Kutsussa Maija perheineen. Miten miesystävä yh:n kohdalla?
' Itse otin pitkäaikaisen miesystäväni mukaan häihin ja kun soitin morsian kysyi tuletteko kaikki eli minä, lapseni ja miesystävä, sanoin kyllä.
Olisiko minun pitänyt matkustaa 300km bussilla lapseni kanssa hääpaikalle? Nyt rupesi oikein ottaa päähän kuvitteliko hän tosiaan että tulen sinnen ilman seuralaista (sinkuilla oli kutsu avec).
Sen verran hääräsin häiden ja polttareidenkin kimpussa, etät nyt rupesi ketuttamaan Hyvä lahjakin hommattiin ja häät oli todella pienellä budjetilla, hitsi kertokaa miten te olisitte tehnyt?
Kommentit (6)
Itseäni vähän huvitti viime kesänä häissä, kun kutsu tuli minun nimellä ja lasta ei mainittu millään tavalla. Häissä sitten sulhanen kysyi, että jätit sitten lapsen kotiin. Tottakai jätin, kun ei ollut kutsuttu paikalle!
Morsian varmasti vain " tarkisti" vieraiden määrän, jotta ei tilaa liikaa/liian vähän ruokaa, kun joka annos maksaa tai tekee istumajärjestyksen ja sitä varten varmistaa ketä teitä oikein tulee. Ei ainakaan kirjoituksesi perusteella vaikuttanut " tökeröltä" kyselyltä.
jos olsi tarkoittanut myös miesystävää. Minä en ainakana olisi ottanut mukaan miestä jos ei ole kutsuun laitettu häntä.
Ei ollut istumajärjestystä,eikä muutenkaan erityisesti suunniteltu, seisovapöytä ei alkoholia.
-ap
Ja varmisti sitten vielä päälle, että oli ymmärtänyt oikein, ketä haluat perheenäsi tuoda paikalle. Siis näin vain siksi, että hän ei halunnut määritellä perhettäsi puolestasi.
Itse olen kerran sinkkuna ottanut aveciksi melko satunnaisen tuttavan. Olin toki saanut avec-kutsun, mutta pitkäaikaista seurustelukumppania minulla ei ollut. Kärsin kuitenkin juuri häiden aikaan työuupumuksesta, ja ilman jonkinlaisen ystävän tukea en olisi kyennyt lähtemään koko häihin. Olin vain onnellinen, kun pyytämäni ystävä lähti iloisin mielin mukaani ja pääsin näin todistamaan ystäväni vihkimistä. En siinä jäänyt paljon suremaan, mitä kukakin avecilla haluaa tarkoittaa.
ei ystäväsi varmaan tahtonut loukata, ekhä hän oli mielikuvissa nähnyt sinut lapsesi kanssa, mutta tahtoi vain varmistua että teitä tulee kolme. Salli heille siis tämä kömmähdys ei ollut tarkoitus loukata.