Jos joku miehesi tuttava tai työkaveri arvostelee tai haukkuu sinua
Kommentit (15)
Minä kyllä ihmettelen ihmisiä, jotka haukkuvat jotakin tämän puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ihmettelen ihmisiä, jotka haukkuvat jotakin tämän puolisolle.
Vielä enemmän ihmettelen, jos mies tuolle vielä naureskelee ja nyökkäilee?
Ei minun kaveripiirissäni ainakaan ole ollut tapana haukkua muiden puolisoita. Ei ainakaan kaverille itselleen. Ei edes silloin, kun koko kaveripiiri inhosi yhtä justiinaa, mutta se on onneksi nykyisin kaverin ex-rouva.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän kukaan minua minua haukkuisi?
Mitä jos miehesi kaveri haukkuisi sinua tyhmäksi läskiksi ja miehesi sanoisi, että onhan se vähän niin.
Mitä jos miehesi työkaverit sanoisivat saman tai vaikka, että akka ei osaa mitään ja ukkosi vain myhäilisi ja myötäilisi
En osaa edes kuvitella tuollaista tilannetta, mutta jos niin kävisi, niin luulen mieheni lopettavan jutun alkuunsa. Hän tekisi myös selväksi, että ei kuuntele enää puolta sanaakaan vastaavanlaista juttua.
Mun mies pisti välit poikki entiseen parhaaseen kaveriinsa, koska se käyttäytyi aina mua kohtaan töykeästi. Ei kuulemma kaipaa tuollaisia kavereita. Oli siinä vähän muutakin, "kasvaneet erilleen" aikojen saatossa, mutta tuo oli se viimeinen tikki.
Olen joskus livenä seurannut tällaista tilannetta.
Miehen vaimoa arvosteltiin ja mies liittyi kuoroon mukaan.
Lähinnä tunsin myötähäpeää miestä kohtaa. Kun mies antaa haukkua vaimoaan, niin samalla hän antaa haukkua itseään ja valintojaan.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko oikeesti että mies ei pitäisi kotinsa ja omiensa puolta?
Oliko tämä vain vitsi, vai sanotko että kaikki miehet puolustavat puolisoitaan? Jotkuthan haukkuu puolisoitaan (ja perhettään) ihan oma-alotteisestikin.
Meinaatko oikeesti että mies ei pitäisi kotinsa ja omiensa puolta?