Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitas mielta sellaisesta etta mies muistaa lapsensa aitia aitienpaivana vain (halvalla) kaupan kakulla? Ei esim. lasta ja aitia ravintolaan tai anna muuta lahjaa?

Vierailija
19.04.2006 |

Kertokaa rehellinen mielipiteenne tuollaisesta miehestä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä odotan äitienpäivänä muistamista lapsilta, itsetehtyjä lahjoja ja kortteja. Sitten juodaan kakkukahvit koko perheellä. Kakku voi olla itsetehty tai kaupasta ostettu, miten mies haluaa. Mies sen kakun hommaa toistaiseksi kun lapset on pieniä.

Vierailija
22/27 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidilleen, kuinka paljon tätä rakastaa ja ihailee. Äitienpäivän onnitteluihin sortuminen kuulemma alentaisi äidin arvoa. Ja siinä perheessä äiti on hyvin otettu tästä näkemyksestä. Ja poikien mielestä äiti on maailman paras nainen ja poikien isä on samaa mieltä ja minustakin sangen rautainen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies ekana äitienpäivänä toi ruusuja mulle.. kun lapsi ei vielä osannut (lapsi silloin 1kk) toisena äitienpäivänä kävi pojan kanssa hakemassa leskenlehden pihasta jonka poika sitten mulle ojensi *sydän* paljon ihanampi lahja.. en mä ainakaan odota, että mies mua rupeis paapomaan, joten ap:n asenteessa on paljon parantamisen varaa

Vierailija
24/27 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä varten ko juhlinta ei koske häntä.

Viime kädessä se näin on, mutta jos tahtoa riittää, niin pieni juhlinta miehenkin puolelta ei olisi pahitteeksi.

Vierailija
25/27 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. asuinmaassani Meksikossa muistetaan nimenomaan kaikkia äitejä eli ystäviä joilla on lapsia, siskoja, anoppeja, tätejä, tyttäriä ja miniöitä, jos heillä on lapsia... kortteja lähetetään tms.

Vierailija
26/27 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä minkäänlaista mielipidettä. En oikeastaan ymmärrä, miksi pitäisi muistaa VAIMOAAN ÄITIENpäivänä. Tuntuu hassulta.

Vierailija
27/27 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaa arvostusta millään tavalla. Helppoahan se on rahamiehen ostaa jotain, eikä se tarkoita, että on muistanut mielessään vielä ollenkaan tai arvostanut.

Se kuuluu mielestäni miehelle, että on lasten kanssa juonessa mukana ja auttaa lapsia muistamaan. Sitä on äidin vaikea opettaa, että muistakaahan lapset huomenna äitiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi