Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, enkä jaksa tehdä mitään parisuhteen löytämisen hyväksi, koska tiedän olevani kuitenkin keskimääräistä vähemmän haluttava

Vierailija
07.03.2018 |

Tinderissä ei esim. kiinnosta aloittaa juttelua mätsien kanssa, koska epäilen etteivät he kuitenkaan ole oikeasti kiinnostuneita, ja mietin jatkuvasti, että saanko vähemmän mätsejä kuin muut miehet.

Baarissa ei huvita tehdä aloitteita naisille, koska jotenkin tuntuu, että ne miehet, joiden kannattaa ylipäätään tehdä aloitteita, saavat niitä myös pilvin pimein naisilta.

Ei myöskään huvita lähestyä naisia siitä syystä, että todennäköisesti kelpaa kellekään sellaiselle naiselle, josta olen itse kiinnostunut.

Usein sanotaan: "laske sitä rimaa", joka minun tapauksessani varmastikin tarkoittaisi, että pitäisi kelpuuttaa rumia naisia. No voisinhan minä muuten kyllä kelpuuttaakin, mutta kun en minä vaan pysty kiinnostumaan sellaisesta naisesta, josta en ole kiinnostunut, vaikka miten yrittäisi. Eli ei auta, vaikka miten laskisi rimaansa.

Sitten silloin harvoin kun saan aloitteen joltakin naiselta, niin ei sekään tunnu kovin hyvältä, kun sitä vaan miettii, että kyse oli vaan tuurista, ja että minä olen ihan yhtä epähaluttava kuin ennenkin, ja että muut miehet saa paljon enemmän aloitteita naisilta.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
62/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea mies kelpaa minulle baarissa ryyppykaveriksi, siinä siivellä saa monesti itsekkin naista.

T: Ruma mies

Olen huomannut tämän saman asian myös itse. Menen monesti komeiden tuntemattomien miesten läheisyyteen tekemään tuttavuutta (jos he ovat yksin liikenteessä). Komean miehen ympärille tuppaa tulemaan illan aikana seuraa. Naispuolisia juttelijoita. Alfa valitsee sitten jos ylipäätään huolii ketään.

Minä voin siinä vieressä  jutella naisten kanssa, monesti pääsee ihan saatille asti.

Jos olen yksin liikenteessä niin naiset ei noteeraa minua lainkaan.

mies26v

betamiehet puhuu alfasta ku jostain jumalasta. Mutta näinhän se tosiaan menee.

Alfa on monesti yleensä yksin liikenteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti komean miehen elämä ei ole välttämättä helppoa, vaikka muuta luulis.

- Muut miehet voi olla kateellisia. Homottelua, väkivallan uhkaa yms.

- Komeeta miestä ei välttämättä haluta kaveriksi, koska muut miehet ei pidä siitä että heidän naistensa lähellä pyörii heitä komeempia kuin he itse.

- saatat saada "pakkeja" työhaastatteluissa miespuolisilta haastattelijoilta, koska he eivät  halua työyhteisöön itseään komeampaa.

Hyvin sanottu. Hyvännäkönen saa netissä imartelevia kommentteja profiileihinsa, mutta tosielämä voi olla jotain ihan muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän