Kaappaus keittiössä 5.3.2018
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki teinit noin huonokäytöksisiä??
Ei lähellekään teini. Vasta 10-vuotias.
Ruuat ei saa edes koskettaa toisiaan? Syömishäiriö?
Kyl tekis mieli vähän kurittaa tota tyttöä ja äitee tarvis kans vähän koulutusta kasvatukseen.
Miten voi olla vanhempi noin pihalla....
Onpas ravitsemusterapeutilla keltaiset hampaat
Mikä pasta kestää 14 minuuttia valmistua? Tai puolen tunnin peruna?
Tyttö näyttää ihan tulevalta mallilta. Upeat huuletkin ja muutenkin kaunis. Jos hän tähtää malliksi ja siksi on syömättä. No ei kai noin nuorena.
C’moon mammat.
Äiti just sanoo et on ollu ihan hukassa.
Ei ole sen lapsen syy miksi nirsoilee. Ihan mukavan oloinen tyttö, huumorintajuakin. Älkää nyt viitsikö lasta taas mollata. Ikävää sellainen. Hienoa kun on äiti herännyt tähän hetkeen ja haluaa muuttaa tapojaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. En itsekään pitänyt nuorempana siitä, että kastike koski perunoita tai muusi pihviä. Kamalinta oli jos tomaattiin tai kurkkuun osui lämmintä ruokaa. Hyi.
Näyttää siltä kuin tytöllä olisi vielä maitohampaat suussa
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää mössätä ruokia päällekkäin. Haluan maistella ainekset erikseen.
Ravintolassa tyttö laittoi sujuvasti riisiä ja kanaa sekaisin suuhunsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Mä olen itse tuollainen syöjä, kotona. Toki eri raaka-aineet saa olla samalla lautasella, mutta en liiemmin tykkää sotketuista ruuista ja syön kaikki mieluiten erikseen. Ja ihan normaalisti muuten syön.
Itse syömishäiriötä ja erilaisia dieettejä vuosia harrastaneena heräsin, kun tyttö alkoi n. 10-vuotiaana käymään puntarilla ja nirsoilemaan ruoan kanssa. Siihen loppui dieetit, vaikka hurjasti pään kanssa työtä se on vaatinut.
Vaakaa meillä ei ole ollut kohta seitsemään vuoteen ja ruokia ei mitata/punnita jne. vaan tehdään perusterveellistä tavallista ruokaa sen enempiä miettimättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. En itsekään pitänyt nuorempana siitä, että kastike koski perunoita tai muusi pihviä. Kamalinta oli jos tomaattiin tai kurkkuun osui lämmintä ruokaa. Hyi.
Niin no lapsilla usein on tuota, ettei lämmin ja kylmä ruoka saa koskettaa toisiaan. Mutta siis mitkään ruuat eivät saa koskettaa toisiaan ja perunakin syödään kuivana, koska se ei saa koskea kastiketta? Salaatin osat eivät saa koskettaa toisiaan jne...
Joka ohjelmassa nuo kakarat on ihan vajaan olosia.
Onko toi Kalevassa? Noiden kämppä. Vähän näyttäis.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Kalevassa? Noiden kämppä. Vähän näyttäis.
On :D T.kalevalainen (omakin kotitalo näkyi yleiskuvissa)
Vierailija kirjoitti:
Itse syömishäiriötä ja erilaisia dieettejä vuosia harrastaneena heräsin, kun tyttö alkoi n. 10-vuotiaana käymään puntarilla ja nirsoilemaan ruoan kanssa. Siihen loppui dieetit, vaikka hurjasti pään kanssa työtä se on vaatinut.
Vaakaa meillä ei ole ollut kohta seitsemään vuoteen ja ruokia ei mitata/punnita jne. vaan tehdään perusterveellistä tavallista ruokaa sen enempiä miettimättä.
Ihan mahtavaa! Onnittelut!
Olin töissä joskus syömishäiriöita sairastavien kanssa ja kyllä sieltä ihan todella moneltä löytyi semmoinen tausta että kotona äiti oli laskeskellut kaloreita tai pisteitä ja ollut jatkuvilla dieeteillä. Eihän sitä kukaan pahuuttaan tee, sitä voi olla vissiin aika vaikeaa tajua mitä se tekee lapselle. Toinen paha on se jos vanhempi haukkuu omaa ulkonäköään.
Vierailija kirjoitti:
Joka ohjelmassa nuo kakarat on ihan vajaan olosia.
Miten kuvailisit niitä aikuisia, jotka nimittelee lapsia?
Onneks toi ravitsemusasiantuntija nyt sanoo aika suoraan. Todella ihmettelen ettei äiti ole itse tajunnut että kasvattaa kotonaan syömishäiriötä. En oo ollut näin kiukkuinen yhdenkään aiemman jakson kohdalla. Aika borderline heitteillejättö että lapsi syö noin.