Minusta ei tullutkaan sitten isää
Olemme vaimoni sinisilmäisiä blondeja ja vauvalla silmät sekä haituvat ruskeita. Odotin into pinkeänä tulevaa lastani tukena ja turvana tulevalle äidille. Olen sokissa. Tekisi mieli mennä narun jatkeeksi.
Kommentit (67)
Meitä on 5 lasta ja yhdelläkään ei ole samanväriset silmät kuin äitillämme tai isällämme. Isällä siniset, äitillä keltaruskeat, kahdella vihreät, kahdella sinivihreät ja yhdellä ruskeanvihreät. Onko meidät adoptoitu? Muistan kyllä kun äiti oli raskaana, mitenköhän se valeraskausmaha oli sitten oikein tehty.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on 5 lasta ja yhdelläkään ei ole samanväriset silmät kuin äitillämme tai isällämme. Isällä siniset, äitillä keltaruskeat, kahdella vihreät, kahdella sinivihreät ja yhdellä ruskeanvihreät. Onko meidät adoptoitu? Muistan kyllä kun äiti oli raskaana, mitenköhän se valeraskausmaha oli sitten oikein tehty.
Ja kukaan meistä ei perinyt äitin hiustenväriä. Yksi meistä ei näytä muutoinkaan äitillemme tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun sinisilmäiset vanhemmat saivat vihreäsilmäisen lapsen (minut)
Täällä kaksi samanlaista, vanhemmilla siniset silmät, minulla ja veljellä vihreät. Tosin äidin isällä sisaruksineen (yhtä lukuunottamatta, tämä peri äitinsä todella siniset silmät) silmät on ruskeat, ovat muutenkin tummatukkaisia.
Ystäväni sai kaksoset, toinen on kuin ilmetty kopio äidistään, toinen ei muistuta ketään lähisukulaista kummaltakaan puolelta.
Juu no ei naisista voi tulla isejä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/minka-variset-silmat-lapses…
99% varmuudella sinisilmäiset saa myös sinisilmäisen lapsen.
Mtv:fi viihdesivut eivät ole mikään validi lähde.
Isyyttä ei ole epäilty vaan asia on selvä erään muun syyn takia tehtyjen testien vuoksi.
Jos periytymisasiat kiinnostaa, niin kannattaa lukea täällä linkattu artikkeli. Siinä kerrotaan esim se, että sinisilmäisillä vanhemmilla voi olla sellaiset geenit, että lapsista 3/4 on ruskeasilmäisiä ja vain 1/4 sinisilmäisiä.