Au pairit Miamissa
Sarjan tähdet esitellään Seiskassa. On Seiskan tähtityttöä, vähemmistön edustajaa..
Aiotteko katsoa? Sarja tulee kokonaisuudessaan areenaan 29.3
Kommentit (1327)
Janen hiukset näytti jatkuvasti märiltä. Tai vaan rasvaisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa kuinka sä saatat tällaiseen ohjelmaan osallistumisen jälkeen olla tuonut itsestäsi pelkkää negatiivista kaikkien katsojien ja somekeskustelijoiden tietoisuuteen.
Suomalaisia medioita siitä voi syyttää. Aina nostavat pintaan mitä ärsyttävimpiä tyyppejä. Just tuollaisia ei-lahjakkaita ei-kauniita huonokäytöksisiä narsisteja joille nousee heti kusi päähän. Ja sitten lehdet itse oikein tahalleen ruokkivat niitten narsistipiirteitä tekemällä juttuja niitten vähäpätöisistä arkisista jutuista ja yrittävät saada ne kuulostamaan menestyiltä vaikka totuus on jotain muuta. Ja sitten näitä ei-niin-kauniita pitää kuvailla kuvankauniiksi kaunottariksi. Vastapainoksi sitten tulee sitä paskaa keskustelupalstoilta.
Ja taas joku alemmuudentuntoinen nainen, joka kehtaa ulkoistaa oman huonon nettikäytöksensä medialle. Ne syyt löytyvät sinusta itsestäsi. Jos ei peilikuva miellytä, ei se oikeuta sinua raivoamaan muille netissä.
Itse varmaan oot keski ikäinen kaljuuntuva lihava setämies jonka on ihan turha uneksia minunlaisesta kaunottaresta koska minunlaiset menevät komeille ulkomaalaisille miljonääreille. Oon kyllä ihan eri luokkaa kuin nuo pissikset joten todellakin on varaa haukkua.
mutta vietät vapaa-aikasi vauva-palstalla?:D melko harhainen tapaus t. eri
Eikö Joona ole tehnyt kotona mitään kotitöitä? Rivakampi ote täytyy olla. Neea oli noista kympin arvoinen. Jane aivan kamala, Matleena meikkaa liian rajusti, haluaako näyttää halvalta. Matleenalta puuttui kans tekemisen meininki.
Jane näyttää laihalta Hanna Partaselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä usko, että bilelaivan hytissä olisi tapahtunut mitään sellaista, minkä takia olisi ollut aiheellista alkaa kiljua hysteerisesti siten miten Jane kiljui. Kundit tiesi, että mukana on kuvausryhmä ja heidät ikuistettu tulevan kyytiin ja nauttivan paatin iloisesta seurasta ummikkojen kanssa, joten kukaan ei Amerikassa ala ottaa noin järjetöntä riskiä. Kyseessä kuitenkin valkoinen nainen, jolla jotain "koneistoa" mukana. Ei, tilanteessa on käynyt niin, että neiti on antautunut oikeasti romanttiseen hempeilyyn heebon kanssa, ja humalatilan hiuka selkiydyttyä tajunnut kuvion: NÄÄ ON MATLEENAN LEFTOVEREITA! Tietenkään se ei tuolle omasta mielestään kunnon kuningattarelle sovi, että hän onkin se kakkosvaihtoehto, joka "tyytyy" siihen mitä jää jäljelle.... ....ei, hän uhoaa saavansa miehen kuin miehen naisen kuin naisen nenän edestä. ----> Joten ei muuta kuin HIRVEÄ KALABALIIKKI päälle ja syyt kaikkien niskoille.
siis ne oli suljetussa hytissä kahdestaan ilman kameroita, kai toi jätkä ajatteli ettei Jane esteliskään jos vähän kokeilee? Se Janen reaktio oli ihan järkyttävä paniikkiraivohuuto, ei nyt herranenaika tollasta reaktiota tulis kenellekään tommosesta tajuamisesta. Jos olis käyny kuten esitit, Janehan ois voinu vaan kävellä ulos hytistä paljon rauhallisemmin ja olla vaan sillee hyi toi jätkä yritti mua ja sano et oon kaunein ja seksikkäin tääl mut lol en tosiaa lämpee kyl oikeesti tollaselle.
Sen sijaan se reaktio ja huuto oli aivan toisenlaista, jotain siel hytissä tapahtu jonka vaan Jane ja se jätkä tietää. Myös kesti aikaa et se tuli sieltä pois, ja huus et jos joku tulee sinne niin se tappaa ne, eli oiskohan ollu että jätkä on riisunu sen housut pois ja pelkäs et kamerat tulee kuvaa sitä puolialasti?
Amerikassa kyllä tapahtuu vaikka minkälaista ja nää jäbät on ollu varmaan monessa mukana, plus jos jätkä halus jotain tehä niin tuskin mikään pelotti kun ei ollu kameroit kuvaamassa siellä hytissä ja aina voi itse vaan olla chillisti ja rennosti sanoo et muija on vaan niin päissään et valehtelee, et oli se kyllä ihan mukana kaikessa sori jos tuli joku väärinkäsitys. Näki ettei Jane ole tasapainoisin ja oli hyväksikäytettävässä tilassa. Ja syistä tai toisesta Jane ei edes halunnut ottaa puheeksi mikä siellä oikeasti laukas sen hädän. Kuitenkin vähän syyttelee muita, etteivät pitäneet huolta hänestä...
Kyseisen naisen reaktioissa ei yleisesti ottaen ole ollut muutenkaan järjellistä syytä, joten en pidä mitenkään yllättävänä, että hän itse hempeisiin tunnelmiin ajautuessaan puhaltaakin tilanteen poikki hirveällä kiljunnalla ja hysterialla - ja tapansa mukaan ilman varsinaista syytä siis. Ja siis ylipäätään reagoiminen kaikkeen tuntuu hänellä menevän hänen itsensä kautta: mämämämämämämä, muut ärsyttävät jatkuvasti siten, että se oikeutta hänen täysin liioitellut reaktiot ja muiden syyttelyt. Tilanteen keskeyttäminen ei hänen tyyliselleen ihmiselle sovi ihan vain ilmoittamalla, että kuules kaveri ku mua ei nyt sittenkään nappaa, että voitko lähteä. Kauhee haloo on nostettava, no matter what.
Matleenan mukaan kaksikko ei ehtinyt edes olla siellä hytissä montaa minuuttia ennen kuin huuto alkoi. Luulis kundien nyt olevan edes hitusen vainoharhaisia sen suhteen, että jos porukalla on botskilla mukanaan kuvausryhmä, niin saattaa niitä kameroita olla pitkin venettä muuallakin. Kuitenkin Amerikassa ovat, ja siellähän kaikki on mahdollista.
Ne muuthan oli sille toiselle kundille, et hei mee tonne hyttiin, nyt Jane on siellä, mee mee. Janehan oli flirtannut koko illan heistä molemmille, ja nyt sitten hyttiin vetäydyttyään muut usutti jätkän perään. Siinä ei sit montaa minuuttia mennyt, kun palosireeni alko soida.
En tiedä, kuuliko se, että muut yllytti jätkää menemään perään ja kännitilansa vuoksi tajus sen vasta hetken kuluttua, jonka jälkeen alotti sen idiootin kiljuntansa....
hohhoijjaa.
Toi Janehan on ihan parasta koko sarjassa! Hauska tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Joona ole tehnyt kotona mitään kotitöitä? Rivakampi ote täytyy olla. Neea oli noista kympin arvoinen. Jane aivan kamala, Matleena meikkaa liian rajusti, haluaako näyttää halvalta. Matleenalta puuttui kans tekemisen meininki.
No ei meikkaa liian rajusti. Vertaa Henry Harjusolaan ja sano sitten mikä on rajua
Nyt aloin katsomaan tota sarjaa, ja sen perusteella, mitä näin, toi Neea valittaa aivan turhasta. Alue vaikuttaa rauhalliselta. Ei nuo asu edes missään kerrostalokompleksissa, minkä voisi ajatella olevan kovin rauhaton. Vaikka tuolla alueella olisi jossain levotontakin, niin ei tuo kortteli siltä vaikuta.
Toisekseen, se alkaa arvostella ja haukkua heti sisustusta. Ei kehtais esitellä huonetta kavereille. Ja valitti ränsistyneitä autoista alueella. Eli esteettisistä asioista valittaa ja alkoi itkeä heti, kun näki, ettei alue ole varakasta.
Noiden talo on kuitenkin siisti, eikä siellä ole älyttömästi siivottavaa. Jos vertaa vaikka Kanadan au pairien yksinhuoltajaisän ahtaaseen, sekaiseen ja likaiseen kotiin, niin tämä on kyllä paljon parempi. Ja silti se tyttö ei heti lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaas nyt sille Janellekin vähän liekaa. Tyttä mokasi jurripäissään ja selitykset olivat ihan hanurista, mutta silti kyseessä on tehokas ja aikaansaapa tyyppi, jolla on kuin onkin jonkinlaista luontaista karismaa.
Seinäjokelaisten ilkeät ja häijyt kommentit täällä saa minut Janen puolelle. Siellä on kyllä kateellista porukkaa, vielä kun se on paikka, jossa nuori nainen surmasi kauniin tytön raivoissaan kateuden ja mustasukkaisuuden takia. Samaa kateellista raivoa näkee nyt tällä palstalla Janen "tuttavilta". Ja ei sillä, että Jane olisi mikään huippukaunis, mutta näköjään perus sielläkin ulkonäkö riittää herättämään seinäjokelaisten naisten raivon.
Siis sä luulet et a) kaikki joita Jane ällöttää on Seinäjoelta b) et kaikki joita janen käytös ällöttää on sille kateellisia 😂 voin kertoo ettei kumpikaan pidä paikkaansa !
Jos ei pidä jonkun käytöksestä, se ei aiheuta sellaista raivoisaa ja pakkomielteistä reaktiota, mitä täällä nyt näkee. Kateus aiheuttaa. Tunnistan kyllä kateelliset ihmiset, kun sellaisia näen. Ja kateellisethan ei yleensä myönnä olevansa kateellisia, vaan se heijastuu juuri tuollaisena solvaamisena.
Voi ei, mä oon kyllä paljon janea kauniimpi nuori nainen, ja nimenomaan ihmisiä ärsyttää Janen törkyisen harhainen käytös ja ilkeys. Ton kateuskortin taakse kun piiloutuu, ei tarvi nähdä mikä on oikeesti vialla ja se on harhasta oikeesti. Sitäpaitsi muita ihmisiä tulisi kohdella kunnioittaen ja kohteliaasti, kos niin ei itse tee on ihan oikein ”maistaa omaa lääkettään”. Terveisiä vaan sinne Janen lähipiiriin, kannattais teidänkin oikeesti kertoo neitokaiselle hieman realiteeteista. ❤️
Jane on sellainen tyttö (ei vastaa käytökseltään naista), joka valvoo yöt tuijotellen kattoon ja itkee miksi on mitä on.
Mulla oli nuoruudessa kaveriporukassa tuollainen samanlainen rääväsuu. Oli tytöistä rumin, mutta treenasi itselleen mielettömän kropan ja oli tatuointeineen niin pirun kuuli olevinaan. Haukkui kaikki tyttömäiset tytöt ja yritti aina pokailla muiden ihastuksia. Ihan hirveän ilkeä luonne. Pikasuhteesta toiseen ja lähenee nykyään 40. Voi voi.
Tämä Jane ei tiedä esimerkiksi parisuhteesta yhtikäs mitään. Luonnehtii vanhempien avioliittoa ja mm.olettaa äidin ”kylmyyden” johtuvan hänen kauneudestaan. Voi hyvää päivää.
Raivoaa milloin millekin miehelle (kamalasti puhui sille Matleenan deitille Raymondille: missä vitussa te olette vittu olleet). Varsinkin Jenkeille tuollainen kiroilu naisen suusta on aivan kammottavaa.
Kunpa muuttaisi käytöstään! Vielä on mahdollisuus.
Miten joku voi kehua tuota Neeaa? Haukkuu sisustuksen ja itkee, kun ei kehtaisi sitä esitellä kavereille. Ja itkeskelee aluetta, kun ränsistyneitä autojakin näkyy. Tosi pinnallisista asioista se valittaa.
Perheessä on söpöt lapset, ja asunto on siisti. Kyllä tuolla olisi pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Katoin äsken noi kaikki jaksot ja tuli oikein ähky olo. Oksettaa. Tuo Janen kiroilu ja ällöttävä käytös jotenkin tarttuu. Onko tuolla nuorella naisella ollenkaan OIKEITA ystäviä? Voiko olla? Jotenkin haluan aina ajatella ihmisistä hyvää, mutta nyt täytyy oikein työstää, että onnistuisin tuon Janen kohdalla.
Herää kysymys. Missä on mennyt pieleen kun Jane on tuollainen?
Janen kielenkäyttö oli kyllä järkyttävää eikä toiminta muutenkaan ollut erityisen viehättävää. Suuttui aivan älyttömästi kun muut eivät tehneet kuten hän määräsi ( esim Key Westin lomalla ) ja mulkoili todella raivokkaasti, lappasi ruokaa suuhunsa maaniseen tahtiin ja iski veitsen pystyyn margariinirasiaan. Lopulta ei itse edes kokeillut haluamaansa aktiviteettia, koska kaikki ei tulleet sinne. Törkeää oli myös Neean kohtelu, yritti jatkuvasti eristää porukasta, teki jopa watsapp -ryhmän jossa oli kolme muuta au pairia ja meni sitten ylimielisesti kertomaan sen Neealle. Syytti muita omista kännisekoiluistaan, veti kaksin käsin tiukkaa viinaa ja syytti tinder tuttujahänen huumaamisestaan. Haukkui perheensä äidin ja tyttären vaikka molemmat vaikuttivat minusta ihan ookoo tapauksilta.
Key Westissä kaikki muut kertoivat jotain menneisyydestään, paitsi jane. Onko ihan prinsessa, saanut kaiken kultalusikalla ja koulussakin ollut itse kiusaaja. Hätkähti selkeästi kun Joona kertoi kiusaamisestaan.
Toivottavasti se Joona on menossa pian Inttiin. On kyllä niin löysä kaveri etten ole toista nähny
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se Joona on menossa pian Inttiin. On kyllä niin löysä kaveri etten ole toista nähny
Minä katsoin heti että sen rauhallinen ja verkkainen olemus tekee hyvää sille lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt aloin katsomaan tota sarjaa, ja sen perusteella, mitä näin, toi Neea valittaa aivan turhasta. Alue vaikuttaa rauhalliselta. Ei nuo asu edes missään kerrostalokompleksissa, minkä voisi ajatella olevan kovin rauhaton. Vaikka tuolla alueella olisi jossain levotontakin, niin ei tuo kortteli siltä vaikuta.
Toisekseen, se alkaa arvostella ja haukkua heti sisustusta. Ei kehtais esitellä huonetta kavereille. Ja valitti ränsistyneitä autoista alueella. Eli esteettisistä asioista valittaa ja alkoi itkeä heti, kun näki, ettei alue ole varakasta.
Noiden talo on kuitenkin siisti, eikä siellä ole älyttömästi siivottavaa. Jos vertaa vaikka Kanadan au pairien yksinhuoltajaisän ahtaaseen, sekaiseen ja likaiseen kotiin, niin tämä on kyllä paljon parempi. Ja silti se tyttö ei heti lähtenyt.
Se tyttöhän nimenomaan lähti. Ja valitti likaisuudesta.
Neean perheen lastenhoitometodit oli ihan järkyttävät. Suomessa olisivat oitis lastensuojelussa. Ja ainakin se vanhin tyttö huostassa.
Joona toi kälyni mieleen tuossa iässä. Meni hermot moneen kertaan, kun tuntui, että koko ihminen vain valui.
Tulee mieleen omat kokemukset vaihtarien isäntäperheenä.
Yksi tyttö lähti meiltä kolmen päivän jälkeen. Oli aivan järkyttävä. Pikku prinsessa laskeutui viiden tähden hotelliin. Not.
Ensimmäiseksi kun astui kynnyksen yli valitti minun ranskan ääntämyksestäni. 😂 Sitten haukkui koulun, häneltä vaaditut kotityöt, huoneensa, meidän lapset jne.
Kieltäytyi menemästä suomen kurssille (pakollinen) ja sai raivokohtauksen, kun meidän perhe söi ajallaan (aika ilmoitettu hänelle) eikä odottanut ruoan kanssa kolmea tuntia, että hän suvaitsee saapua.
Sitten kun olimme ilmoittaneet järjestölle, että etsivät uuden hotellin, prinsessan äiti alkoi raivota meille...
En tiedä miksi, mutta mulle tulee siitä Jannesta mieleen ravitsemusterapeutti Hanna Partanen. Jotain samaa ulkonäössä ja päälle päsmäröivä ote.
Ja ekassa jaksossa kyllä nauratti ihan ääneen meitä koko perhettä ne Janen äidin epäuskoisen ilmeet, kun Jane istui siinä pöydässä. Brooklyn taisi olla hänen nimensä ja jotenkin ihan hupaisan epävarma itsestään.
Itse varmaan oot keski ikäinen kaljuuntuva lihava setämies jonka on ihan turha uneksia minunlaisesta kaunottaresta koska minunlaiset menevät komeille ulkomaalaisille miljonääreille. Oon kyllä ihan eri luokkaa kuin nuo pissikset joten todellakin on varaa haukkua.