Hoikat nelikymppiset miehet?
https://i.pinimg.com/236x/d2/16/8a/d2168a89d223397ca08e6f6e0316ea5a.jpg
Onko tällainen hoikkuus mielestänne turn-off jos mies on nelikymppinen? Oletetaan pituudeksi vaikka 174cm (eli minun pituuteni heh).
Saa olla rehellinen, ei tarvitse siloitella.
Kitooos! :)
Kommentit (43)
Minäkin tuota samaa kaliiberia. Vähän pidempi vaan kuin ap.
Mun mies on suunnilleen tuota kaliiberia, ehkä vielä vähänhoikempi.
Punttista kehiin niin kohta on naisten unelmavartalo muodoltaan. Aika 40v on hoikka mikä lisää pisteitä.
Tuntuu ilkeältä antaa 2/5 koska selvästikin kuvan mies on hyväkuntoinen eikä kaikki tietenkään voi olla superharteikkaita.
Oma makuni on "nallekarhumaisempi"...
Liian laiha minun makuuni. Missä lihakset?
Liian hoikkis. Miehen pitää olla nallekarhu.
5/5 Hyvä vartalo on, ei mitään ongelmaa. N38
Tälläinen olen minä:
1996 syntynyt mies, babyface kasvot, naisen silmät, pituus noin 170 senttiä pitkä, hoikka ja leveät hartiat. Yleensä luullaan vielä yläasteikäiseksi ja kysellään koska menen riparille 😅
Ei ole liian laiha, mutta muuten jotenkin oudon mallinen. Oma mieheni on hoikempi, ja täyttää juuri 41v. On kuitenkin myös urheilullinen hoikkuudestaan huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Punttista kehiin niin kohta on naisten unelmavartalo muodoltaan. Aika 40v on hoikka mikä lisää pisteitä.
Punttiksella on jo käyty, näkee käsivarsien lihaksista. 2-3 x viikko kovaa treeniä, lisää penkkipunnerrusta ja kulmasoutua, oikea ruokavalio. Tätä pari vuotta = results.
Etuna kuvan miehellä on tasaiset hartiat ja V-mallinen yläkroppa.
Parempi kuin läski, mutta ei tuo mieheltä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Liian laiha minun makuuni. Missä lihakset?
Onhan siinä lihaksia käsivarsissa ja olkapäissä. Todennäköisesti jonkinlaiset rintalihaksetkin, jotka eivät vaan tuossa asennossa erotu.
Kaikille miehille ei vaan kehity valtavat muskelit edes salilla treenaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen olen minä:
1996 syntynyt mies, babyface kasvot, naisen silmät, pituus noin 170 senttiä pitkä, hoikka ja leveät hartiat. Yleensä luullaan vielä yläasteikäiseksi ja kysellään koska menen riparille 😅
Miksi niin monet nuoret miehet ovat nykyään niin lyhyitä? Sen sijaan nuorissa naisissa näyttää siltä, että ovat aiempaa pidempiä. Melko usein näyttää siltä, kun tulee joku nuoripari vastaan, olkootpa sitten pariskunta tai ihan vain kavereita, että nainen on suunnilleen samanpituinen miehen kanssa. Jos miehet ovat keskimäärin n. 13 cm naisia pidempiä, niin nuorilla sukupolvilla se ero on varmasti alle 10 cm.
Tosi hyvä kroppa ja mun mieleen, samanlainen kuin omalla rakkaallani melkein, paitsi kuvan miehellä on väärät sääret:)
Söpö kaveri, mutta jalat ovat jotenkin omituisen lyhyet. Pidän enemmän hoikista kuin nallekarhumaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen olen minä:
Miksi niin monet nuoret miehet ovat nykyään niin lyhyitä? Sen sijaan nuorissa naisissa näyttää siltä, että ovat aiempaa pidempiä. Melko usein näyttää siltä, kun tulee joku nuoripari vastaan, olkootpa sitten pariskunta tai ihan vain kavereita, että nainen on suunnilleen samanpituinen miehen kanssa. Jos miehet ovat keskimäärin n. 13 cm naisia pidempiä, niin nuorilla sukupolvilla se ero on varmasti alle 10 cm.
Astmalääkkeet torppas mulla pituuskasvun eli lääkityksen takia murrosiä kasvupyrähdys jäi minun tapauksessa kokematta. No 10 senttiä sinne tänne ei ole minua haitannut, mutta naisia tuo tuntuu vaivaavan.
Mies -96 no10/16
Minulla on tuollainen vartalo, paitsi että hartiat ovat kapeammat :(