Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi miesystävä sulki minut "vitsillä" vessaan vaikka tiesi ahtaan paikan kammostani

Vierailija
06.03.2018 |

Olen tapaillut miestä nyt puoli vuotta. Kävin hänen luonaan vessassa ja kun olin tulossa pois, hän piti ovea kiinni. Oli ilmeisesti laittanut jonkun pönkän oven eteen sillä kuulin hänen äänensä myös kauempaa. Menin paniikkiin joten en ole varma ajasta, mutta luulen että olin siellä jonkun 2-3 minuuttia. Kun puhkesin hysteeriseen itkuun mies tuli avaamaan. Hän ei edes pahoitellut vaan naureskeli kuinka herkkiä "akat" ovat. Olen nähnyt nyt tuon jälkeen painajaisia viikon enkä uskalla mennä enää miehen luo. Ties mitä tapahtuu seuraavaksi. Minun luonani ehdotti sitomista seksin aikana mutta kieltäydyin mikä oli ilmeisen hyvä ratkaisu näin jälkikäteen katsottuna.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se mieheni on pelle -ketju, tuo pelleily ei tule loppumaan.

Vierailija
22/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exä juoksi minun perässä kun minulle puhkesi pakko-oireinen häiriö likaisten tavaroiden kanssa ja laittoi koskemaan niihin. Eikä antanut pestä käsiä sen jälkeen.

Siinäpä sitten itket että ahdistaa :) No mutta pakko-oireeni likaisuuteen kyllä hävisivät myöhemmin, vaikka se kamalaa olikin. Siedätystä.

Itsekin pakotin exän sitten myöhemmin katsomaan mm. tv:tä asioita joita hän pelkäsi ja kammosi. Silmiä ei saanut peittää eikä hyihytellä. Kyllä vääntelehti sohvalla :) Pidin paikallaan kaksi kertaa isompaa miestä katsomassa ihan vain henkisillä kyvyilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo nykyajan ovet paljon kestä, että olisi sopinut pönkätä vapaasti.

Vierailija
24/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan kierointa manipulointia tuo vitsillä lyttääminen tai pahoinpitely. Ja yllättävän yleistä näköjään. Minäkin sain vaikka mitä niskaani ja perään "vitsivitsi hehheh", "ootko noin huumorintajuton ja tylsä kun et vitsistä suutut"- kommentteja. Hulluksi siinä tulee ennenpitkää, eli kehotan ottamaan jalat alle.

Vierailija
25/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jonkinlainen hämähäkkikammo. Exäni tiesi tämän kyllä varsin hyvin... Heitti kerran päälleni sellaisen pitkäjalkaisen lukin seinästä :) tämän voi hämähäkkikammoinen kuvitella...

Vierailija
26/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kyllä niin herkkiä.

Vierailija
27/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jonkinlainen hämähäkkikammo. Exäni tiesi tämän kyllä varsin hyvin... Heitti kerran päälleni sellaisen pitkäjalkaisen lukin seinästä :) tämän voi hämähäkkikammoinen kuvitella...

Tää ois kyllä kamalaa henkilökohtaisesti. Siinä kuin nuo muut ovat olleet varmasti kokijalle. Jättäisin samantien, ei vaihtoehtoa. Ei ole kyse siitä, etten kestäisi huumoria, tai ajattelisin hämähäkin kenties voivan tappaa minut (olen ihan realiteeteissa), vaan että jos mies ei sen verran kunnioita, että huolehtii kumppaninsa hyvinvoinnista edes olemalla saattamatta häntä tällaisiin tilanteisiin, niin eipä löydy kunnioitusta sen jälkeen enää itseltänikään. Paha sellaisessa paskasopassa jatkaa, jossa kumpikaan ei toista arvosta.

Vierailija
28/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kyllä niin herkkiä.

Exäkö se siellä? Tämänkin kuulin monta kertaa jonkun "hyvän vitsin" jälkeen.

Vierailija
29/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ois kyllä kamalaa henkilökohtaisesti. Siinä kuin nuo muut ovat olleet varmasti kokijalle. Jättäisin samantien, ei vaihtoehtoa. Ei ole kyse siitä, etten kestäisi huumoria, tai ajattelisin hämähäkin kenties voivan tappaa minut (olen ihan realiteeteissa), vaan että jos mies ei sen verran kunnioita, että huolehtii kumppaninsa hyvinvoinnista edes olemalla saattamatta häntä tällaisiin tilanteisiin, niin eipä löydy kunnioitusta sen jälkeen enää itseltänikään. Paha sellaisessa paskasopassa jatkaa, jossa kumpikaan ei toista arvosta.

Mulla on hämähäkkifobia. Olisin tuollaisessa tilanteessa todennäköisesti alkanut kirkua ja heittänyt vaatteeni pois ja ravistellut hiuksiani paniikissa ja huutanut "missä se on, onko se minussa". En liioittele yhtään, olen tehnyt noin kun hämähäkki on ollut housun lahkeella. Mieheni tietää tämän varsin hyvin eikä ole koskaan peloitellut minua noilla otuksilla, päinvastoin. Jos kotona on hämähäkki ja mies huomaa sen, hän hakee paperia ja sanoo vain mulle että älä tuu nyt tänne. Tai siivoaa sen pois huomaamatta eikä edes mainitse mulle.

Tuollaista vitsiniekkaa en katselisi hetkeäkään. Ei kerro rakkaudesta tai kunnioituksesta jos noin tekee kumppanilleen. Oli se kammo sitten mikä vaan.

Vierailija
30/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tuli varmaan entinen miesystävä saman tien, jos sinä olet järjissäsi. 

Ei kukaan täysipäinen nainen edes kuvittelisi tapaavansa sitä miestä enää, josta näkee jo painajaisia.

Vierailija
31/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena poikaystävä, jolla oli tapana tehdä "hauskoja" piloja. Ajoi mm. kerran piloillaan autolla päälleni.

Vauhtia oli vähän. Kaaduin lumipenkkaan enkä loukannut itseäni,

mutta tietenkin säikähdin pahasti. Oli hillittömän hauskaa poikaystävän mielestä.

Olin kuulema hullu, kun en moisesta pilasta pitänyt.

Erilaisten sattumusten jälkeen totesin, että ollaan sitten hulluja, mutta tämän tyypin jätän. En ole päätöstäni katunut.

Vierailija
32/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono satu. Ja jälleen on T A P A I L T U

6 kk eli yli puolet normaalista ajasta. Se lisää sadun huonoutta entisestään.

Vierailija
33/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikakaverini, sanon poikakaveri koska olimme 19-vuotiaita, painoi minut "vitsinä" veden alle uimarannalla ja ihmetteli että mikäs sille nyt tuli kun lähdin vapisten ja itkien kotiin.

En kuitenkaan vielä tuossa vaiheessa tajunnut jättää moista vitsiniekkaa, kunnes telkesi minut vessaansa ja sammutti valonkin vielä, piti minua varmaan 10 min siellä ja nauroi vain kuun huusin ja hakkasin  ovea!

Tämän jälkeen päätin pikku pilana pistää kundin luokseni unohtuneet cd-levyt roskiin ja palautin vain tyhjät kotelot oven taakse, samana päivänä kun ilmoitin tekstarilla että juttumme on ohi.

Vierailija
34/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies teki kerran hullun "hauskan" jekun. Hän tuli yövuorosta kotiin ja tuli meidän makkariin. Makkarissa oli niin pimeää, ettei siellä voi nähdä toista. Kuulin vain, että nyt joku tuli huoneeseen. Sanoin, että"Hei rakas", koska tietenkin oletin sen olevan mieheni. Hän ei kuitenkaan vastannut mitään, vaan jäi seisomaan sängyn viereen. Mä tervehdin häntä uudestaan. Ei vieläkään mitään. Sitten kysyin, että miksei hän sano mitään. Ei vieläkään vastausta. Sitten alkoi jo vähän ahdistaa ja sanoin, että älä viitsi tehdä tuollaista. Ei vieläkään vastausta. Pyysin, että sanoisi jotain, niin ei vieläkään. Sitten aloin jo pelkäämään ja kysyin, että kuka siinä on, koska ei mun mies koskaan ennen ollut tehnyt tuollaista, niin aloin jo epäillä, ettei se olisikaan hän. No viimein, kun hän taisi huomata, että pelkään oikeasti, niin hän alkoi nauramaan ja sanoi, että hän se vain siellä ja kävi nukkumaan. Ei anteeksipyyntöä, ei selitystä. Wtf? Ei hän sitten ikinä oikein selittänyt, että miksi teki noin, eikä tehnyt enää vastaavaa myöhemminkään, mutta kamalaa se oli.

Vierailija
35/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä aikoinaan heitti minut laiturilta veteen vaikka tiesi etten osaa uida. Hätääntyi kyllä kun huomasi etten pysynyt pinnalla enkä päässyt rantaan.

On entinen poikaystävä todellakin.

Vierailija
36/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen poikakaverini, sanon poikakaveri koska olimme 19-vuotiaita, painoi minut "vitsinä" veden alle uimarannalla ja ihmetteli että mikäs sille nyt tuli kun lähdin vapisten ja itkien kotiin.

En kuitenkaan vielä tuossa vaiheessa tajunnut jättää moista vitsiniekkaa, kunnes telkesi minut vessaansa ja sammutti valonkin vielä, piti minua varmaan 10 min siellä ja nauroi vain kuun huusin ja hakkasin  ovea!

Tämän jälkeen päätin pikku pilana pistää kundin luokseni unohtuneet cd-levyt roskiin ja palautin vain tyhjät kotelot oven taakse, samana päivänä kun ilmoitin tekstarilla että juttumme on ohi.

Hyvä!!! Loistavaa!!! Pila pilasta!

Vierailija
37/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hämähäkkifobia. Olisin tuollaisessa tilanteessa todennäköisesti alkanut kirkua ja heittänyt vaatteeni pois ja ravistellut hiuksiani paniikissa ja huutanut "missä se on, onko se minussa". En liioittele yhtään, olen tehnyt noin kun hämähäkki on ollut housun lahkeella. Mieheni tietää tämän varsin hyvin eikä ole koskaan peloitellut minua noilla otuksilla, päinvastoin. Jos kotona on hämähäkki ja mies huomaa sen, hän hakee paperia ja sanoo vain mulle että älä tuu nyt tänne. Tai siivoaa sen pois huomaamatta eikä edes mainitse mulle.

Tuollaista vitsiniekkaa en katselisi hetkeäkään. Ei kerro rakkaudesta tai kunnioituksesta jos noin tekee kumppanilleen. Oli se kammo sitten mikä vaan.

Sama juttu. Mies hoitelee hämähäkit pois maailmastani vähin äänin :)

Vierailija
38/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kans tehty "hauska" pila. Oon ihan helvetin allerginen ampiaisille, kesällä epipen on laukussa ihan koko ajan, ja ei niin yllättäen myös pelkään niitä. Mies oli ottanut ampiaisen kiinni ja päästi sen pesuhuoneeseen, kun olin suihkussa ja piteli ovea kiinni. Sain igan kunnon paniikkikohtauksen, kun oli olo, että jos tuo pistää ja mulla ei oo epipen tässä vieressä ja mies ei päästä ulos mä kuolen tänne. Päätin erota, mutta ennen kuin erosin niin kostin.

Mies pelkää isoja koiria, on lapsena joutunut sellaisen pahasti puremaksi. Oyin miehelle kertomatta kaverini rotikan meille yöksi hoitoon. Minä tiesin, että se on ehkä kiltein ja koulutetuin koira mun kaveripiirissä, mutta mies ei. Oli ihanaa nähdä, kun mies lukittautui makuuhuoneeseen ja ei uskaltanut lähteä edes vessaan ilman, että joutui pyytämään mua ottamaan sen koiran kiinni. Ei uskonut, kun kerroin, että ei tämä mitään tee tuu vaan ulos.

Vierailija
39/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tottuneet tekemään tuollaisia piloja toisilleen jo alakoulusta lähtien, eivätkä ymmärrä kun naiset eivät tykkääkään niistä. Pitävät niitä hauskoina piloina.

Vierailija
40/49 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vessa noin 0/5 neliötä