Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tajusit olevasi alkoholisti?

Loveandpeace
04.03.2018 |

Itse tajusin sen, kun huomasin, että oma alkoholinkäyttö lähtee aina yli. Olin aina se joka jaksoi juoda aamuun asti bileissä ja "jatkuva" himo. Monilla tulee jossain vaiheess se stoppi, että nyt vettä mutta itsellä tuntuu ettei sitä koskaan tuu. Lisäksi suvussa alkoholisteja paljon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teki mieli juoda krapulaan kirkasta viinaa YKSIN. Silloin tajusin, että olen ihan menetetty tapaus.

Vierailija
2/4 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin aloittajalla. Ns. tuurijuoppo käytös; kun olin viinaa ensin saanut, niin musta tuli kone, joka toimii määtietoisesti seuraavaan etappiin eli alkoholiannokseen tähdäten. Lisäksi juominen tuntui selvin päin ololta, vaikka tiesinkin olevani humalassa, niin tuntui että ihan normaali selvä mieli, viinaa vaan saada lisää.

Ja en edes ryypännyt usein, että siitä ei ollut kyse, että olin niin turtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pian aloitettuani juomisen. Aloin juoda yli 3-kymppisenä, ja humalassa kaikki tuntui hyvältä. Tajusin miltei heti olevani alkoholisti mutten halunnut lopettaa. Join yhdeksän vuotta ja käytin myös muita päihteitä. Viimeiset neljä vuotta olivat todella sekavia; noiden neljän vuoden aikana taisi olla 2-3 päihteetöntä vuorokautta.

Onneksi selvisin. Pääsin lopulta hoitoon, ja sillä tiellä on oltu pian viisi vuotta.

En tahdo enää koskaan sitä helvettiä takaisin.

Vierailija
4/4 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täs vähän on tullu juotuu mut suurin syy tajuamiseen taitaa olla tuo itsensä satuttaminen ja oman kuoleman toivominen. Liian monta päivää menny siihen, että muistelee mitä viime päivinä on tehnytkään ja muu epämääräisyys omissa tekemisissä.

Tällä viikolla aamut alkaneet vain kirkkaita juodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän