Mies torjuu ehdottelut :(
Kaipaan neuvoja ja uutta näkökantaa tilanteeseen.
Olemme jo seurustelleet ja asuttu yhdessä 10 vuotta. Oon 27v ja mies 29v. Voisi sanoa, että elämä on mallillaan. Molemmilla perus työpaikat, talo pään päällä. Lapsia ei ole.
Mua vaan ärsyttää nämä torjumiset. Nyt peräkkäisinä iltoina torjunta tuli seksistä. Viime kerrasta aikaa yli viikko. Ei ole paljon kulunut toki aikaa, mutta suoraan sanottuna v*tuttaa. Vaikka 10v ollaan oltu, kyllä sitä seksiä kaipaa vähintään 2 viikossa ja toki läheisyyttä joka päivä. Useammin medissa puhutaan naisten haluttomuudesta, olishan se omalla kohdalla helpompaa, kuin että panettaisi kokoajan. Huokaus.
En haluaisi erota, perusasiat hyvässä kunnossa. Syksyllä viimeksi puhuttu erosta, mieskään ei halunnut.
Kommentit (26)
Oho. Mies on torjunut seksin 2 kertaa. Ihan kamalaa. Onneksi meillä nainen ei ole torjunut seksi kahta kertaa. Naiset eivät koskaan tee niin.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Mies on torjunut seksin 2 kertaa. Ihan kamalaa. Onneksi meillä nainen ei ole torjunut seksi kahta kertaa. Naiset eivät koskaan tee niin.
Paitsi ne 34672 kertaa kun pää on ollut kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita olla vähän hienovaraisempi niiden aloitteiden kanssa. Ei mitään tupakka hampaissa mennääks panee -tyyppisiä aloituksia. Suihkussakin voisi käydä ensin.
Saunassa käydään joka ilta :) vinkkejä otetaan vastaan. Ja en todellakaan käy kiinni toisen housuihin vaan pidän ihan halailusta ja lähelläolosta. Rasittavaa sitten, kun toinen kääntää selkänsä.
No kai se nyt kääntää, kun muija vaan ruinaa
Voi nyt vitt* ... jo taas on av-ongelma. Miten voi näinkin pieneen maahan mahtua näin jäätävä määrä itsekeskeisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita olla vähän hienovaraisempi niiden aloitteiden kanssa. Ei mitään tupakka hampaissa mennääks panee -tyyppisiä aloituksia. Suihkussakin voisi käydä ensin.
Saunassa käydään joka ilta :) vinkkejä otetaan vastaan. Ja en todellakaan käy kiinni toisen housuihin vaan pidän ihan halailusta ja lähelläolosta. Rasittavaa sitten, kun toinen kääntää selkänsä.
No kai se nyt kääntää, kun muija vaan ruinaa
En tiennytkään, että läheisyys on ruinaamista
Mitä se sun mies on itse sanonut? Keskustelkaa niin molemmat tiedätte missä mennään. Hävisikö miehen halut yhtäkkiä?