Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, mihin kannattaa lähettää valitus hoitovirheestä?

Vierailija
05.03.2018 |

Kyseessä on siis lähinnä hoidon laiminlyönti. Mulla oli toistuvaa vaivaa kahden ja puolen vuoden ajan ja olin jo tosi epätoivoinen sen kanssa,olin ollut monesti yhteydessä hoitopaikkaani, mistä sain monia antibioottikuureja sekä ärtymystä valitukseeni. Lopulta eräs hoitopaikkaani kuulumaton lääkäri keksi, mikä vaivani saattaa aiheuttaa, ja sain vuoden vielä anoa omasta hoitopaikasta, että tekisivät PIENEN toimenpiteen, joka ratkaisisi ongelman. Kun se saatiin sitten tehtyä, niin alkuperäinen vaiva oli jo aiheuttanut kaksi muuta, vaikeaa ja parantumatonta haittaa. On tosi väärin, että potilas joutuu itse keksimään ratkaisun ja vielä odottamaan sitä niin kauan, että tuho on peruuttamatonta.
En tiedä onko se tilanne, johon on varsinaista hoitosuositusta tai hoitosuosituksen mukaan he ovat saattaneet kyllä toimia ohjeiden mukaan (antibiootti). Tilanne, sen kesto ja lopputulos huomioon ottaen se kyllä silti vaikuttaa olevan heitteillejättö. En nyt sitten tiedä kun noita oli eri paikkoja, minne voi valituksen jättää. Haluan siis korvauksia myös enkä vain jättää huomautusta, että tämä oli huonosti toimittu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää taas lääkäreiden puolelta. Valita joka paikkaan, mihin vaan keksit, mustamaalaa lääkäri ja sairaala netissä yms.

Vierailija
2/6 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa potilasasiamies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä sanoisin, että kyseessä ei ole pelkkä hoitovirhe tai heitteillejättö, vaan RAISKAUS!

Vierailija
4/6 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilasasiamies

Vierailija
5/6 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.pvk.fi

Käsittelee kaikki korvausasiat.

Vierailija
6/6 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen paikkaan jossa hoitovirhe on tapahtunut oma ilmoitus. Omasta terveyskeskuksesta ehkä kannattaa aloittaa jos haluaa selvityksen onko hoitovirhe tapahtunut. Toisaalta tuo sepustus valitettavasti vähän kuulostaa siltä että mitään varsinaista hoitovirheestä josta korvausta voisi saada ei ole tapahtunut. https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/apua_tapahtuiko_hoitovirhe