Miten saada mies tunnustamaan valehtelu pettämisestä, että jatkaa vieläkin..
Aion hakea avioeroa mikäli ei suostu puhumaan totta, mutta nyt kaivan vielä viimeistä tunnustusta. Aion kertoa, että haen eroa. Mutta miten saada se tunnustamaan??
Kommentit (14)
Samaa mieltä, mitä tuossa mitään tunnusta tarvitsee. Ota ero ja sillä siisti, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tunnustuksen? Minulle riittäisi avioeron hakemiseen jo se että luottamusta ei ole.
Siksi, että voisin ehkä vielä yrittää. Yrittää antaa anteeksi, hankkia apua. En kuitenkaan usko mieheni haluavan erota. On sanonutkin niin, ettei halua. Olen hälle "mukamas" tärkeintä maailmassa. Siksi, ajattelin nyt yrittää, et josko rehellisyydellä olisi joku pohja, josta voisi jälleenrakentaa suhdetta..
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tunnustuksen? Minulle riittäisi avioeron hakemiseen jo se että luottamusta ei ole.
Siksi, että voisin ehkä vielä yrittää. Yrittää antaa anteeksi, hankkia apua. En kuitenkaan usko mieheni haluavan erota. On sanonutkin niin, ettei halua. Olen hälle "mukamas" tärkeintä maailmassa. Siksi, ajattelin nyt yrittää, et josko rehellisyydellä olisi joku pohja, josta voisi jälleenrakentaa suhdetta..
ap
Miten tunnustus helpottaisi tuota tilannetta? Pystytkö luottamaan jos sitä tunnustusta valehtelusta ei tule tai mies sanoo olevansa rehellinen?
Kyselit tätä aiemminkin. Päästä irti siitä miehestä. Ei teidän suhde tule toimimaan kun et luota. Ei siihen enää mitään tunnustuksia tarvita.
Tiedän, että tuntuu pahalta jos rakastaa, mutta aika parantaa ja huomaat, että teit oikean ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miten tunnustus helpottaisi tuota tilannetta? Pystytkö luottamaan jos sitä tunnustusta valehtelusta ei tule tai mies sanoo olevansa rehellinen?
Kaikki on taas hyvin kun aloittaja saa tahtonsa läpi.
Jos et valheenpaljastuskonetta saa käsiisi niin et mitenkään. Voihan miehesi menettämisen pelossa tunnustaa mitä vain, mutta mistä sä tiedät puhuuko totta. Luottamus on se juttu, mitä tässä kaivattaisiin. Jos et voi luottaa, niin ei kannata jatkaakaan.
Kummallisia kommentteja? Eikö kukaan muu haluaisi vahvistusta puolison pettämiselle? Aloittajalle sen verran, että jos mies ei tunnusta, et voi oikein mitään tehdä. Ilmoita, että haluat erota, koska et luota. Jos se on miehelle ok, teidän tarina on lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia kommentteja? Eikö kukaan muu haluaisi vahvistusta puolison pettämiselle? Aloittajalle sen verran, että jos mies ei tunnusta, et voi oikein mitään tehdä. Ilmoita, että haluat erota, koska et luota. Jos se on miehelle ok, teidän tarina on lopussa.
Niin kauan pitää siis jankata, että puoliso tunnustaa ja sitten voi erota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan pitää siis jankata, että puoliso tunnustaa ja sitten voi erota?
Lue ajatuksella ennen kuin kommentoit. Ei mulla muuta.
Eli jos mies ei ole pettänyt, eroat hänestä, koska hän ei voi tunnustaa asiaa, jota ei ole tehnyt.
Jos mies ei ole pettänyt, mutta painostamisen lopuksi tokaisee jotain tyyliin "sovitaan sitten että olen pettänyt", eroat hänestä, koska hän on pettänyt.
Jos mies on pettänyt, mutta ei tunnusta asiaa, eroat hänestä.
Jos mies on pettänyt ja tunnustaa sen, eroat hänestä.
Et sinä mitään jälleenrakentamista halua, jos haluaisit niin ehdottaisit miehelle että haette yhdessä ulkopuolista apua keskinäisen luottamuksenne rakentamiseen. Ihan riippumatta siitä tunnustaako hän nyt pettäneensä vai ei.
Erittäin ymmärrettävää ap! Näin minäkin koen että vain rehelliseen pohjaan voi alkaa rakentamaan uutta luottamusta. Toivottavasti miehesi ymmärtää tämän ja osaa arvostaa sitä että yhä olet valmis yrittämään vaikka saisit tietää jotain ikävää. Tsemppiä! Kerro sitten miten kävi (äläkä välitä aiemmista idiooteista jotka eivät ilmeisesti ole itse joutuneet vastaaviin vaikeisiin tilanteisiin).
Terveisin kohtalotoveri vähän erilaisella taustalla
Älä eroa ap! Ja pidä siitä helmestäsi lujaa kiinni!! Sovitte yhteen kuin hajuvesi ja lihapulla, joten teistä ei olisi iloa kenellekään muullekaan ihmiselle.