Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteyttävä vartalovoide

Vierailija
05.03.2018 |

Kokemuksia oikeasti tehokkaista? Kertokaa salaisuutenne jos olette sellaisen löytäneet ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakel Efabody ja Hydrabody ja Jalbody. Toimii ainakin minulla, kun lähtötilanne on huono. 

Vierailija
2/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään rasva poista/muokkaa selluliittia 0.o sua on huijattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo tökötit toimisi, kaikki olisivat kiinteitä ja hoikkia.

Pelkkää rahastusta.

Vierailija
4/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä uskon että niillä on vaikutusta. jos löytää jonkun hyvän ja tekee säännöllisesti. Kyllähän sen huomaa välillä kun testailee jossain vähän iholle niin iho jotenkin aktivoituu ja voi tuntea et se kiristyy mutta eihän noi voiteet siis mitään rasvan poistajia ole. pieni vaikutushan sekin iholle on jos se kiinteytyy

Vierailija
5/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 45v ja mulla on kiinteä vartalo.

Ei ole edes selluliittiä.

Mitään ihmevoiteita en käytä.

Terveellinen, sokeriton ravinto.

Hikiliikuntaa säännöllisesti.

Riittävä uni.

Siinä se!

Vierailija
6/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne rasvat toimii sil tavalla et NÄYTTÄÄ kiinteemmältä ku tulee se kalvo ja kiilto ihoon. Selluliittivoiteet turvottaa joka häivyttää selluu tms.

Ite tiiän kokemuksesta. Esim nyt en ollu rasvannu jalkoi 4 vuoteen., nyt rasvasin ja paljon paremman näköstä muutamassa pvässä. XDDD voisin mennä johki ostos teeveeseenki XDDDDD

Vierailija
7/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vartalovoide ja ruumisrasva sama asia?

Vierailija
8/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vartalovoide ja ruumisrasva sama asia?

Ruumisrasva 😂 Mutta joo, kyllä mäkin käytän kiinteyttäviä ruumisrasvoja ja olen sitä mieltä, että niistä on jonkinlaista hyötyä, ainakin se niiden hierominen ihoon on hyväksi ja iho myös tuntuu selvästi jotenkin silotellulta. Totta kainhyvät elintavat vaikuttavat enemmän, mutta usein siihen sitkeimpään selluliittiin ei auta mikään, ei yhtään mikään, ja se on ihan luonnollista. Jopa niillä kaikkein kauneimmilla ja hoikimmilla tähtösillä sitä löytyy (kuten kuvat kertovat). Tärkeintä olisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi