Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomareissuun lähdössä muutaman pvän päästä ja mykkäkoulu päällä

Vierailija
06.03.2018 |

Kyllä ketuttaa... innoissani olen odotellut lämpöön pääsemistä ja sunnuntainen erimielisyys johti mykkäkouluun ja miehen kommenttiin, että oli tyhmä idea lähteä yhdessä reissuun. Että siinä meni se lomafiilis.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lopeta mykkäkoulua?

Vierailija
2/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sinä se aikuismaisempi ja lopeta mykkäkoulu!

Puhu, pyydä anteeksi omalta osaltasi (vaikket täydellinen syypää olisikaan) ja sovittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alakiululaiset lapset ovat lähdössä mukaan reissuun ja odottavat tietysti isän lähtevän mukaan. Itsestä tuntuu, että mies saisi vaikka jäädä matkasta pois, kyllä mä lasten kanssa voin yksinkin reissata.

Vierailija
4/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu, pyydä anteeksi omalta osaltasi (vaikket täydellinen syypää olisikaan) ja sovittele.

Kun miehellä ei kuulemma ole mitään sanottavaa, niin minkäpä minä sille voin. Telkkaria töllöttää kyllä ja juttelee lasten kanssa. Vaimoa hänellä ei näytä olevan.

Ap

Vierailija
5/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtoi olla riidan syy?

Vierailija
6/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun miehellä ei kuulemma ole mitään sanottavaa, niin minkäpä minä sille voin. Telkkaria töllöttää kyllä ja juttelee lasten kanssa. Vaimoa hänellä ei näytä olevan.

Ap

Tuo on niin tuttua. Kauas näkee, että toinen osoittaa mieltään vaan minulle, ei puhu minulle mitään. Puhelimessa kyllä muiden kanssa keskustelee ja lasten kanssa mutta minulle ei sanaakaan. Jos yritän jotain viritella sanoo vaan, ettei ole mitään puhuttavaa!

Vierailija
7/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua ja niin veemäistä. Usein tuntuu, että mies hakemalla etsii syyn mykkäkouluun ennen kivoja juttuja ja pilaa sitten fiileksen kaikilta.

Vierailija
8/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, mikä vaivaa ja kuuntele keskeyttämäyttä. Ellei puhu, kerro, miltä sinusts se tuntuu.

Vierailija
9/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jätin omani sohvalle ja läksin reissuun ilman,enkä vaan uhonnut.Minulle tosin olikin jo sama,tulisiko perässä vai suksisiko suolle.Toivottavasti saat itsellesi ja lapsille kunnon loman.jätät nyt ainakin sen possun kamat pakkaamatta,kysyy apua jos tarvitsee pakkaamiseen :)

Vierailija
10/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy, mikä vaivaa ja kuuntele keskeyttämäyttä. Ellei puhu, kerro, miltä sinusts se tuntuu.

Ei se mykkäkoululainen vastaa. Ei siis puhu yhtään mitään. "Ei ole mitään asiaa." Eikä sitä kiinnosta miltä minusta tuntuu. "Mene muualle kitisemään" sanoo korkeintaan.

Et liene yrittänyt koskaan keskustella tälläisen kanssa.

Vierailija
11/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen mies, jos ei ole valmiina kun lähtö koittaa niin jätä se kotisohvalle yksin märehtimään.

Vierailija
12/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hlvetti missä suhteissa te olette. Mykkäkoulu?? Harrastettiin tätä siskoni kanssa toisillemme joskus -80 ~~~ loppupuolella ehkä. Tehkää palvelus kaikille ja erotkaa, ettei ainakaan lasten tarvitse tuollaista pelleilyä katsella.

Vierailija
13/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa!!!!!

Vierailija
14/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulua viettävä mies antaa lukemattomat mahdollisuudet hauskanpidolle. Maalauta autonne konepeltiin siltsun kuva. Palkkaa alaston miessiivooja. Järjestä rivitanssi-iltamat teidän olohuoneessa. Pyydä taikuri kotiin, tai trubaduuri. Pyydä paikallinen runokerho tai lausuntailmaisijat kokoontumaan teille. Luovaa taideilmaisua ja draamaa kotona. Virkkuupiiri. Laita haisemaan.

Vierailija
15/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko halin paikka.

Vierailija
16/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei kannata ukon kanssa lähtä mihinkään lomalle.lähettiin kahen viikon lomalle thaimaaseen ja koko loma meni ihan pilalle.ukko mökötti jos vähänkään meni rahaa oli se sitte mitä tahansa vaikka ruokaa...sitte ko mun rahoja käytettiin välillä niin ei mitään hätää...mut ko mulla nyt ei sattunut oleen sitä rahaa ihan mahottomiin nii kuin hällä...mun oli pakko lainata kaverilta rahaa että matkasta tulis edes vähän siedettävä.mihinkään ei menty ettei menis rahaa ja kaupasta haettiin leipää ja nuudelia.kerran päivässä syötiin jossain ravintolassa jotain edullista....välillä jätin ukon mököttään hotellii ja painelin yksin rannalle ottaan aurinkoa.erohan meille tuliki aika pian reissun jälkeen...hyvä vaan...

Vierailija
17/18 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miesvauvat odottaa sitä lomaa kuin Isä Mitro ehtoollisviiniä. Mitä lähemmäks The Loma käy sitä enemmän kiukutellaan kuin pikkutytöt. Kun kaikki on paskaa; työ, vaimo, perhe, maha, auto, putkikassi, kiuaskivet ja savustuspussi. Paskaa on ja loma pilalla jo viikkoa ennen lomaa.

Vierailija
18/18 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran jätin omani sohvalle ja läksin reissuun ilman,enkä vaan uhonnut.Minulle tosin olikin jo sama,tulisiko perässä vai suksisiko suolle.Toivottavasti saat itsellesi ja lapsille kunnon loman.jätät nyt ainakin sen possun kamat pakkaamatta,kysyy apua jos tarvitsee pakkaamiseen :)

Reissaa paljon työssään, pakkaamisen hoitaa kyllä itse ja onkin siinä nopea ja tehokas. Itse en siitä hommasta niin välitä... tänään mies jo puhuu. Jos vaik sovintoseksiä tänään. Ehkä meille tulee vielä ihan hyvä reissu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi