Latelan Huttunen Radalla-sarjassa
Kommentit (12)
Jaa kuka noista? Toihan onkin mielenkiintoinen sarja, miten en oo ennen ymmärtänyt kattoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa kuka noista? Toihan onkin mielenkiintoinen sarja, miten en oo ennen ymmärtänyt kattoakaan.
Se oli joku mekaanikko (yllättäen), siellä junan alla selitteli jotain jarruista.. se pätkä, minkä mä näin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli joku mekaanikko (yllättäen), siellä junan alla selitteli jotain jarruista.. se pätkä, minkä mä näin. :)
Aa okei ku vähän ihastusin ainakin siihen yh-iskä-kuljettajaan, söpö :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi pelottaan junalla matkustaminen.
Erosiko ne sen Jarnan kanssa vai muistanko väärin?
Tarvitsisi kyllä oman ohjelman kun tarinaa kyllä tulee solkenaan ja Jetrollakin jutut jo hiukan pakotettuja.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisi kyllä oman ohjelman kun tarinaa kyllä tulee solkenaan ja Jetrollakin jutut jo hiukan pakotettuja.
Totta, mielummin huttusen höpötyksiä kuuntelee kuin jetron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa okei ku vähän ihastusin ainakin siihen yh-iskä-kuljettajaan, söpö :)
Hän oli aivan äärettömän lutunen mies. Kuinka kauniisti puhui lapsestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi pelottaan junalla matkustaminen.
Tosin ehkä yksi säheltäjä ei vielä JKV:tä kaada, eri asia jos ne kaikki Latelan koheltajat olis samassa duunis.
Se vaimoke oli nimeltään Jarona, ja erosivat kyllä, mitä en yhtään ihmettele.
Huomasin!
Vielä miehelle sanoin, että hei toi on siitä Latelasta.. Mies sitten, että "mikäs ohjelma se on? .... Katotko sä semmostakin?!" :D
Enpä ole kattonut, kun just vastaavan klipin, kun näin nyt tätä Radalla ohjelmaa.. Telkkari nyt jää välillä auki, jonkun toisen ohjelman jälkeen tai odottaa jotain tulevaksi. *selittelee*
Sama heppu oli sen Jarnansa (?) kanssa Satuhäissäkin? Eikö? < sitä seurasin kunnon av-mamman tapaan kommentoiden. ;)