Surettaa naapurin lapsiperhe.Lapset hiihtolomailee kotona ja vanhemmat on töissä päivät.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vanhemmat ei saanu lomaa. Mun työpari, jolla jo lapset aikuisia otti lomaa juuri koulujen hiihtolomaviikon. Perusteli varatulla matkalla.
Matkusti lapsettoman kaverin kanssa.
Mun mies yrittäjä, joten hänellä ei mitään lomia juuri ole.Lapset oli sitten yksin kotona ja soitteli mulle töihin. Tätähän te lapsettomat aina paasaatte, ettei lapsiperheillä pidä olla mitään etuoikeuksia lomien suhteen! Totta hemmetissä haluaisin sen loman samaan aikaan lasteni kanssa.
Vooooi itku🙄
Ei pidäkään olla, lomat on jokainen työnteollaan ansainnut ja oikeus on toivoa niitä (itselleen) parhaaseen aikaan. Tokikaan toiveet eivät aina toteudu, kun kaikki eivät voi olla yhtäaikaa lomalla, mutta se on voivoi, ei mielestäni mikään (edes lapset) ole mikään hyvä syy etuilla lomien jaossa.
Te lapsettomat käytätte tekosyynä sitä, että "miehellä on silloin loma". Sun logiikalla silläkään ei sitten saa perustella lomatoivetta, koska mikäs pakko sitä sitten on lomailla miehenkään kanssa yhtä aikaa, jos kerran lapsienkaan kanssa lomailu ei ole mikään peruste!
Paitsi että lapset ovat parempi peruste, joku 7-vuotias kun ei ihan yksin pärjää viikkoa kotona, aikuinen mies sen sijaan hyvin.
PS: mikä vit..n "paras loma-aika" viikot 8 tai 9 on?! Kaikki ulkomaanmatkat ja kotimaisetkin kohteet on tuplahintaisia. Ei mitään järkeä lapsettomien lomailla silloin. Itse vältin niitä viikkoja lapsettomana aina.
Heh, naurattaa ajatus puolisosta, joka ei pärjää lomalla yksin kotona. Kukaan ei ole viemässä ulos eikä laittamassa ruokaa...eri asia tietysti on, jos puoliso on invalidi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vanhemmat ei saanu lomaa. Mun työpari, jolla jo lapset aikuisia otti lomaa juuri koulujen hiihtolomaviikon. Perusteli varatulla matkalla.
Mun mies yrittäjä, joten hänellä ei mitään lomia juuri ole.Lapset oli sitten yksin kotona ja soitteli mulle töihin. Tätähän te lapsettomat aina paasaatte, ettei lapsiperheillä pidä olla mitään etuoikeuksia lomien suhteen! Totta hemmetissä haluaisin sen loman samaan aikaan lasteni kanssa.
Vooooi itku🙄
Ei pidäkään olla, lomat on jokainen työnteollaan ansainnut ja oikeus on toivoa niitä (itselleen) parhaaseen aikaan. Tokikaan toiveet eivät aina toteudu, kun kaikki eivät voi olla yhtäaikaa lomalla, mutta se on voivoi, ei mielestäni mikään (edes lapset) ole mikään hyvä syy etuilla lomien jaossa.
Te lapsettomat käytätte tekosyynä sitä, että "miehellä on silloin loma". Sun logiikalla silläkään ei sitten saa perustella lomatoivetta, koska mikäs pakko sitä sitten on lomailla miehenkään kanssa yhtä aikaa, jos kerran lapsienkaan kanssa lomailu ei ole mikään peruste!
Paitsi että lapset ovat parempi peruste, joku 7-vuotias kun ei ihan yksin pärjää viikkoa kotona, aikuinen mies sen sijaan hyvin.
PS: mikä vit..n "paras loma-aika" viikot 8 tai 9 on?! Kaikki ulkomaanmatkat ja kotimaisetkin kohteet on tuplahintaisia. Ei mitään järkeä lapsettomien lomailla silloin. Itse vältin niitä viikkoja lapsettomana aina.
xD näin juuri
Vierailija kirjoitti:
Mä vietin aina hiihtiksen mummin ja ukin luona.
Se oli kivaa.
Ei tullut mieleen, että olis pitänyt olla muualla.Eikä tullut mieleen, että olin poikkeuksellisen onnekas.
Siihen aikaan isovanhemmat vielä suostuivat toimimaan lastenvahtina, ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vooooi itku🙄
Tiedäthän naistyypin, joka kiinnostuu miehestä vasta sitten kun mies onkin jo varattu. Nämä koulujen lomaviikoilla lomailevat ovat samaa tyyppiä.
Jaa niitä vanhimman ammatin harjottajia, ok no onhan se sitten mentävä samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kivaa.
Ei tullut mieleen, että olis pitänyt olla muualla.Eikä tullut mieleen, että olin poikkeuksellisen onnekas.
Ja olivat kotona. Nyt moni on vielä itsekin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kivaa.
Eivät ainoastaan suostuneet, vaan kyselivät monta viikkoa etukäteen, että "tuuttehan työ sit tänne meille?"
Onko vaikea käsittää, että ihmiset viihtyvät yhdessä aidosti?
Kuten jo sanoin, mulle valkeni vasta paljon myöhemmin, että kaikkien isovanhemmat ei ole niin ihania kuin mulla oli.
Asiaan varmaan vaikutti sekin, että meitä lapsenlapsia oli vain kaksi. Olimme läheisiä.
Ajatus siitä, että olisi ollut serkkujen kanssa samat isovanhemmat, on käsittämätön.
Se oli kivaa.
Ei tullut mieleen, että olis pitänyt olla muualla.
Eikä tullut mieleen, että olin poikkeuksellisen onnekas.