Mitä ikäisellesi normaaleja asioita et ole koskaan tehnyt?
Tiedän että tästä aiheesta on vanhoja keskusteluja mut haluun silti aloittaa uuden nyt.
Mä en oo koskaan käynyt baarissa, keikalla tai festareilla, "bilettänyt" kenenkään kanssa, ollut lentokoneessa, käynyt kampaajalla, tai ollut avoliitossa. Olen 29v nainen.
Kommentit (73)
En ole ollut Tukholmaa tai Tallinnaa kauempana suomesta. En ole koskaan lentänyt. En ole koskaan käynyt kampaajalla. N-31
50-vuotias, en ole tehnyt lapsia, en ajanut autoa.
Mennyt naimisiin ja tehnyt lapsia niin kuin keskimäärin kaikki muut 32 vuotta täyttäneet.
No 23v. mulle ei tule mitään mieleen, oon mun mielestä tehnyt kaikkea normaalia, paitsi, asunut omillani. Eli se on viivästynyt nyt 3:lla vuodella, koska tässä on nyt vähän ollut häslinkiä.
En ole koskaan mennyt naimisiin. Enkä halua mennäkkään.
44v ja kampaaja, hieroja, kasvohoidot, vaatteiden osto kaupoista pl uff
Ollut humalassa, polttanut tupakkaa tai käyttänyt muitakaan huumausaineita
N18
Ollut oikeassa parisuhteessa (siihen lasketaan kaikki avoliitot ja naimisiinmenot ym). 39 vee.
En ole hankkinut/suunnitellut hankkivani ajokorttia
18v
48 kihloissa tai naimisissa, lapsia on
En ole harrastanyt 3kimppaa ,enkä fistannut ketään.
31. En ole valmistunut enkä ollut yli vuotta kestäneessä parisuhteessa.
Ajanut koskaan autoa, tai kovin paljoa mitään muitakaan moottoriajoneuvoja.
Tehnyt lapsia, tullut kastetuksi, hankkinut ajokorttia, värjännyt hiuksia, käynyt ohjatussa liikunnassa tai salilla, laulanut karaokea, ollut vanhojen tansseissa, syönyt pihviä ravintolassa, viettänyt lakkiaisia, käynyt kenenkään lakkiaisissa, asentanut valaisinta, tyhjentänyt likakaivoa, tehnyt kärrynpyörää, ottanut unilääkettä, käynyt rantalomakohteessa kuiten Kanarialla, polttanut pilveä...
38v nainen, yo
Minäkään en ole ollut lentokoneessa! Eikä minulla ikinä ole ollut fuckbuddya, vaikka olen nytkin jo toista vuotta sinkkuna. N34
Olen 37v enkä ole koskaan harrastanut seksiä.