Mukavat ”oleskelurintaliivit”, suositelkaa!
Pitkä lentomatka edessä. Minulla tulee pitkän lennon aikana yleensä aina ihan järjetön turvotus mahaan, jolloin kaarituetut liivit tuntuvat todella epämiellyttäviltä päällä. Haussa onkin kaarituettomat liivit, kuitenkin sellaiset jotka jaksavat kohottaa tissejä jonkin verran. Urheiluliivitkin varmaan käy.
Kommentit (24)
Cubukselta löytyy paljon erilaisia kaarituettomia liivejä. Minulla on useammat tämän malliset https://cubus.com/fi/p/alusvaatteet/rintaliivit/broadlace-kaarituettomat-rintaliivit/7161127_F305
Vierailija kirjoitti:
Kappahlissa on mukavia joustavia ja saumattomia Seamless-liivejä, myös XLNT-mallistossa. Ei tue tarpeeksi esim. urheilua varten, mutta oleskeluun hyvät ja aina lennoilla minulla päällä.
Ok kiitos, täytyy nähtävästi käydä katsomassa tämän ja muidenkin ketjukauppojen tarjontaa. En ole niiden alusvaatepuolta rintsikoiden osalta tarkastanut varmaan 15 vuoteen, kun tiedän ettei kaarituellisissa liiveissä ole sopivia. Ap
Panache sport - liivit lumingerien verkkokaupasta. On kaarituettomia ja kaarituellisia. Löytyy isorintaisille paljon muitakin kivoja liivejä.
Huvittavaa että jotkut laudat huutelee trollia rintojen koon takia :D