Miehellä vain yksi asento
Siis mies vaan makaa selällään ja sanoo, että tyydytä ittes tohon. Parisuhdeterapia?
Kommentit (28)
Tasa-arvo. Naisetkin joutuvat nykyään töihin penetraation saadakseen.
Sinuna varmistaisin, että onko hän oikeasti syntynyt poikana, vai onko hän leikkauksessa käynyt nainen. Tuo käytös sängyssä nimittäin herättää epäilykset siihen suuntaan.
Oiskin noin. Mun mies haluaa, että naisella on vain yksi asento, ja se on just toi.
Vierailija kirjoitti:
Siis mies vaan makaa selällään ja sanoo, että tyydytä ittes tohon. Parisuhdeterapia?
Oltais kyllä aika pääsemättömässä tilanteessa, jos mun mies tekis noin, mä kun en todellakaan ratsasta.
Mua ällöttää ridata näiden läskien kanssa edes pimeässä ja painoakin on.
Olet ylipainoinen ja miehesi haluaa sinun saavan vähän liikuntaa.
Mies varmistaa halukkuutesi aktiin.
Hoh hoijaa, kaikenlaisia kusipäitä sitä on olemassa! Minä en koskisi kepilläkään tuollaista äijää, "tyydytä ittes tohon" Hyi helvata, äijähän on selvä narsisti!
Minun nainen valittaa että on epäreilua kun joutuuu ratsastamaan.
Ei muuten ole.
Onkohan ap:lla mahollisesti yks juntti rekkamies miehenä ?? kuulostaa hyvin tutulta!!
No voithan ryhtyä yhtä rajoittuneeksi ja makoilla vieressä selälläsi, että "tyydytä ittes toho". Siinäpä sitten mietitte yhdessä, miten voisivat molemmat tyydyttyä.
Vaimo nostaa perseensä pystyyn ja notkistaa syvään, niin että ruskea täysikuu loistaa ja sanoo että herra on hyvä...
Minä sanoisin tuolle äijälle että veä käteen ja lähtisin ite liitään !!
Mulla oli kerran panokaveri, joka nyt onneksi entinen, jätkä tuumas aina aktin jälkeen että No ,mites sanotaan?! olis pitäny kiittää kun antoi munaansa!
Et ole hyvä ratsastaja?
Tule mun tunneille.