Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen pelastus

Onneton..
04.03.2018 |

Olen 21, Ollaan oltu yhdessä yli 2 vuotta ja meidän suhde on päättymässä mun omiin talouteen liittyvistä asioista. Olen sanonut monesti että hoidan asiat ja olen hoitanut niitä huonosti, mistä ollaan juteltu mutta ei tarpeeksi. Yritän parhaani mukaan hoitaa asiat kuntoon. Olen asunut yli puolet elämästä lastenkodissa ja käynyt pienryhmäkouluissa, mulla ei ole paljoa taloudellisia taitoja. Käyn sosiaalipuolella puhumassa kuukaudessa useasyi näistä ongelmista ja siellä yritetään ratkaista niitä yhdessä. Olen siis valmis muuttumaan ja tekemään asian eteen jotain.

Suhde on nyt siinä tilanteessa että olen kotona yksin kun puoliso lähti äidinsä luo.. Me molemmat oikeasti rakastetaan toisia mutta hän ei näe että pystyn enää muuttumaan kun olen jo pitkään tehnyt näin.. Huomenna sovittiin että tulee käymään ja jutellaan enemmän. Miten pystyn vakuuttamaan että pystyn ja olen valmis muuttumaan..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa :(

Vierailija
2/3 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kirkon diakonissa auttaa käytännön asioissa? Siellä voi käydä, vaikka ei kuuluisi kirkkoon. Tai jokin auttava puhelin ensi alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kirkon diakonissa auttaa käytännön asioissa? Siellä voi käydä, vaikka ei kuuluisi kirkkoon. Tai jokin auttava puhelin ensi alkuun.

Käyn uraohjaajalla, aikuisten sosiaalipalveluissa ja vielä varattu aika psykologille. Mulla on tuolla oma sosiaalityöntekiä jolle pystyy puhumaan luottamuksellisesti.

Haluan vain meidän parisuhteen ennalleen, ja näyttää että pystyn olemaan parempi puoliso ja hänen ei tarvitsisi miettiä mun huonosti hoidettuja taloudellisia asioita..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi