Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kutsutaan häihin? Ketä kutsu koskee?

Vierailija
19.04.2006 |

Minun vanha äiti on saanut kutsun kummilapsensa häihin puhelimitse. Nyt väittää, että on kutsuttu koko perhe, siis hän ja hänen lapset perheineen hänen mielestä. Me olemme kaikki lapset perheellisiä... Äiti ti herneen nenäänsä, kun oikein kenellekään ei ko päivä sopinut ja hänbelle ei siis löytynyt kuljettajaa toiselle puolelle Suomea. Meille teoriassa sopiisi, mutta olen sitä mieltä, että kun näen kirjallisen kutsun, jossa selviää, onko minut kutsuttu ja onko kenties joku muukin minun omasta perheestä, niin sitten päätämme kuka lähtee ja kuka ei.

Ei kai kukaan voi vain puhelimessa kutsua jotain kantaäitiä ja kuvitella, että koko se sukuhaara on sillä kutsuttu. Ja minusta ainakin suurin pelko tässä on se, että jos tuon kutsun perusteella lähtisin, niin olisinkin kuokkavieras.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä itse lähtisi tuossa tilanteessa jos omaa nimeäni en kutsussa näkisi... aika hölmöä tosiaan jos olettavat sitten että kaikki tulevatkin.. pitäähän häihin lähettää kaikille joita haluaa kutsua omat kutsut!

toisaalta ymmärrän äitiäsikin.. jos hän on jo iäkkäämpi niin varmaan haluaisi siksikin jonkun sinne tueksi ja turvaksi sekä tietysti kuljetuksen.. eikö esim joku muu sukulainen voisi lähteä kuskaamaan? eihän sinne hääpaikalle tarvisi välttämättä silti mennä kun äitisi..

Vierailija
2/3 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(esim. kolme perhettä, joissa vanhemmat ja lapsia) eikä heille olisi ruokaa eikä istumapaikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kuljettajaa täällä ei ole, koska meidän sukuhaara on eri puolella Suomea kuin muut.

Minua kyllä nolottaa soittaakin hääparille ja kysyä, voinko tulla häihin autonkuljettajan ominaisuudessa. Ilmeisesti minun nyt täytyy kehdata se kuitenkin tehdä, ellei minulle kutsua lähetetä, ARGH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi