Verkkokauppa.com kokemuksia
VERKKOKAUPPA.COM:lla HÄIKÄILEMÄTÖN TOIMINTATAPA.
Verkkokauppa.com kanssa asiointi toimii kun tuotteissa ei ole mitään virheitä tai toimituksissa ongelmia. Kun tuote tulee virheellisenä tai vahingoittuneena, alkaa todella suuret ongelmat! VERKKOKAUPPA.COM toimintatavoista kun televisio saapui kotiosoitteeseen rikkoontuneena. Kysymyksessä on erittäin kallis iso 75" 4K Samsung televisio - hankintahinta 2100 €. Pakkauslaatikko piti purkaa tuotteen päältä sen ison koon takia, josta syystä pakkauslaatikkoa ei ollut ehjänä palautukseen käyttää.
Verkkokauppa.com kieltäytyy toimittamasta viallisen tuotteen tilalle virheetöntä tuotetta, koska pakkaulaatikko ei ole ehjä. Sanoo vain että riitauttakaa asia!
Kommentit (16)
Täysin ala-arvoista palvelua! Tilatttu tuote oli väärä, luvattiin tuoda uusi oikea tilalle ja sekin oli väärä. Sotkun selvittämiseen meni kuukausi ja puhelimessa oltiin joka kerta todella töykeitä. Eli oli asiakkaan vika kun sähläsivät tuotteen lähetyksen itse.
Ei ole 15 vuoteen ollut mitään ongelmaa. Koskaan en ole mitään joutunut palauttamaan, ilmeisesti ostan vain laatu tuotteita tai en tarpeeksi.
Olen tilannut sieltä kerran, mutta kun kahdessa kuukaudessakaan tuotetta ei ollut edes lähetetty, peruin kaupan. Rahat sain takaisin ongelmitta, mutta sen jälkeen en ole yrittänyt sieltä enää tilata.
Itselläni on vain hyviä kokemuksia Verkkokaupasta. Esim. headset meni rikki alle 1 kk ennen 2 vuoden takuuajan päättymistä. Palauttivat KAIKKI rahat omasta aloitteestaan kun vastaavaa mallia ei ollut enää valikoimassa.
AP:n tapauksessa vastuu on kuljetusliikkeellä ja heillä pitäisi olla vakuutus tällaisia caseja varten.
tuote ei toiminut. korjasivat, mutta ei toiminut koskaan. kuulemma asiakkaan vika. en osta sieltä koskaan mitään enää.
Minulla on vain hyviä kokemuksia Verkkokaupasta. Ostetut tuotteet ovat olleet hyviä, olen saanut sitä mitä on luvattukin. Joskus joku laite meni pian rikki, mutta asia hoitui nopeasti asiakaspalvelupisteessä. En muista saimmeko uuden tuotteen tilalle vai rahat takaisin, mutta homma kuitenkin selvitettiin mukisematta.
Takuuasiat ei vain pelaa verkokauppa.comissa niinkuin pitäisi.
En lähtis verkkokauppaa lyttäämään täysin tän johdosta. Oon ostanu valtavasti tuotteita sieltä ja ei probleemaa
Vierailija kirjoitti:
AP:n tapauksessa vastuu on kuljetusliikkeellä ja heillä pitäisi olla vakuutus tällaisia caseja varten.
Pakkauslaatikko oli saapuessaan ehjä, mutta ap hajotti sen purkaessaan TV:n ulos siihen kuntoon, ettei sitä voinut palautuksessa käyttää. Miten tämä on kuljetusliikkeen vika?
Vuodesta 2014 olen asioinut siellä, eikä toistaiseksi ole ollut ongelmia. Läppärin takuuhuoltokin sujui ongelmitta.
Turha toivoa, että ostetuilla tuotteilla olisi takuuta. Aina keksitään joku vika käyttäjästä, ettei menisi takuuseen.
Kokemukseni mukaan ehdottomasti luotettavin kodintekniikan verkkokauppa.
Ei voi tehdä niin. Ei se yhdestä pakkauslaatikosta ole kiinni. Eli riitautatte asian.