Miehen ominaistuoksu epämiellyttävä
Olen tapaillut hetken aivan ihanaa miestä, hän olisi kaikin puolin aivan täydellinen mies minulle. Minusta hänen tuoksu on kuitenkin aina epämiellyttävä, ja hikoillessa sietämätön.
En viihdy hänen lähellään siksi, vaikka muuten voisin jutella ja viettää aikaa hänen kanssaan tuntikaupalla.
Kommentit (51)
Miellyttävä ominaishaju kertoo, että kumppanin kanssa ovat geenit yhteensopivat siten, että lasten geeneistä ja immuniteetista tulee hyvät. Mutta tämä testi pitää tehdä silloin, kun ei käytä hormonaalista ehkäisyä, koska se muuttaa tuloksen päinvastaiseksi! Eli kun syöt pillereitä, pidät veljesi ominaishajua seksuaalisesti kiinnostavana...
Jännittää ja hikoilee? Pesee pyykit liian kylmässä ja liikaa huuhteluainetta. Yhden sinkkutapauksen koko haju muuttui, kun löysi naisen itselleen.
Jännittää ja hikoilee? Pesee pyykit liian kylmässä ja liikaa huuhteluainetta. Yhden sinkkutapauksen koko haju muuttui, kun löysi naisen itselleen.
Muistan kun nuorempana tutustuin kahteenkin eri mieheen, jotka molemmat olivat kaikin puolin ihania ihmisiä mutta molemmissa oli tuo, että ominaishaju oli luotaantyöntävä. En voinut edes ajatella intiimiä suhdetta kummankaan kanssa tästä syystä. Nykyisen mieheni ominaistuoksu on minusta miellyttävä, ja naimisissa ollaan pysytty jo parikymmentä vuotta. Ap:lle suosittelen että kannattaa uskoa vaistoa ja nenää, jos et ole ihan tajuttoman, älyttömän rakastunut niin kannattaa jatkaa vaan eri teitä pitkin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla luonnon oma tapa kertoa kuka sopii ja kuka ei. Kerrankin kaikki muu natsaa.
Ette sovi toisillenne geneettisesti eli jos lisääntyisitte keskenänne olisivat jälkeläisenne viallisia. Luonto kertoo paljon jos sille antaa tilaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tapailin hetken aikaa miestä jonka iho haisi kamalalle, niinkuin jollekin makealle ja jätteille. Ällötti lopulta niin paljon että piti lopettaa tapailu. En sitten tiedä miksi haisi siltä koska hygienia oli kunnossa..
Diabetes
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin jo olevani ainoa jolla on ollut tällainenkin ongelma. Seurustelin aikanaan puolisen vuotta naisen kanssa joka oli erittäin kaunis, fiksu, mukava ja kaikinpuolin vaimomatskua mutta se ominaishaju mikä hänestä lähti oli suuri turnoff. Aina kun vierailin hänen luonaan niin jouduin laittamaan huonommat vaatteet päälle koska haju tarttui niihin ja ne piti laittaa samantien pyykkiin. Hän ei ollut mikään boheemi taiteilijapersoona vaan normi työskäyvä nainen. Suihkussakin kävi joka päivä ja oli muutenkin siisti.
Se suhde ei sitten jatkunut pidemmälle tästä syystä koska se haju mikä hänestä lähti oli mielestäni epämiellyttävä. Soimasin itseäni et annanko tällaisen asian vaikuttaa koska hän muuten oli niin mahtava jollaisia harvemmin sattuu kohdalle mut minkäs teet.
M33
Jos haju tarttui sinun vaatteisiini, niin veikkaisin talon sisäilmaongelmaa.
Biologian ja geenien kannalta huono vaihtoehto kumppaniksesi. Tietty jotain vaihteluita voi olla kun joskus tuoksuu ihanalta ja joskus kamalalta mutta kannattaa kuunnella itseään.
Mulla joskus sama kun tapailin yhtä miestä joka pussatessa maistui aina siltä et sillä olis nuha/kipeä vaikka oli ihan terve. Ehkä biologian keino silloinkin kertoa et ei ole hyvä kumppani.
Nyk mies maistuu pussatessa ihanalta, mut kipeänä sit taas siltä että pitäis pysyä kaukana. Tää toisaalta varmaan sit biologian keino suojella et sairastut itse jos meet lähelle 😅