Naiset, apua tuoksun valintaan!
Olen nelikymppinen mies ja haluaisin mielipiteitänne siitä, mikä olisi paras tuoksu tämänikäiselle miehelle. Mikä saisi teidät villiksi? Mainitkaa hyviä merkkejä ja tuoksuja. Ja pitääkö olla partavettä, vai riittääkö joku stikki?
Kommentit (32)
Osta joku dödö noista kalliista merkeistä. Ei kannata lotrata partavesillä.
Mun miehellä on Diorin Sauvage-deodoranttia. Se tuoksuu mielestäni ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Eka vastaaja sanoi jo kaiken olennaisen. Jätä hajut hyllyyn, sama neuvo sopii kaikille sukupuoleen katsomatta.
Tämä! Nimenomaa, jos se on se pariutuminen päätavoite. Minä ainakin haluaisin nuuhkasta sen miehen oman ominaistuoksun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveet elintavat, hyvä lihaskunto ja näistä muodostuva tuoksu.. Muista silti käydä suihkussa tarpeeksi usein ja pese hampaasi!
jos nainen kysyisi sinulta tuoksusuositusta, niin käskisitkö laihduttamaan , urheilemaan ja pesemään hampaat?
tämän palstan naisilla on erittäin järkyttävä asenne miehiä kohtaan, jopa näin yksioikoisessa kysymyksessä.
Juu, perushygienia on kunnossa, ihan vain tuoksusuosituksia kyselin tässä kun ihmisillä on tapana sellaisiakin käyttää. Turhat roskakommentit olivat odotettavissa, se on netin henki eikä siinä mitään yllättävää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jean Paul Gaultier: Le Male
41v dipl-insinöörimies ihastui ainakin deodorant-stick -versioon
Tämä!! Olen ollut parikymppisestä asti sitä mieltä että tämä on miesten paras tuoksu. Jopa vähemmän komea mies kiinnittää huomioni jos käyttää tätä hajustetta.
Mutta tosiaan kokeile ensin miten oma ihosi tuoksuu reagoi.
No juuri tämä tässä vähän on ajatuksena, itsekin kun olen huomannut että osa naisten viehätystä on se hyvä tuoksu, joka heistä lähtee :) On minulla naamakin ihan hyvä, mutta jos jollain saa lisäbuustia niin kannattaahan se aina.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka vastaaja sanoi jo kaiken olennaisen. Jätä hajut hyllyyn, sama neuvo sopii kaikille sukupuoleen katsomatta.
Tämä! Nimenomaa, jos se on se pariutuminen päätavoite. Minä ainakin haluaisin nuuhkasta sen miehen oman ominaistuoksun.
Ominaistuoksu kyllä pääsee testiin sitten, jos päästään pidempään tuttavuuteen, mutta luulen että uusia ihmisiä tavatessa yleensä se ensimmäinen tuoksu on pullosta peräisin ja se voi vaikuttaa asioihin.
-ap
No niin, nythän sieltä tuli jo paljon suoria vinkkejä. Kiitos kaikille asiallisista suosituksista, lähden kemikaaliosastolle nuuhkimaan. Ja ensi kerralla kun lähden yöhön tai treffeille, onkin uusi huumaava ase käytössä ;)
-ap
Muista se, jos jotain tuoksua päädyt käyttämään, et saa käyttää muita tuoksuja. Eli shampoot, saippuat, pyykinpesuaineet ja dödöt pitää olla hajuttomia. Aloita vaihtamalla kaikki hajuttomiin ennen kuin alat testailla tuoksuja niin ei pääse tuoksut sekoittumaan ja vääristämään lopputulosta.
fsdfsdfsdf kirjoitti:
No niin, nythän sieltä tuli jo paljon suoria vinkkejä. Kiitos kaikille asiallisista suosituksista, lähden kemikaaliosastolle nuuhkimaan. Ja ensi kerralla kun lähden yöhön tai treffeille, onkin uusi huumaava ase käytössä ;)
-ap
Ehdotukset on tähän mennessä huonoja, setämiestuoksuja ja kuluneita tuoksuja.
Jos haluat tuoksun jolla naiset lakoaa, on valintasi Chanelin Allure Homme edition blanche.
Vaikka oon myöhässä niin mieto deoderantti, nykyään aika monella (kuten minulla) voi olla hajusteherkkyys, ja no, voi olla erilaista mutta minun nenään kaikki miesten hajusteet ja naisten todella voimakkaat hajusteet tuottavat aika paljon päänsärkyä ja nenänkutinaa + silmien vuotamista, joka johtaa siihen että joudun pakon takia siirtymään hyvinkin kauemmas kyseisestä henkilöstä. Muistan parin vuoden takaa kun olin yläasteella, meillä koulussa on joskus tunnilla avustaja (en tiedä miksi) ja yhdellä heistä oli aivan hirveän voimakas hajuste, ja vaikka tein omasta mielestäni selväksi että minulla on hajusteherkkyys ja yritin sanoa, puhuin opelle, niin olevinaan vasta ”ekaa” kertaa sanoin hänelle siitä että minulla on hajusteherkkyys kun jouduin menemään pöydästä n. 2 metriä liioittelematta poispäin. Joten, en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
fsdfsdfsdf kirjoitti:
-ap
Ehdotukset on tähän mennessä huonoja, setämiestuoksuja ja kuluneita tuoksuja.
Jos haluat tuoksun jolla naiset lakoaa, on valintasi Chanelin Allure Homme edition blanche.
Kiitos, lisätään listaan :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikka oon myöhässä niin mieto deoderantti, nykyään aika monella (kuten minulla) voi olla hajusteherkkyys, ja no, voi olla erilaista mutta minun nenään kaikki miesten hajusteet ja naisten todella voimakkaat hajusteet tuottavat aika paljon päänsärkyä ja nenänkutinaa + silmien vuotamista, joka johtaa siihen että joudun pakon takia siirtymään hyvinkin kauemmas kyseisestä henkilöstä. Muistan parin vuoden takaa kun olin yläasteella, meillä koulussa on joskus tunnilla avustaja (en tiedä miksi) ja yhdellä heistä oli aivan hirveän voimakas hajuste, ja vaikka tein omasta mielestäni selväksi että minulla on hajusteherkkyys ja yritin sanoa, puhuin opelle, niin olevinaan vasta ”ekaa” kertaa sanoin hänelle siitä että minulla on hajusteherkkyys kun jouduin menemään pöydästä n. 2 metriä liioittelematta poispäin. Joten, en suosittele.
Voihan se tosiaan olla, että elämäni nainen onkin hajusteherkkä. Töissäkin muutama tällainen henkilö on. En minä juuri muuten erillisiä hajusteita käytäkään, mutta yöelämässä ja juhlissa ja sellaisissa se jotenkin tuntuu siltä että kuuluu asiaan.
-ap
Tämä!! Olen ollut parikymppisestä asti sitä mieltä että tämä on miesten paras tuoksu. Jopa vähemmän komea mies kiinnittää huomioni jos käyttää tätä hajustetta.
Mutta tosiaan kokeile ensin miten oma ihosi tuoksuu reagoi.