Marita Taavitsainen myy asuntoaan, reilu puoli milliä
Kommentit (52)
Tuli jotenkin surku kun näki lasten leikkipaikan... Voi lapsiparkoja :(
Mä voisin ostaa kolmella markalla, jos ei olisi jonkun Marita Taavitsaisen.
Kaunis talo, mutta olohuoneessa on liikaa erilaisia sohvia.
Eilen oli täällä esimerkkiasunto Munkkiniemestä 80 neliötä kerrostalossa, hinta 772.000€.
350-400 saavat tuosta lopulta. Hieno mutta sijainti....väärä
Vierailija kirjoitti:
Tuli jotenkin surku kun näki lasten leikkipaikan... Voi lapsiparkoja :(
Niinpä. Myöhäiskeski-ikäiset taas kriiseilevät ja lapset laitetaan heittopusseiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kallis ja peräkylillä
Peräkylillä mistä?
Mikä on se keskus, johon kaiken on suhteuduttava?
Aleksanterinkatu?
Mitä tuossa on lähellä? Ei mitään
Minä en tykännyt, kapeita huoneita, ruma ulkoa. Sisustus kamala, mutta se ei tietysti ole myynnissä tavaroineen päivineen.
Eivät saa tuota hintaa. Puolella millillä alkaa saada taloja jo rantatontilla.
Vierailija kirjoitti:
Kallis ja peräkylillä
Hehheh, tulihan se sieltä :)
Nämä samat vinkujat hehkuttaa sitten jotain kuppasta Punavuorikaksiota, josta saa pulittaa saman hinnan. Itse asun juuri noin, eli muutaman kilometrin päässä lähimmästä taajamasta ja 15 kilometrin päässä lähimmästä kaupungista ja noin puolentunnin päässä isosta kaupungista. Käyn töissä siinä isossa kaupungissa, eikä työmatkani ole juurikaan ajallisesti sen pidempi kuin useimmilla helsinkiläisilläkään. Yhteydet siis erinomaiset, mutta kuitenkin maaseudun rauha. Maalla asuessa ei tosin passaa kaahata korttiaan hyllylle ;)
Vierailija kirjoitti:
Kaunis talo, mutta olohuoneessa on liikaa erilaisia sohvia.
Osta pois. Ei ne sohvat kuulu kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivät saa tuota hintaa. Puolella millillä alkaa saada taloja jo rantatontilla.
Ei todellakaan saa puolellamillillä tuon tasoisia asuntoja rantatontilla noin läheltä pääkaupunkiseutua. Eiväthän he tietenkään saa tuota hintaa, eikä varmaan ole tarkoituskaan, vastahan talo tuli myyntiin. Tuossa kämpässä kuitenkin hinta yllättävän realistinen, verrattuna monien muun julkkisten asuntojen hintapyynteihin. Uskoisin, ettei hinta tule kovin paljoa alle 400 000 tippumaan. En yllättyisi suuresti, vaikka lopullinen myyntihinta alkaisi jopa nelosellakin.
Helppo sanoa rumaksi ja pahoitella sijaintia, kun itsellä ei kuitenkaan ole varaa moiseen, uskon kuitenkin, että valtaosa tämän palstan kirjoittelijoista olisi ikionnellisia omistaessaan tuollaisen talon.
M35
Laittaakohan nuo starat aina julkkislisää hintoihin?
Kaunis asunto. Itselleni ei siltikään kelpaisi. Liian kallis, väärä sijainti, paljon neliöitä mutta liian vähän huoneita.
Eiköhän tuolle talolle ostaja löydy, jos hintaa saa realistisempaan suuntaan.
Talon malli on ihan ok. Mutta julkisivussa käytetyt kaksi eri väristä tiiltä ei toimi. Ja ne ulkolyhdyt on aika hurjan näköiset. Sisältä muuten ok, mutta iso talo ja silti jotenkin käytävämallinen olohuone. Portaiden ja keittiön tyyli ei omaan makuun. Piha tylsähkö, joskin kookas.
Tuohon hintaan talon ja tontin pitäisi olla just eikä melkeen oman maun mukainen. Itse en ostaisi.
Aika upeen näköinen kämppä. Kylläkin aika suuri.