Onko täällä muka kaikilla koti kuin suoraan sisustuslehdestä?
Tuli vaan mieleen kun tuota Lolan kotia niin haukuttiin, minusta ihan kivan näköinen.
Meillä kyllä sitten varmaan tosi järkyttävä. No emme kyllä rahaakaan sisustamiseen käytä, mieluummin matkaillaan niilläkin rahoilla.
Kommentit (14)
meillä on nimittäin se av-sisustajien suuresti halveksima TV-ALTTARI olkkarissa ja " kirjahyllyssä" muutamia patsaita sekä lapsen 1-v kuva.
Eikä kellään tällä palstalla kävijöistä ole yhtään mariskoolia missään koskaan. Ne kun ovat ihan kauheita.
Me asutaan rintamamiestalossa joka itsessään monia ällöttää! :D
Sisustus on osittain sitä mitä ollaan kaavailtu ja vanhaa heitetään pois tieltä kun saadaan uusia. Meilläkin on sukulaisilta saatu tavaraa, samaten on talon vanhoilta asukeilta jätetty tavaraa joita oon hionu ja maalannu ja vaihtanu vetimiä -kyllä ne taas tossa on kivoja silmälle kunnes saadaan ostettua uudet vempaimet.. Mut uusimalla vähän pintaa saa tavaralle lisää elinikää ja voi sijottaa rahaa muuhun.. ;)
Mää en oo nähny sitä lehteä jossa Lolan kotia haukutaan, mutta luultavasti on tyylikkäämpi kuin meidän koti!
Kummallista muutenkin jos toisen makua aletaan haukkumaan -koska tyylejä on just niin monta! Pääasia että kotona viihtyy! :(
mutta omasta mielestä ei ainakaan ihan kaikilta osin jos ollenkaan. tämä koti on just meidän näköinen ja meistä kodikas ja viihtyisä.
Mielestäni minulla on " hyvä maku" sisistamisessa ja taloamme on kehuttu aika paljon. Minun suunnittelemani keittiö pääsi keittiöfirman oman esitteen kanteen ;-)
Mutta tunnelmallinen, räväkkä ja uniikki :)
Rahaa ei ole mennyt paljoa, mutta mulla on hyvä maku...
Meillä ei todellakaan ole mitään Sotkan huonekaluja.
Meillä on perittyä talopoikaisantiikkia sulassa sovussa modernien huonekalujen kanssa. Meidän näköinen koti!
meille juuri valmistunut omakotitalo,
ja kaikki ihastelevat ja sanovat että on kun suoraan jostain sisustuslehdestä.
Meillä paljon vanhanajan valkoisia huonekaluja.
Jos siis niissä sisustuslehdissä on sellainen koti joka on kuin pommin jäljiltä;)
Eli siis ei, ei edes siivouksen jälkeen...
Kaikki on tarkkaan mietitty, verhot sopii takuulla mattoon ja sohvaan, huonekalut samaa sarjaa kussakin huoneessa, jokaiseen huoneeseen mietitty oma teema/värimaailma. Paljon kehuja ollaan saatu. Aika yksinkertaista meillä on, tosin lapsen huone on ihan selvästi " lapsellinen" , iloinen ja reipas ja esim. olkkarissa on pari katseenvangitsijaa, vaikka onkin muuten aika pelkistetty. Ehkä voisi johonkin sisutuslehteenkin kelvata :)
halpishuonekaluja Sotkasta, muilta ostettuja vanhoja huonekaluja tai saatuja (ei tarpeeksi vanhaa ollakseen hienoa). Mutta itse viihdytään.
Huonekalut on sohvaa lukuunottamatta sukulaisten vanhoja (sohvapöytä ukilta, isomman lapsen sänky serkuilta, nojatuolit-tvtaso-olkkarin ruokapöytä äitiltä, eteisen senkki mummolta, tää työpyötä ja keittiön hyllyköt oli mulla jo yläasteella). Tästä johtuen tyyli on mix ' n' match.
Ja meillä on vahakangas sekä räsymatot! Verhot on kaikki mun ompelemia. Sisustuslehteen ei ole asiaa, mutta parempi niin. Me viihdytään täällä.