IL: Keski-ikäinen Henri on harrastanut seksiä kerran elämässään - haaveilee parisuhteesta
Henristä on käsittämätöntä, että ihmiset valittavat, jos seksissä on parin kuukauden tauko. Henrin mielestä nämä ihmiset voisivat silloin pysähtyä ajattelemaan, onko tilanne kuitenkaan niin kauhea.
- Ihmiset voisivat myös muistaa, että on olemassa lukuisia ihmisiä, jotka saavat seksiä hyvin harvoin, jos ollenkaan. Jotkut ihmiset pitävät parisuhteita ja seksiä itsestäänselvyytenä, mutta kaikille ne eivät ole itsestäänselvyyksiä.
Herättääkö henrin tapaus ajatuksia Mammoissa
Kommentit (112)
AtmEero kirjoitti:
Tämän pastan nimi pitäisi muuttaa pikemminkin feministiseksi miesvihapalstaksi. En ymmärrä mistä tuo naisten järjetön viha ja hyökkäys naisettomia ja muutenkin syrjittyjä miehiä kohtaan oikein kumpuaa? Mitä pahaa me seksiä saamattomat miehet olemme tehneet teille naisille, häh!? Vastatkaa!!!!!
Sanoisin että naiset on alunperin tehneet pahaa meille at-miehille ja sitten vielä sen päälle kaikki mammat hyökkää meidän yksinäisten ja elämässään huonommin pärjäävien miesten kimppuun kuin hyeenalauma ja raatelee hengiltä.
En halua säälipanna vammaista
en vihaa, en pane, en välitä
Tuo meetoo-kampanjakin on enimmäkseen sitä että yritetään mustamaalata ja tehdä tavallisten tai rumien miesten elämästä yhtä helvettiä. Tuollaisia ahdistelu ja selviä hyväksikäyttä tapauksia ei todellakaan ole kuin murto-osa siitä mitä väitetään. Monet naiset varmasti yrittää saada rahat pois miehiltä keksimällä tekaistuja ahdistelu tai raiskaus-syytöksiä. Ei me ätmit ainakaan ahdistella saati sitten raiskata koskaan ketään vaan kyllä ne on yleensä ne miehet joilla on muutenkin paljon suosiota naisten keskuudessa.
Vela - 72 kirjoitti:
Minulle tuli Henristä oikein positiivinen mielikuva. Vaikuttaa fiksulta mieheltä, jolla on aika virkistävä asenne yksinäisyyteensä. Usein tuntuu siltä, että monet ns. ikisinkut syyttävät yksinäisyydestään joko itseään tai muita. Henri ei vaikuttanut hakevan syyllisiä ollenkaan. Pikemminkin hänellä oli sellainen asenne, että näin on vain elämä mennyt, mutta ei ole syytä etteikö tilanne voisi muuttuakin. Tuo on minusta erittäin hieno asenne ylipäätään, ja erityisesti ottaen huomioon että Henri on vammainen.
Maailmassa, jossa moni vammaton, terve ja Henriä nuorempikin tyyppi on heittänyt kirveen kaivoon ja antanut vallan katkeruudelle, Henrin asenne tuntuu suorastaan esimerkilliseltä. Elämä ei varmasti ole ollut helppoa hänellekään, mutta hän jaksaa kuitenkin katsoa sitä elämää laajemmin kuin omasta vinkkelistään.
Minä nostan Henrille hattua ja toivon hänelle hyvää ja kaunista tulevaisuutta. Ja uskon vilpittömästi, että tuollainen mies ei ilman naisen rakkautta loppuiäkseen jää.
säälipukki..säälipukki..laita yh:ta Henrylle ja anna säälistä pilluaaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitä vartenhan tuollaiset miehet ovat, että olisi jotain vihattavaa ja halveksittavaa!
Me too kampanjan uhri. Henri ei uskalla lähestyä naista.
Hah haa! Henrin ongelma tai pikemminkin tilanne on monimutkaisempi. Se juontaa juurensa jo nuoruuteen. Kampanja taas on aivan tuore.
Symppaan Henriä. Hän vaikuttaa fiksulta. Naiset pelkäävät vammaista miestä,vaikkakin turhaan.
En minä pelkää vammaisia, enkä myöskaan pane niitä..enkä lapsia, enkä eläimiä
Henri tuntuu varsin järkevältä kohtuuden ihmiseltä. Kun seksi on aika vapaata monilla, niin hyvä muistutus, että me kaikki emme ole samanlaisia. On erilaisia syitä, miksi seksiä ei ole joka hetki. Voi olla arvoja ja ihanteita odottaa sitä oikeaa, voi olla vaikka väsymystä masennuksen tai vauvan takia ym.
Uutinen: ilman seksiäkin voi elää hyvää elämää :)
Vierailija kirjoitti:
AtmEero kirjoitti:
Tämän pastan nimi pitäisi muuttaa pikemminkin feministiseksi miesvihapalstaksi. En ymmärrä mistä tuo naisten järjetön viha ja hyökkäys naisettomia ja muutenkin syrjittyjä miehiä kohtaan oikein kumpuaa? Mitä pahaa me seksiä saamattomat miehet olemme tehneet teille naisille, häh!? Vastatkaa!!!!!
Sanoisin että naiset on alunperin tehneet pahaa meille at-miehille ja sitten vielä sen päälle kaikki mammat hyökkää meidän yksinäisten ja elämässään huonommin pärjäävien miesten kimppuun kuin hyeenalauma ja raatelee hengiltä.
En minä ole millään tavalla vammainen mutta silti te naiset kohtelette minua ihan samalla tavalla ja ilman että olen itse alkanut haastamaan riitaa. Nämä minun kommentit ei ole syy vaan seuraus naisten käytöksestä minua kohtaan.
AtmEero kirjoitti:
Tuo meetoo-kampanjakin on enimmäkseen sitä että yritetään mustamaalata ja tehdä tavallisten tai rumien miesten elämästä yhtä helvettiä. Tuollaisia ahdistelu ja selviä hyväksikäyttä tapauksia ei todellakaan ole kuin murto-osa siitä mitä väitetään. Monet naiset varmasti yrittää saada rahat pois miehiltä keksimällä tekaistuja ahdistelu tai raiskaus-syytöksiä. Ei me ätmit ainakaan ahdistella saati sitten raiskata koskaan ketään vaan kyllä ne on yleensä ne miehet joilla on muutenkin paljon suosiota naisten keskuudessa.
Eero..naiset ei välitä susta ja sun rullatuolista...
AtmEero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AtmEero kirjoitti:
En minä ole millään tavalla vammainen mutta silti te naiset kohtelette minua ihan samalla tavalla ja ilman että olen itse alkanut haastamaan riitaa. Nämä minun kommentit ei ole syy vaan seuraus naisten käytöksestä minua kohtaan.
Kerro ESIMERKKI TOSIELÄMÄSTÄ..kun sua on nainen kohdellut vammaisena
mitä..eikö..
Vierailija kirjoitti:
Henri on vammainen...kehitysvammainen..ruma impo vammainen..
Pyörätuolivammainen..
Eikö sinulle ole opetettu että on rumaa ja epäkohteliasta haukkua vammaisia ihmisiä. Meneppä johonkin käytöstapa kouluun.
AtmEero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörätuolivammainen..Eikö sinulle ole opetettu että on rumaa ja epäkohteliasta haukkua vammaisia ihmisiä. Meneppä johonkin käytöstapa kouluun.
Rumaa ja epäkohteliasta olla tekopyhä..anna henrille p..llua
meetoo kirjoitti:
AtmEero kirjoitti:
Ootko ajatellut maksullista naista?
AtmEero kirjoitti:
No mietipä miten te kohtelette miehettömiä ja syrjittyjä naisia? "Hv ei nainen voi olla yksinäinen tai syrjitty nainen saa aina parisuhteen naisilla on kaikki niin helppoa miehet on ainoita joilla voi olla vaikeaa!".
Ei paljoa enää jaksa sympatiaa tuntea.
T: syrjäytynyt, neitsyt ikisinkku nainen
meetoo kirjoitti:
AtmEero kirjoitti:
Tiedoksi vaan sullekkin että mulla ei ole rullatuolia eikä ole mitään todettua vammaa eli olen ihan tavis mies. Mutta eipä naiset sen paremmin kohtele olit ruma, tavis tai vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te miehet tarkalleen ottaen sitten oikein odotatte?
Kauhea poru itku ja hammasten kiristys jos joku mies ei siitä tai tästä sattuneesta syystä ole saanut seksiä. Se on nyt sitten kaikkien maailman naisten syy.
Heidänkö (meidänkö) pitäisi siis olla valmiina helmat hampaissa jokaisen uroon edessä ettei kukaan vaan jäisi ilman? Onko seksin saaminen miehille ihmisoikeus, naiselle velvollisuus antaa, kenelle tahansa, miellyttää ao. itseä tai ei. Ettei kukaan jäisi ilman?
Minä en siihen suostu. Olen ennen kaikkea ihminen ja nainen. En kaniini.
Miksi naiset keksivät aina vain tuon ratkaisun? Jos ongelmana on köyhyys, niin ei kukaan järkevä silloinkaan ehdota, että rikkaat pakotettaisiin antamaan köyhille osa rahoistaan
Vierailija kirjoitti:
AtmEero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörätuolivammainen..Eikö sinulle ole opetettu että on rumaa ja epäkohteliasta haukkua vammaisia ihmisiä. Meneppä johonkin käytöstapa kouluun.
Rumaa ja epäkohteliasta olla tekopyhä..anna henrille p..llua
Et voi olla tosissas, missähän kohtaa olen ollut tekopyhä ja tuo jälkimmäinen vaatimuksesi on käytännössä mahdotonta toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te miehet tarkalleen ottaen sitten oikein odotatte?
Kauhea poru itku ja hammasten kiristys jos joku mies ei siitä tai tästä sattuneesta syystä ole saanut seksiä. Se on nyt sitten kaikkien maailman naisten syy.
Heidänkö (meidänkö) pitäisi siis olla valmiina helmat hampaissa jokaisen uroon edessä ettei kukaan vaan jäisi ilman? Onko seksin saaminen miehille ihmisoikeus, naiselle velvollisuus antaa, kenelle tahansa, miellyttää ao. itseä tai ei. Ettei kukaan jäisi ilman?
Minä en siihen suostu. Olen ennen kaikkea ihminen ja nainen. En kaniini.
Miksi naiset keksivät aina vain tuon ratkaisun? Jos ongelmana on köyhyys, niin ei kukaan järkevä silloinkaan ehdota, että rikkaat pakotettaisiin antamaan köyhille osa rahoistaan
Kyllä tällä palstalla on esitetty moneen kertaan ehdotuksia että nuoret naiset pitäisi pakottaa antamaan seksiä naisettomille miehille, tai että työttömät naiset pitäisi pakottaa bordellityöhön etc etc.
Osa noista ehdotuksista on niin pikkutarkasti suunniteltu että ihan kammottaa.
Vierailija kirjoitti:
AtmEero kirjoitti:
No mietipä miten te kohtelette miehettömiä ja syrjittyjä naisia? "Hv ei nainen voi olla yksinäinen tai syrjitty nainen saa aina parisuhteen naisilla on kaikki niin helppoa miehet on ainoita joilla voi olla vaikeaa!".
En minä ole kohdellut muiden syrjimiä yksinäisiä neitsytnaisia tuolla tavalla. Kyllä mulle ainakin kelpais koska vain. En suostu ottamaan vastuuta joidenkin kusipää miesten puheista. Ei me miehetkään olla kaikki samasta puusta veistettyjä.
Vierailija kirjoitti:
AtmEero kirjoitti:
sähän voisit säälipanna Henryä :)
AtmEero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AtmEero kirjoitti:
En minä ole kohdellut muiden syrjimiä yksinäisiä neitsytnaisia tuolla tavalla. Kyllä mulle ainakin kelpais koska vain. En suostu ottamaan vastuuta joidenkin kusipää miesten puheista. Ei me miehetkään olla kaikki samasta puusta veistettyjä.
Onko se syrjitty neitsyt nainen tatuoitu otsaan?
Montako tuttavaasi on syrjittyjä neitsyitä?
Pyörätuolivammainen..