Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapsi voi aloittaa tupakoinnin?

Vierailija
04.03.2018 |

Itse aloin polttamaan 9-vuotiaana, joten en voi tuomita, mikäli 10-vuotias poikani aloittaisi. On ehkä varastellut tupakoitani...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v. 

Vierailija
2/12 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tuomita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on täysi-ikäinen ja muuttanut pois kotoa elämään omillaan. Eikä se sittenkään ole suositeltavaa, mutta sitten ei ole enää vanhempien asia ottaa kantaa asiaan.

Vierailija
4/12 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teini alotti 15veenä.

Vierailija
5/12 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa varmaan 6 vuotias osaa sytyttää tulitikun tai saada aikaan tulen sytkällä ja varmaan myös polttamaan tupakkaa. -Saattaa kyllä siinä sivussa polttaa olohuoneen maton tai saada aikaan tuhoisamman tulipalon, jossa menee niin oma kuin naapurinkin koti, vähintäänkin pilalle ja kymmenien tuhansien remontit ennen kuin asumista saatettaisiin jatkaa . -Joten ole varovainen, millaisen mallin annat "polttelullasi."  Mutta jos nyt muutoin lapsi haluaa aloittaa tupakoinnin niin juridisesti se on mahdollista aikaisintaan vasta 18 vuoden iässä. - Muistathan, että huoltajana olet osavastuussa hänen hyvinvoinnistaan ja elatuksetstaan ennen sitä.

Vierailija
6/12 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entivanhaan oli normaalia että jo 11veenä opetteli polttaan piippua mummolassa.

Vierailija
7/12 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tuomita, ja pitäisikin tuomita, vaikka itse olisitkin aikoinaan ollut yhtä typerä. Eihän lasten tarvitse toistaa vanhempiensa virheitä.

Vierailija
8/12 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon meidän lapsille tarjonnu nortin aina sinä aamuna kun eka luokka alkaa. Siinä koulun portin pielessä sitten polteltu ne ja mietitty miten iso tyttö se meidän Jannica jo on.

Vierailija
9/12 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, ettei aloita minkäänikäisenä. Ei lapsena, eikä aikuisena. Veronmaksajat saavat kyllä maksaa ihan liikaa tupakan aiheuttaminen sairauksien hoidosta.

Vierailija
10/12 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö alkoi salapolttaa 12-vuotiaana ja ihan julkisesti 13-v.

Vierailija
11/12 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tuomita, ja pitäisikin tuomita, vaikka itse olisitkin aikoinaan ollut yhtä typerä. Eihän lasten tarvitse toistaa vanhempiensa virheitä.

En pidä tupakointiani virheenä vaan elämäni suurimpana nautintona.

Vierailija
12/12 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä tupakointiani virheenä vaan elämäni suurimpana nautintona.

Kertooko se enemmän tupakoinnin nautinnollisuudesta vai sinun elämän laadusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän