Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ominaistuoksu epämiellyttävä

haisuli
05.03.2018 |

Olen tapaillut hetken aivan ihanaa miestä, hän olisi kaikin puolin aivan täydellinen mies minulle. Minusta hänen tuoksu on kuitenkin aina epämiellyttävä, ja hikoillessa sietämätön.
En viihdy hänen lähellään siksi, vaikka muuten voisin jutella ja viettää aikaa hänen kanssaan tuntikaupalla.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä nou nou. 😔 hajulla on yllättävän paljon väliä.

Vierailija
2/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromonit eivät kohtaa.

Yllättävän paljon on merkitystä myös sillä mitä se mies syö ja juo. Jos se juo suuria määriä vahvaa kahvia tai teetä, niin se saa kyllä hien haiskahtamaan erittäin voimakkaalta. Vrt. mausteiset ja vahvat ruoat.

Vierailija
4/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla luonnon oma tapa kertoa kuka sopii ja kuka ei. Kerrankin kaikki muu natsaa.

Vierailija
5/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tapailin hetken aikaa miestä jonka iho haisi kamalalle, niinkuin jollekin makealle ja jätteille. Ällötti lopulta niin paljon että piti lopettaa tapailu. En sitten tiedä miksi haisi siltä koska hygienia oli kunnossa..

Vierailija
6/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen miehen ruokavalio on? Onkohan hänellä joku lääke, joka tekee tuon vai onko vain puhtauden taso huono?

Vierailija
7/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ensimmäisen vastaajan kanssa. Ominaistuoksu on todella tärkeä. Itsekin olen joskus lopettanut suhteen tuon takia (suhde tosin oli vielä alkuvaiheessa). Nykyisellä miehelläni on todella miellyttävä ominaistuoksu ja hän on kertonut tykkäävänsä myös mun tuoksusta (niin ja en puhu hajusteista). Tässä asiassa uskon "ihminen valitsee kumppanin hajun perusteella" -väitteisiin. :)

N30

Vierailija
8/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kyllä ylipainoinen ja ollaan tavattu aina ilta-aikaan. Varmasti syö vähän epäterveellisesti, tekee varmaan osuutensa. Sekä se että varmasti käy ennen nukkumaanmenoa suihkussa, ehkä jo mut tavatessa iltaisin vähän saakin tuoksua epämiellyttävältä.

Vierailija
9/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon tapa kertoa, että ette sovi yhteen. Kyllä siitä ominaishajusta pitäisi tykätä.

Vierailija
10/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä on ihan kamala ominaishaju. En muista huomanneeni sitä seurusteluaikoina. Ehkäpä mies silloin pesi itseään tiuhempaan. Nyt ollaan jo vanhoja ja koska mies ei jokapäivä käy suihkussa, koska on jo pois työelämästä, haju on todella paha.  Petivaatteita joutuu vaihtamaan tiuhaan ja miehen vaatteita laittamaan pyykkiin, kun ei itse tajua, että haisee. Asiasta on puhuttukin, mutta mies tietenkin vain suuttuu. Ei ymmärrä, että haju on todellinen, vaan luulee. että piruilen. Mies kyllä viihtyy niin vähän aikaa suihkun allakin, että epäilen peseekö itseään kunnolla. Mutta vaikka pesisikin, haju on vähän ajan päästä taas kamala.

Vierailija
11/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen vielä, jos juuri suihkusta tulleenakin haisee mun mielestä vielä epämiellyttävältä niin eikai kannata edes yrittää jatkaa.

Vierailija
12/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla jo yksisoluisilla tämä feromonin tyylinen juttu millä ne tunnistavat sopivan lisääntymiskumppanin. Ihmisillä on sama, mutta monet ovat erkaantuneet tunteista sen verran, tai sekoittaneet aistinsa pillereillä, että tulee niitä vääriä valintoja. Mikäli ödööri on paha, ei kannata jatkaa pidemmälle.

Vierailija
13/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä tosiaan on ominaishaju, eikä esimerkiksi miehen käyttämä pyykinpesuaine tai vaikka dödö (eräällä exälläni oli alkuaikoina yksi aivan kammottavan hajuinen deodorantti, joka haisi yksinkertaisesti niin pahalta, että luulin hajun tulevan miehestä itsestään), niin kyllä siinä luonto kertoo sinulle, että ette sovi yhteen. Fyysisesti yhteensopivat ihmiset tuoksuvat toistensa neniin etenkin suhteen alkuaikoina niin hyvältä, ettei siitä nuuhkimisesta ole saada tarpeekseen.

Vierailija
14/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehellä on ihan kamala ominaishaju. En muista huomanneeni sitä seurusteluaikoina. Ehkäpä mies silloin pesi itseään tiuhempaan. Nyt ollaan jo vanhoja ja koska mies ei jokapäivä käy suihkussa, koska on jo pois työelämästä, haju on todella paha.  Petivaatteita joutuu vaihtamaan tiuhaan ja miehen vaatteita laittamaan pyykkiin, kun ei itse tajua, että haisee. Asiasta on puhuttukin, mutta mies tietenkin vain suuttuu. Ei ymmärrä, että haju on todellinen, vaan luulee. että piruilen. Mies kyllä viihtyy niin vähän aikaa suihkun allakin, että epäilen peseekö itseään kunnolla. Mutta vaikka pesisikin, haju on vähän ajan päästä taas kamala.

Osaatko kuvailla tuota hajua? Onko sellainen vanhan perseen löyhkä?

Vierailija
15/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän aloittanut jonkin lääkityksen samoihin aikoihin kun haju ilmaantui? Reagoiko vaikka jokin pesuaine hänen ihonsa ja hikensä kanssa niin, että bakteerit villiintyvät? Vai käytätkö itse nykyään erilaista ehkäisyä kuin kauan sitten? Hormoniehkäisyn aloittaminen, muuttaminen tai lopettaminen vaikuttaa mm. siihen, miltä toinen ihminen naisen nenään haisee.

Vierailija
16/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä huomautteli tuoksusta, mutta nykyinen hullaantuu omainaistuoksustani varsinkin jos olen hikoillut. Luulin alkuun, että se piruili ja näytteli, varsinkin kun itse olin vuosia pitänyt itseäni pahanhajuisena. Mutta pakko se on vaan uskoa, kun palatessani työreissulta usein löytyy joku käytetty T-paitani sängyltä.

Pakkohan tuohon on tämän jälkeen uskoa, että tuoksulla on väliä. Itsekin muuten pidän naiseni tuoksusta.

Vierailija
17/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän aloittanut jonkin lääkityksen samoihin aikoihin kun haju ilmaantui? Reagoiko vaikka jokin pesuaine hänen ihonsa ja hikensä kanssa niin, että bakteerit villiintyvät? Vai käytätkö itse nykyään erilaista ehkäisyä kuin kauan sitten? Hormoniehkäisyn aloittaminen, muuttaminen tai lopettaminen vaikuttaa mm. siihen, miltä toinen ihminen naisen nenään haisee.

Erityisesti antispykoottien käyttäjät haisevat järkyttävältä.

Vierailija
18/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto tosiaan koittaa kertoa sulle, että ukko ei ole sua varten. Liian samanlainen perintötekijöiltään kuin sinä, jotta lisääntyminen olisi fiksua. Esim veljen/siskon ei pitäisi haista koskaan järin hyvältä sisaruksen mielestä.

Vierailija
19/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran suhde mieheen, jonka ominaistuoksu oli pehi, siis sellainen kankkujen väliin kertyvä hiki. Suhde oli aika syvältä ja jälkikäteen mies osoittautui rikolliseksi. (Kyllä, valitettavasti.)

Toisen kerran olin hyvin ihastunut, mutta tuoksu ei natsannut tälläkään kertaa. Oli semmoinen hieman pistävä härskiintyneen talin tuoksu. Hygieniassa ei ollut moittimista kuitenkaan ja suhde päättyi muista syistä.

Nyksän tuoksu on omaan nenään todella miellyttävä ja olen edelleen sitä mieltä, vaikka vuosien jälkeen on todella syviä vaikeuksia parisuhteessa. Ihmettelen, miksi olen tässä vielä, tuoksunko vai sittenkin lasten takia...

Vierailija
20/51 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin eksän, hän oli niiin kiva, mutta ominaishaju oli kamala. Kävimme yhdessä suihkussakin, mutta hän haisi pahalta minun nenääni. En tajunnut tuota "hälytystä" silloin. Aika kului, hän nakersi, mitätöi, iski tyttökaverini, juuri kun olin pääsemässä irti, onnistui hurmaamaan, näki heikon itsetuntoni, käytti rahojani, raiskasi, söi kaappini tyhjäksi, oli väkivaltainen, ajoi itsemurhan partaalle. Eli hyytävintä lajia narsisti, joka vuosien tauon jälkeen yritti vielä käymään kuin mitään ei olisi tapahtunut, selvitti salaisen osoitteeni ts teki elämäni helvetiksi.

Silloin ei vielä ollut vauvapalstaa jossa joku olisi neuvonut: jätä se sika ja kehoittanut vahvistamaan itsetuntoa.

No ei kaikille löydy tuollaista ulospäin moitteetonta hyvinpukeutuvaa hurmuria, mutta hajulla on niin suuri merkitys, että muita kriteereitä voi karsia. Eli jos halaatte potentiaalisia kumppaneita, kunnon nuuhkaisu voi selvittää kohtalonne jopa.

Myöhemmin kohtasin miehen, epätodennäköisessä tilanteessa, jonka tuoksu oli juuri minun nenääni sopiva, meistä tuli pari.

Tupakanhaju, parfyymit, koiranhaju voi tietysti hämätä, mutta älkää muuten jättäkö hajujuttua huomioimatta.