa antamaan seksiä naisettomille miehille, tai että työttömät naiset pitäisi pakottaa bordellityöhön etc etc.

Osa noista ehdotuksista on niin pikkutarkasti suunniteltu että ihan kammottaa.

Lentokapteeni täällä hei:)

Mä panen jo niitä nuoria naisia.

Ne rumat yh äidit vois panna Eeroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meetoo kirjoitti:

AtmEero kirjoitti:

Tuo meetoo-kampanjakin on enimmäkseen sitä että yritetään mustamaalata ja tehdä tavallisten tai rumien miesten elämästä yhtä helvettiä. Tuollaisia ahdistelu ja selviä hyväksikäyttä tapauksia ei todellakaan ole kuin murto-osa siitä mitä väitetään. Monet naiset varmasti yrittää saada rahat pois miehiltä keksimällä tekaistuja ahdistelu tai raiskaus-syytöksiä. Ei me ätmit ainakaan ahdistella saati sitten raiskata koskaan ketään vaan kyllä ne on yleensä ne miehet joilla on muutenkin paljon suosiota naisten keskuudessa.

Eero..naiset ei välitä susta ja sun rullatuolista...

Ootko ajatellut maksullista naista?

Onhan sekin joskus mielessä käynyt mutta haluan ajatella sitä vasta aivan vihoviimeisenä vaihtoehtona.

Vierailija
104/112 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AtmEero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AtmEero kirjoitti:

Tämän pastan nimi pitäisi muuttaa pikemminkin feministiseksi miesvihapalstaksi. En ymmärrä mistä tuo naisten järjetön viha ja hyökkäys naisettomia ja muutenkin syrjittyjä miehiä kohtaan oikein kumpuaa? Mitä pahaa me seksiä saamattomat miehet olemme tehneet teille naisille, häh!? Vastatkaa!!!!!

Sanoisin että naiset on alunperin tehneet pahaa meille at-miehille ja sitten vielä sen päälle kaikki mammat hyökkää meidän yksinäisten ja elämässään huonommin pärjäävien miesten kimppuun kuin hyeenalauma ja raatelee hengiltä.

No mietipä miten te kohtelette miehettömiä ja syrjittyjä naisia? "Hv ei nainen voi olla yksinäinen tai syrjitty nainen saa aina parisuhteen naisilla on kaikki niin helppoa miehet on ainoita joilla voi olla vaikeaa!".

En minä ole kohdellut muiden syrjimiä yksinäisiä neitsytnaisia tuolla tavalla. Kyllä mulle ainakin kelpais koska vain. En suostu ottamaan vastuuta joidenkin kusipää miesten puheista. Ei me miehetkään olla kaikki samasta puusta veistettyjä.

Silti juttunne on "naiset sitä naiset tätä naiset kohtelee meitä väärin". Ettekö itse pakota naisia samaan kusipäämuottiin?

Millä lailla olet puolustanut rumaa neitsyttä?

Kerro nyt...

Vierailija
105/112 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AtmEero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meetoo kirjoitti:

AtmEero kirjoitti:

Tuo meetoo-kampanjakin on enimmäkseen sitä että yritetään mustamaalata ja tehdä tavallisten tai rumien miesten elämästä yhtä helvettiä. Tuollaisia ahdistelu ja selviä hyväksikäyttä tapauksia ei todellakaan ole kuin murto-osa siitä mitä väitetään. Monet naiset varmasti yrittää saada rahat pois miehiltä keksimällä tekaistuja ahdistelu tai raiskaus-syytöksiä. Ei me ätmit ainakaan ahdistella saati sitten raiskata koskaan ketään vaan kyllä ne on yleensä ne miehet joilla on muutenkin paljon suosiota naisten keskuudessa.

Onhan sekin joskus mielessä käynyt mutta haluan ajatella sitä vasta aivan vihoviimeisenä vaihtoehtona.

Eero rumien neitsyiden ystävä..hyvä että et ole saastuttanut kehoasi H..uorilta saa sukupuolitaudin

Vierailija
106/112 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AtmEero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AtmEero kirjoitti:

No okei kyllä mä voin sulta pyytää anteeksi. Olet varmaan niitä harvoja poikkeustapauksia.

Vierailija
107/112 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AtmEero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meetoo kirjoitti:

AtmEero kirjoitti:

Eero rumien neitsyiden ystävä..hyvä että et ole saastuttanut kehoasi H..uorilta saa sukupuolitaudin

Niinpä ja minä kun haluan kokea suihinoton ja seksin ilman kondomia mutta ei huorien kanssa parane harrastaa kumpaakaan ilman kumia jos haluaa säilyttää terveytensä.

Vierailija
108/112 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on keskustelu :D

Vierailija
109/112 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän hämäsi ko. jutun kuva. Oliko kyseessä siis tämä jutun mies, vai kuvapankin satunnainen kuva. Jos kyseessä oli oikeasti Henri, niin ihmettelen naisettomuutta.

Epäilen että Henkka on melkosen ronkeli kaveri naisten suhteen. Ei kelpaa mikä tahansa av-mamma hänen kainaloon.

Lienee selvää ettei ole Henkan oma kuva, siinähän mainitaan lähdekin kuvan alla.

Mutta ei kokemattomana pysyminen niin vaikeaa ole. Ellet ole aloitteellinen & heti valmis seksiin vaikkei olisi minkäänlaista tunnetta yhteensopivuudesta, jäät helposti ilman. Jos vielä rajaat pois varatut, mahdollisuudet heikkenevät paljon.

Minun saamistani seksuaalisista aloitteista 1/2 on tullut varatuilta, 1/2 voimakkaassa humalassa olevilta varttuneemmilta mahdollisesti varatuilta. Vajaa kymmenkunta aloitetta, koko elämän aikana. Kaikki sen jälkeen kun täytin 30.

Treffeille on halunnut ikäiseni oikein nätti nainen, joka kuitenkin osoittautui tempperamenttiseksi ja luonteeltaan ilkeäksi. Olisin varmaankin saanut seksiä, harvemmin muuten halutaan ihan lähikontaktiin ja pyydetään ekoilla treffeillä yökylään. "Panomies" olisi käynyt hoitelemassa ja kerännyt plakkariinsa kokemuksen. Nainen oli todella haluttava, mutta päätin silti ei. Sitten kaksi kivaa naista ovat halunneet tutustua mahdollisesti seurustelun merkeissä. Molemmat selkeästi yli 10v nuorempia, ja haluaisivat perustaa perheen. Itse en halua, joten en ala huijaamaan jotta saisin seksiä. Ja sitten yksi todella paljon nuorempi, joka veti aloitteensa takaisin kuultuaan ikäni :D Myös nämä sen jälkeen kun täytin 30.

Kolmekymppiseksi asti, nada.

M/38v. Tavallisen näköinen, työelämässä, liikunnallinen, sosiaalinen, hauskakin. Ei rajoitteita, pl. kokemattomuus. Paljon naispuolisia ystäviä, mutta vasta viime vuosina naiset ovat alkaneet haluta muutakin kuin ystävyyttä.

Vierailija
110/112 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AtmEero kirjoitti:

surullista mutta niin totta

Vierailija
111/112 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus Henri ylös.

Vierailija
112/112 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AtmEero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AtmEero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meetoo kirjoitti:

AtmEero kirjoitti:

Niinpä ja minä kun haluan kokea suihinoton ja seksin ilman kondomia mutta ei huorien kanssa parane harrastaa kumpaakaan ilman kumia jos haluaa säilyttää terveytensä.

Kerro nyt miten olet puolustanut rumia neitsyt naisia?

Ovatko kaikki rumat naiset automaattisesti neitsyitä? perustele

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän