Hoikat nelikymppiset miehet?
https://i.pinimg.com/236x/d2/16/8a/d2168a89d223397ca08e6f6e0316ea5a.jpg
Onko tällainen hoikkuus mielestänne turn-off jos mies on nelikymppinen? Oletetaan pituudeksi vaikka 174cm (eli minun pituuteni heh).
Saa olla rehellinen, ei tarvitse siloitella.
Kitooos! :)
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Miks sillä on allit?
Lihaksella ja läskillä on eroa. Käy treenaa ojentajia, niin ymmärrät.
betweenrockandhardplace kirjoitti:
Tuollaisella kropalla joutuu helposti puun ja kuoren väliin.
Sopivampi nuorille naisille joita ei kuitenkaan saa, liian hoikka oman ikäisille.
Ihan 100 varma en ole kun ikää on vasta 33v ja tässä puhuttiin 40v miehestä.
Saatat olla oikeassa. Yli nelikymppisiltä odotetaan useimmiten nallekarhuvartaloa.
Hoikka kroppa miehellä on harvinainen Suomessa. Arvostan, ehdottomasti!
Kukkakepit eivät ole minun makuun, tykkään isoista karhumaisista miehistä, joiden kainaloon uppoaa..
Aikalailla meikäläisen kroppa, paitsi että olen 58v. Olen aina ollut tuon näköinen mutta liikunta on myös ollut osa elämää koko ikä.
Tosi hyvä! Näitä saisi olla nelikymppisten joukossa enemmänkin.
Ihan terveen ja hyvännäköinen :) Oma mieheni on tuosta vielä jonkinverran hoikempi,ja hän alkaa olla jo liian laiha,mutta on aina ollutkin ja taitaa olla vain sitä tyyppiä.
Tosi huono kuva, vaikea tosta on sanoa. Voisi olla 4/5 jos vaan seisoisi normaalisti, mutta toi asento saa sen kaikki rintalihakset katoamaan eikä hartialinjastakaan saa selvää
Hoikka mies (ei ap) kiittää vastanneita.
Olen suurimman osan aikuisiästäni uskonut että vartaloni on naisille iso turn-off eikä siinä ole mitään sytyttävää kenenkään silmissä. Pitäisi olla raamikkaampi, isompi, maskuliinisempi.
Tekee iloiseksi että voisin näyttää jonkun silmissä haluttavalta :)
Äänestystuloksiin ei kannata luottaa...
Miesten ulkonäkötasot, niin kuin asiantuntija 121212 on ne meille opettanut:
5/5 pitkä, raamikas, lihaksikas
4/5 kookas nallekarku
3/5 keskiverto, pitkä ja hoikka
2/5 hyvin selvästi ylipainoinen, lyhyt ja pyöreä
1/5 lyhyt ja hoikka
Kädet kun ovat tuossa asennossa niin Te Rock-kin näytäisi hoikahkolta. Tuo tyyppi näyttäisi "kädet puuskassa" eli kädet rinnalla kokuukuristissä t-paidassa aika lihaksikkaalta.
hoikkispoikkis kirjoitti:
Hoikka mies (ei ap) kiittää vastanneita.
Olen suurimman osan aikuisiästäni uskonut että vartaloni on naisille iso turn-off eikä siinä ole mitään sytyttävää kenenkään silmissä. Pitäisi olla raamikkaampi, isompi, maskuliinisempi.
Tekee iloiseksi että voisin näyttää jonkun silmissä haluttavalta :)
Toinen samanlainen komppaa. Kyllä hoikemmankin on mahdollista saada lihasta. Kunhan muistaa treenata omalla painolla tai riittävän isoilla painoilla ja ennen kaikkea SYÖDÄ riittävästi, ehkä hivenen enemmän kuin mikä tuntuisi mukavalta. Tuo syömispuoli on hoikan "akilleen kantapää" sanoisin omasta kokemuksesta.
Oon itsekin rehevä nainen, jolla on 15kg ylimääräistä, joten arvostan miehessäkin nallekarhumaisuutta. Iso perse ja pikku jenkkakahvat plussaa.
Minun mielestä ihan täydellinen. Olen itsekin hoikka, ja pidän myös hoikasta miehestä.
Mun mielestä kiva kroppa, on ollut nallekarhuja ja yksi kukkakeppikin kumppanina. Kelpaisi mulle :) N27, lyhyt ja hoikka jos sillä on jotain merkitystä.
Voisiko joku määritellä mitä tarkoittaa "nallekarhumainen". Lisää läskiä ja/tai lihasta, bodari, karvainen, romuluinen? Onko puhtaasti geneettistä (pituus, harteikkuus, karvaisuus) vai enemmänkin itseaiheutettua (läskin ja lihasmassa)?
ffaafarw3re kirjoitti:
Voisiko joku määritellä mitä tarkoittaa "nallekarhumainen". Lisää läskiä ja/tai lihasta, bodari, karvainen, romuluinen? Onko puhtaasti geneettistä (pituus, harteikkuus, karvaisuus) vai enemmänkin itseaiheutettua (läskin ja lihasmassa)?
"Nallekarhu" on geneettisesti komea mies (komea = maskuliininen) joka onkin viihtynyt mieluummin ruokapöydässä kuin salilla. Iso, harteikas, ylipainoinen mutta siten että läski on kasautunut melko tasaisesti ympäri vartaloa eikä pelkästään vatsaan.
Miehenä ottaisin tuollaisen vartalon paljon mieluummin, kuin sellaisen yläselästä hyvin leveän punttisalilla tosissaan rehkijän vartalon, joka on yleensä vielä muutenkin vartalona hyvin suurimassainen, kaikki lihakset hyvin suuria. Käyn kuntosalilla, mutta koetan karttaa liian suurta massaa ja olen siinä onnistunutkin, vaan ainoastaan hieman lihaskasvua.
Tuollaisella kropalla joutuu helposti puun ja kuoren väliin.
Sopivampi nuorille naisille joita ei kuitenkaan saa, liian hoikka oman ikäisille.
Ihan 100 varma en ole kun ikää on vasta 33v ja tässä puhuttiin 40v miehestä.