En tajua ihmisiä jotka jättävät grillikanasta nahan syömättä
Kommentit (23)
Siinä on useimmat kalorit. Ja kaikki maku.
Nahansyöntiä seuraava kihtikohtaus on kuulemma helvetillinen. Tunnen useita ihmisiä, jotka jättävät nahan syömättä kihdin takia.
Mä en tykkää siitä, mikä on outoa, koska yleensä aina rakastan kaikkea epäterveellistä :D
Vierailija kirjoitti:
Syötkö siannahankin ? yök
Siannahkahan on suurta herkkua,sitä ei vain saa joka paikasta
Vierailija kirjoitti:
Syötkö siannahankin ? yök
Todennäköisesti olet sinäkin syönyt jos olet ikinä syönyt eineslihapullia. Ja kanannahkaa kananugeteissa.
Grillatessa nahkaan muodostuu karsinogeeneja.
Vierailija kirjoitti:
Taivaallista😋
Parasta koko tipusessa😂
Pellillinen hot wingsejä on suosikkiherkkuja. Ja nahan kanssa tietenkin.
Kanannahka on hyvää. Siannahka myös. Tykkään syödä myös kalan nahkan ( esim savulohen.)
Se lötköksi kostunut nahka tekee häijyä. Rapea nahka sopivan lihapalan kanssa on herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Grillatessa nahkaan muodostuu karsinogeeneja.
Oikeastiko luulet että jos syön 1-2 kerran kuukaudessa karsinogeenejä niin siitä saa syövän,
Tiedoksi vain että melkein kaikesta voi saada syövän, esim.alkoholi,aurinko,sipsit,einekset,ranskalaiset jne jne
Aika köyhää on elämä jos välttelee kaikkea sitä mistä voi saada syövän
No thaikkunaiset syö luutkin että silleen. Nam nam.
Jos se on rapeaa, syön, mutta jos löllöä, en syö.
Vierailija kirjoitti:
Kanannahka on hyvää. Siannahka myös. Tykkään syödä myös kalan nahkan ( esim savulohen.)
Paistetuissa silakoissa parhaita paloja on rapsakat evät :) ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää siitä, mikä on outoa, koska yleensä aina rakastan kaikkea epäterveellistä :D
Se nahka on siinä broilerissa se terveellisin ja ravinteikkain osa.
Rouskuttelen kanaa syödessä välillä niitä pienempiäkin rustojakin kun en jaksa alkaa kaivamaan suusta pois.
Mä jätän sen nahan kyllä syötäväksi heille, jotka sitä arvostavat. Mä en muutenkaan ole mikään kanan ystävä. Vähän rinnasta voin närkkiä.
Liian rasvaista.