Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde masensi minut täysin

Vierailija
06.03.2018 |

Mies petti valehteli manipuloi mitätöi vähätteli ja pelasi pelejään tunteillani monta vuotta. Kun yritin laittaa suhdetta poikki ja lähdin tuli hän aina parin viikon päästä uhkaillen itsemurhalla tai ettei näe tytärtämme ollenkaan jos eroamme jne. Nyt olo on tuntunut tosi masentuneelta viime aikoina kaiken tuon käymisen jälkeen. Jotenkin vain raskas kokemus. Onko muilla kokemuksia samankaltaisesta? Miten selvisitte? Kävittekö terapiassa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmin puolin siinä kai on ollut sellaista kypsymättömyyttä. Arvot ei ehkä vaan kohtaa niin silloin ei ole paljoa tehtävissä. Ei ole oikein muuta vaihtoehto kuin vain yrittää pyyhkiä ihminen pois mielestä ja unohtaa vaikka hän olisikin ollut elämässäsi mukana pitkään ja olisi syntynyt jo jonkinlainen kiintymys suhde häneen.

Vierailija
2/12 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy hankkiuduin parisuhteeseen miehen kanssa ja nyt valitan tästä miehestä yhyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita vaan olen tullut tulokseen että olen masentunut tämän myötä ja olisin toivonut kokemuksia jos olette masentuneet vastaavassa tilanteessa. Meneekö ohi ajan kanssa normaalisti suhteesta toipuessa vai oletteko joutuneet hakemaan ammattiapua? Pettäminen oli tässä tapauksessa jotenkin traumatisoiva kokemus minulle johtuen varmasti siitä että minua ei millään lailla suhteessa rakastettu ja olen saanut kokea tuota sekä raskausaikana ja sen jälkeen. Plus kaikki muut asiat.. Lähinnä se tapa ja tyyli jolla toinen tuon kaiken teki on ollut jotenkin tosi omituinen ja jopa jossain määrin psykopaattinen. Mutta kiitos vastanneille :D -ap

Vierailija
4/12 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutkin parisuhde ja avioliitto masensi.

Erosta on jo neljättä vuotta, vieläkin tajuan uusia asioita, jotka olivat aivan järkyttäviä. Silti vaan yritin ja yritin.

Tämän voi ymmärtää vain sellainen, joka ei lapsuudessaankaan ole tullut kohdelluksi oikein. Hän suostuu poljettavaksi, koska ei tiedä, miltä rakastettuna olemisen pitäisi tuntua. Vaikka sitä lukee kirjoista ja järkeilee, kokemus puuttuu.

Huonosti kohdeltu ei arvosta itseään ja vetää tunnevammaisia puoleensa kuin hunaja mehiläisiä.

Vierailija
5/12 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanarvontunnon rakentaminen voi olla hidasta. Älä ainakaan lähde uuteen parisuhteeseen ennen kuin osaat olla itsenäisesti sinä omilla jaloillasi. Jos on varaa, mene yksityiselle terapeutille. Julkisella puolella saa terapiaa pitkän jonottamisen jälkeen, jos saat lääkäriltä puoltavan lausunnon ja terapiarahoja on sille vuodelle vielä jäljellä. 

Vierailija
6/12 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän päästit narsistin elämääsi. Voi voi, ihan oma syy.

Vierailija
7/12 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omanarvontunnon rakentaminen voi olla hidasta. Älä ainakaan lähde uuteen parisuhteeseen ennen kuin osaat olla itsenäisesti sinä omilla jaloillasi. Jos on varaa, mene yksityiselle terapeutille. Julkisella puolella saa terapiaa pitkän jonottamisen jälkeen, jos saat lääkäriltä puoltavan lausunnon ja terapiarahoja on sille vuodelle vielä jäljellä. 

Olen ollut itsenäisesti omilla jaloillani suhteen ajankin ja suunnitelmissa juurikin yksin olo. Onneksi ei ole elämä ollut millään tavalla toisen varassa :) joku hyvä asia sentään -ap

Vierailija
8/12 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän päästit narsistin elämääsi. Voi voi, ihan oma syy.

Taitaa kommentin jättäjä itse olla narsistisen persoonallisuushäiriön omaava tämän kommentin tyylistä päätellen.

Vierailija
9/12 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies petti valehteli manipuloi mitätöi vähätteli ja pelasi pelejään tunteillani monta vuotta. Kun yritin laittaa suhdetta poikki ja lähdin tuli hän aina parin viikon päästä uhkaillen itsemurhalla tai ettei näe tytärtämme ollenkaan jos eroamme jne. Nyt olo on tuntunut tosi masentuneelta viime aikoina kaiken tuon käymisen jälkeen. Jotenkin vain raskas kokemus. Onko muilla kokemuksia samankaltaisesta? Miten selvisitte? Kävittekö terapiassa?

Tuttu juttu. Minulle tämän teki nainen. Pillereillä pääsi pahimman yli, terapiaa kyllä tarvitsisin. Ei enää koskan narsistinaisia.

Vierailija
10/12 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy hankkiuduin parisuhteeseen miehen kanssa ja nyt valitan tästä miehestä yhyy.

Sinulla on hyvin heikko lukutaito. 

Syytät petettyä naista siitä, että MIES oli niin ala-arvoinen, että petti ja uhkaili.

ohis

Vierailija
11/12 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay away kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu. Minulle tämän teki nainen. Pillereillä pääsi pahimman yli, terapiaa kyllä tarvitsisin. Ei enää koskan narsistinaisia.

Tuttu juttu. Terapiassa olen saanut vähän koottua itseäni. Nyt kun katsoo taaksepäin niin mietin että mikä helkkari on itseäni vaivannut. Nainen oli vuosikaudet alistanut ja latistanut, haukkunut harrastukset, työt ja pilkannut ulkonäköä. Ja jotenkin aina kääntänyt asian niin, että minä olen alistaja ja arvostelija. Sentään hommasin sille korkeakoulututkinnon, kannustin harrastuksissa ja yritin hankkia ystäviä siinä onnistumatta. Järkyttävintä oli tajuta, että narsisti saa uhrin tuntemaan syyllisyyttä asioista joihin narsisti itse syyllistyy.

Vierailija
12/12 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä