Naiset!!Montako orgasmia saatte rakastelun aikana?
Olenkohan mä ihan normaali,kun saan usein ihan kymmeniä orkkuja?Osa sellaisia "pieniä",osa isompia.
Kommentit (20)
Joskus tuntuu, että se on yhtä suurta ja pitkää orkkua vaan koko rakastelu, joskus saan sitten useita pienempiä.. vaihtelee tosi paljon, mutta se on varmaa, että saan joka kerta ja helposti.
Joskus harvoin kykenen saman vuorokauden aikana saamaan kahdesti.
Et vain osaa tai miehesi ei osaa.
Et vain osaa tai miehesi ei osaa.
Onko sun vaikea ymmärtää, että on erilaisia ihmisiä. Saan niin voimakkaan orgasmin, ettei kertakaikkiaan tee mieli enää lisää:-)
Yhden orkun saan (ehkä), mutta se onkin niin järisyttävä, että olen aivan puhki ja tärisen vaikka kuinka kauan, että ei tosiaan tee mieli uutta, joskus kyllä itse tehnyt itselleni pari, mutta miehien kanssa en usko, että saisin, koska olen todella niin puhki. ja harvoin saan edes monen päivän sisällä kuin yhden (tosin sinkkuna tämä seksielämäkin aika heikkoa:D
Mutta keskimäärin 4-6 per kerta, eli parin kolmen minuutin välein. Voimakkuus vaihtelee mutta kaikki tuntuu tosi selvästi.
N 30+
esileikissä saa helposti ja sit yhdynnässä mahdollisesti toisen, ei kuitenkaan aina..;(
...itse en ole saanut yli kahteen vuoteen. Muistan kyllä hämärästi millaista se oli...(huokaus)
mutta nuolemalla klittaa tai somettamalla KYLLÄ
sama homma. Itselleni on kyllä ihan tarpeeksi 1-2 kun on niin "isoja" :). Enemmänkin saa jos näkee vaivaa, muttei tunnu enää vaan niin hyvältä. Näin mulla...
.On sen verran hellänä sen jälkeen, että ei vaan tunnu enää kivalta.
Itse saan yleensä yhden klittaorkun esileikissä ja sitten useampia vaginaorkkuja.
Mainittakoon että saan myös peppuorkkuja.
Ja mä saan suuorkkuja ja tissiorkkuja ;-)
On parempi kuin monta sinne päin. Se pätee aika monessa asiassa.
Mielenkiintoisia vastauksia tullut.Kai meitä on sitten moneen junaan,mutta onnea kaikille kuitenkin ja seksikästä kesän loppua:) ap
Nuoluorkku on tosi tärisyttävä, vähään aikaan ei tuu muuta. Kun munan saa sen jälkeen pilluun sisään, niin hyvältä sekin tuntuu, mutta orkkua en saa. N49
klitoris-oo, vagina-orkku, perseorkku, käsiorkku, korvaorkku, kainalo-orkku.. näitähän riittää.... :-D
aikana? Kuinka kauan teillä siis kestää puuhat ja mitä se sisältää, kun noin monta kertaa laukeat??
t. Yksi, joka saa joko yhden orkun, joka kestää ja kestää tai sitten sellaisen jossa on sarjana huippuja. Tai sitten saan ihan tavallisen orkun. Mutta harvoin pelkässä yhdynnässä kuitenkaan edes sitä yhtä. Onneksi on suuseksi ja sormetus ja dildot...
että voin saada vaikka kuinka monta kertaa peräkkäin:-). Ja ikää vasta 37;-D! Oli mahtava oivallus. Olen huomannut, että ajoitus on kyllä ekan suuren ja valtavan orkun jälkeen tarkkaa: tarpeeksi pian, muttei liian pian, ja heti tulee taaaas...! On ollut ihanaa tajuta ja huomata tällainen asia nyt, ennen luulin että se on kerta päivässä kun minä voin saada, vaikka seksiä kuinka harrastettaisiin...useimmat saan miehen hyväillessä käsin, sitten sopivassa tilanteessa myös yhdynnässä. En kuitenkaan sitä ekaa saa koskaan yhdynnässä. Ei mikään ongelma:-).
En saa edes yhtä.. Masennus...
Olen yrittänyt opetella itsekseni sormilla, suihkulla, leluilla. Luulen päässeeni lähelle tunnin työskentelyn jälkeen mutta koskaan en ole saanut mitään, mitä voisin kuvailla orgasmiksi. En siis tiedä miltä se ihanuus tuntuu. Jatkan harjoittelua... Harmi vaan, että aina joku tuppaa häiritsemään tai muuten vaan kestää niin kauan, että ei vain ole äiti-ihmisenä niin kauaa aikaa käytettäväksi..
Miestä ei ole..
Itse saan yleensä yhden klittaorkun esileikissä ja sitten useampia vaginaorkkuja.
Mainittakoon että saan myös peppuorkkuja.