Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi miesystävä sulki minut "vitsillä" vessaan vaikka tiesi ahtaan paikan kammostani

Vierailija
06.03.2018 |

Olen tapaillut miestä nyt puoli vuotta. Kävin hänen luonaan vessassa ja kun olin tulossa pois, hän piti ovea kiinni. Oli ilmeisesti laittanut jonkun pönkän oven eteen sillä kuulin hänen äänensä myös kauempaa. Menin paniikkiin joten en ole varma ajasta, mutta luulen että olin siellä jonkun 2-3 minuuttia. Kun puhkesin hysteeriseen itkuun mies tuli avaamaan. Hän ei edes pahoitellut vaan naureskeli kuinka herkkiä "akat" ovat. Olen nähnyt nyt tuon jälkeen painajaisia viikon enkä uskalla mennä enää miehen luo. Ties mitä tapahtuu seuraavaksi. Minun luonani ehdotti sitomista seksin aikana mutta kieltäydyin mikä oli ilmeisen hyvä ratkaisu näin jälkikäteen katsottuna.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin toivon aloituksen olevan provon. Tee sinäkin hauska kepponen miehelle, sano, että tämä oli tässä. Vitsi on siinä, että sanomasi on totta. Kyllä mies yllättyy.

Tuollaista miestä ei pidä tapailla enää. Halveksii naisia, olkoon miehen kanssa.

Vierailija
42/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on myös tehty tuo parvekejuttu, sekä vessajutusta se versio, jossa mies räplää lukon auki ja avaa oven kun istun pöntöllä. Molemmat kahden eri miehen toimesta.

Miksi niin suuri osa miehistä on jotain helskutin apinoita?

Miksi suurin osa naisista on niin helskutin tosikkoja?

Itse ainakin miehenä nauraisin jos noin kävisi, samoin kuin suurin osa miespuolisista kavereista.

Noh, sehän on vain faktaa että miehillä on keskimäärin laajempi huumorintaju kuin naisilla, kun evoluutio on suosinut naisten naurattajaa.

Aika harvoin ne naiset on niitä porukan pellejä jotka saa kaikki hyvälle tuulelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on myös tehty tuo parvekejuttu, sekä vessajutusta se versio, jossa mies räplää lukon auki ja avaa oven kun istun pöntöllä. Molemmat kahden eri miehen toimesta.

Itse ainakin miehenä nauraisin jos noin kävisi, samoin kuin suurin osa miespuolisista kavereista.

Noh, sehän on vain faktaa että miehillä on keskimäärin laajempi huumorintaju kuin naisilla, kun evoluutio on suosinut naisten naurattajaa.

Aika harvoin ne naiset on niitä porukan pellejä jotka saa kaikki hyvälle tuulelle.

Kusipää.

T. Mies

Vierailija
44/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran aloitus jossa vain toivotaan haukkuja miehille.

Tekeekö sama tyyppi näitä? Tervettä????

Vierailija
45/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oma huumurintajusi on rajaton? Esim. tyttöystäväsi panee kaveriasi, nauraa järkyttyneelle ilmeellesi huutaen "läppä hei panin, hahhah oisitpa nähny ilmees kun yllätit meidät, hahhahoohoo!!"

Niin sinä naurat mukana, että olipas joo pränkki!

Vierailija
46/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä paljon huumorintajuttomia naisia? Yksikään mies ei olisi vastaavasta tempusta moksiskaan, ehkä ensin vähän mököttänyt mutta nauranut sitten jutulle muiden mukana.

Vierailija
47/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä paljon huumorintajuttomia naisia? Yksikään mies ei olisi vastaavasta tempusta moksiskaan, ehkä ensin vähän mököttänyt mutta nauranut sitten jutulle muiden mukana.

Minua korkeanpaikankammoista eräs mies (poika) roikotti parvekkeen reunan yli humalassa.

Onko huumorintajutonta, että otin asian aika vakavasti?

Vierailija
48/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua korkeanpaikankammoista eräs mies (poika) roikotti parvekkeen reunan yli humalassa.

Onko huumorintajutonta, että otin asian aika vakavasti?

Kyllä on. Eihän siinä käynyt kuinkaan, hän ei nähtävästi pudottanut sinua.

Vierailija
49/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran aloitus jossa vain toivotaan haukkuja miehille.

Tekeekö sama tyyppi näitä? Tervettä????

Voihan tähän ketjuun miehetkin kirjoittaa. Kerro nyt sinäkin, mitä ilkeää tyttöystäväsi tai vaimosi on tehnyt "vitsillä".