Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, enkä jaksa tehdä mitään parisuhteen löytämisen hyväksi, koska tiedän olevani kuitenkin keskimääräistä vähemmän haluttava

Vierailija
07.03.2018 |

Tinderissä ei esim. kiinnosta aloittaa juttelua mätsien kanssa, koska epäilen etteivät he kuitenkaan ole oikeasti kiinnostuneita, ja mietin jatkuvasti, että saanko vähemmän mätsejä kuin muut miehet.

Baarissa ei huvita tehdä aloitteita naisille, koska jotenkin tuntuu, että ne miehet, joiden kannattaa ylipäätään tehdä aloitteita, saavat niitä myös pilvin pimein naisilta.

Ei myöskään huvita lähestyä naisia siitä syystä, että todennäköisesti kelpaa kellekään sellaiselle naiselle, josta olen itse kiinnostunut.

Usein sanotaan: "laske sitä rimaa", joka minun tapauksessani varmastikin tarkoittaisi, että pitäisi kelpuuttaa rumia naisia. No voisinhan minä muuten kyllä kelpuuttaakin, mutta kun en minä vaan pysty kiinnostumaan sellaisesta naisesta, josta en ole kiinnostunut, vaikka miten yrittäisi. Eli ei auta, vaikka miten laskisi rimaansa.

Sitten silloin harvoin kun saan aloitteen joltakin naiselta, niin ei sekään tunnu kovin hyvältä, kun sitä vaan miettii, että kyse oli vaan tuurista, ja että minä olen ihan yhtä epähaluttava kuin ennenkin, ja että muut miehet saa paljon enemmän aloitteita naisilta.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannalta se on iso vaiva-pieni hyöty.

Vierailija
22/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio toimikoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät aloitteita, saat tindermatsejä... eli palstan miesten mukaan olet alfa.

Mä saan todella vähän mätsejä Tinderissä. Ja naiset tekevät mulle myöskin todella vähän aloitteita. Eikä ne aloitteita tekevät naisetkaan ole yleensä olleet mitään kauniita todellakaan. Joten kyllä tässä tuntuu, että on jotain ihan muuta kuin alfa.

AP

Älä viitsi, eivät naisetkaan täällä saa sanoa, etteivät ne aloitteita tekevät ole mieluisia. Jos saat matseja ja aloitteita, olet etuoikeutettu. Ja nirso, jos ne eivät kelpaa.

Vierailija
24/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ruma? Onko sinulla rumat kasvot? Oletko vartaloltasi ruma?

Vierailija
25/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräisesti vähemmän haluttava mies vinkuu kun pitäisi saada itselleen supermalli. Saat kaikki sympatiapisteeni.

En mä sanonut, että pitäisi olla supermalli. 

AP

Mutta kuitenkin itseäsi korkeatasoisempi ulkoisesti. Kuulostat teiniltä.

Siis emmä mitään omahyväisyyttäni todellakaan nirsoile, jos nyt voi ylipäätään sanoa, että nirsoilen. Naisen pitäisi kuitenkin olla sellainen, jota pitäisin haluttavana - ei sen tarvitsisi olla mikään maailman haluttavin nainen kuitenkaan.

Mutta jos voin saada korkeintaan vaan sellaisia naisia, joita en itse pidä vähääkään haluttavina (esim. sellaisia, joiden kanssa en saa erektiota), niin enhän minä silloin sellaisia naisia voi kelpuuttaa. En vaan voi, vaikka haluaisin.

AP

Vierailija
26/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannalta se on iso vaiva-pieni hyöty.

No tee sitten hyvänen aika jotain ihan muuta.

Vierailija
27/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsestään ajattelee noin niin voi se ulospäinkin näkyä. Tykkää itsestäsi ensin niin muutkin alkavat tykkäämään sinusta. Itsekin olen mielestäni vain keskiverto mutta kun asenteen saa kohdilleen niin tulosta syntyy. Mulla on ollut mielestäni kauniita naisia ja nykyinen avokki(5v oltu yhdessä)on suorastaan upea, ihmettelin itsekin aikoinaa miten tällaisen sain mutta asenne kohdilleen niin sut huomataan.

Vierailija
28/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio toimikoon.

Kiitos, kiitos! Tämä lohduttikin hei ihan hirveesti!

AP

Vierailija
29/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itsestään ajattelee noin niin voi se ulospäinkin näkyä. Tykkää itsestäsi ensin niin muutkin alkavat tykkäämään sinusta. Itsekin olen mielestäni vain keskiverto mutta kun asenteen saa kohdilleen niin tulosta syntyy. Mulla on ollut mielestäni kauniita naisia ja nykyinen avokki(5v oltu yhdessä)on suorastaan upea, ihmettelin itsekin aikoinaa miten tällaisen sain mutta asenne kohdilleen niin sut huomataan.

Jatkan vielä että kyllä se tuntuu kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, ei ne naiset munkaan ympärillä ole parveillu mutta aina se sieltä löytyy lopulta!

Vierailija
30/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräisesti vähemmän haluttava mies vinkuu kun pitäisi saada itselleen supermalli. Saat kaikki sympatiapisteeni.

AP

Siis emmä mitään omahyväisyyttäni todellakaan nirsoile, jos nyt voi ylipäätään sanoa, että nirsoilen. Naisen pitäisi kuitenkin olla sellainen, jota pitäisin haluttavana - ei sen tarvitsisi olla mikään maailman haluttavin nainen kuitenkaan.

Mutta jos voin saada korkeintaan vaan sellaisia naisia, joita en itse pidä vähääkään haluttavina (esim. sellaisia, joiden kanssa en saa erektiota), niin enhän minä silloin sellaisia naisia voi kelpuuttaa. En vaan voi, vaikka haluaisin.

AP

Mutta kun meille on opetettu, että tämä on väärin. Ei saa valita mieleistä, koska siitä seuraa joukkomurhia. Eli sinunkin pitää tasapuolisuuden nimissä antaa kaikille.

Vierailija
31/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kasvot on varmaankin se kompastuskivi, jonka vuoksi naiset eivät kiinnostu.

AP

Vierailija
32/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eikö sinulla ole laatikkopäätä ja jykevää leukaa? :-(

Vierailija
33/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mikä niissä on vikana?

Vierailija
34/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eikö sinulla ole laatikkopäätä ja jykevää leukaa? :-(

Ei valitettavasti. Olen muutenkin aika ruma.

AP

Vierailija
35/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatte kai l*rtot, että haluan vain huudattaa teitä?

121212

Vierailija
36/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ei esim. kiinnosta aloittaa juttelua mätsien kanssa, koska epäilen etteivät he kuitenkaan ole oikeasti kiinnostuneita, ja mietin jatkuvasti, että saanko vähemmän mätsejä kuin muut miehet.

Baarissa ei huvita tehdä aloitteita naisille, koska jotenkin tuntuu, että ne miehet, joiden kannattaa ylipäätään tehdä aloitteita, saavat niitä myös pilvin pimein naisilta.

Ei myöskään huvita lähestyä naisia siitä syystä, että todennäköisesti kelpaa kellekään sellaiselle naiselle, josta olen itse kiinnostunut.

Usein sanotaan: "laske sitä rimaa", joka minun tapauksessani varmastikin tarkoittaisi, että pitäisi kelpuuttaa rumia naisia. No voisinhan minä muuten kyllä kelpuuttaakin, mutta kun en minä vaan pysty kiinnostumaan sellaisesta naisesta, josta en ole kiinnostunut, vaikka miten yrittäisi. Eli ei auta, vaikka miten laskisi rimaansa.

Sitten silloin harvoin kun saan aloitteen joltakin naiselta, niin ei sekään tunnu kovin hyvältä, kun sitä vaan miettii, että kyse oli vaan tuurista, ja että minä olen ihan yhtä epähaluttava kuin ennenkin, ja että muut miehet saa paljon enemmän aloitteita naisilta.

tarvisit itsetuntoa nyt kiireesti jostain. Kato kadulla millasten miesten kanssa siellä naiset liikkuu.

Ihan tavallisia miehiä ne kaikki on. Oikeesti todella hotteja/komeita miehiä on aika vähän.

Nyt vaan pää pystyyn, äläkä mieti synkkyyksiä. Teet aloitteita kun kohtaat sellasen naisen joka oikeesti kiinnostaa.

Vierailija
37/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Sanoit ettet saa mielestäsi hyvännäköisiä naisia,joten miten voit tietää saisitko sellaisen kanssa erektiota sen paremmin kui muidenkaan naisten kanssa jos et ole kokeillut?

Vierailija
38/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarvisit itsetuntoa nyt kiireesti jostain. Kato kadulla millasten miesten kanssa siellä naiset liikkuu.

Ihan tavallisia miehiä ne kaikki on. Oikeesti todella hotteja/komeita miehiä on aika vähän.

Nyt vaan pää pystyyn, äläkä mieti synkkyyksiä. Teet aloitteita kun kohtaat sellasen naisen joka oikeesti kiinnostaa.

Tuntuu vaan, että olen jopa keskivertoa paljon rumemman näköinen. Tuntuu todella pahalta katsoa jonkun komeamman miehen profiilia, kun siellä on monet kauniit nuoret käyneet kehumassa miehen ulkonäköä.

Itse saan kehukommentteja todella harvoin, ja silloinkin naiset laittavat ne privana niin, ettei kukaan muu niitä näe.

AP

Vierailija
39/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Sanoit ettet saa mielestäsi hyvännäköisiä naisia,joten miten voit tietää saisitko sellaisen kanssa erektiota sen paremmin kui muidenkaan naisten kanssa jos et ole kokeillut?

Kyllä mä saan erektion jo siitä, jos hyvännäköinen nainen koskettaa mua.

AP

Vierailija
40/63 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vaan, että olen jopa keskivertoa paljon rumemman näköinen. Tuntuu todella pahalta katsoa jonkun komeamman miehen profiilia, kun siellä on monet kauniit nuoret käyneet kehumassa miehen ulkonäköä.

Itse saan kehukommentteja todella harvoin, ja silloinkin naiset laittavat ne privana niin, ettei kukaan muu niitä näe.

AP

Niin? Itse sanot, ettet voisi harrastaa seksiä ruman kanssa, ja sanot, että olet ruma. Miksi kenenkään pitäisi haluta seksiä kanssasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi