”En ole koskaan harrastanut seksiä...” – Merja, 42, kertoo, mitä miesten kanssa tapahtuu kerta toisensa jälkeen
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Yksi keskeinen ongelma on myös suomalainen yhteiskunta ja sen pariutumiskulttuuri. Aina pitäisi olla alusta asti joko tosissaan parisuhdemielessä tai vaihtoehtoisesti vongata seksiä. Mihinkään muuhun ei haluta tuhlata aikaa.
Sellaista kepeää deittailukulttuuria ei juurikaan ole kuten vaikkapa Jenkeissä jossa käydään kahvilla ja leffassa ja syömässä jne ihan vain käymisen ilosta. Siis että ollaan vaan sosiaalisia ja halutaan tutustua uusiin ihmisiin. Suomessa kaikkeen yhdessä tekemiseen pitäisi aina liittyä jonkinlainen tarve kiinnostukseen tai vähintään seksinvonkaaminen. Kiva jos voisi vaan hengata jonkun kanssa ilman että pitäisi jo valmiiksi tuntea jotakin elämää suurempaa kiinnostusta tai tuntea paineita loppuillan pakollisesta seksikuviosta.
Antaisi sen kiinnostuksen mieluummin herätä pikkuhiljaa jos on edes herätäkseen. Ja jos se ei herää, niin ei se ole maailman loppu vaan mahdollisen kaverisuhteen alku.
Jos palstakirjoittelijoita on uskominen, tämä on pitkälti miehistä johtuvaa. He harvoin haluavat viettää aikaa naisen kanssa, ellei vastineeksi tule parisuhdetta tai p*llua. Hyvin tuohtuneita viestejä hukkaan heitetystä ajasta, ja ihan posketon poru, jos on vielä kupillisen kahvia tarjonnut saamatta vastineeksi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yki ongelmista myös on, että epäkiinnostavat ihmiset etsivät itselleen ihan väärän tasoista seuraa. Oma ulkomuoto ja luonne ei ole priimaa, mutta siltä toiselta osapuolelta kyllä odotetaan priimaa ja mikään muu tai vähempi ei kerta kaikkiaan kelpaa.
Kun ei se mene niin, kompromisseja ja vaatimustason alennuksia olisi tehtävä puolin ja toisin.Aiemmin saduissa prinsessat (ja prinssit) suutelivat sammakoita, mutta nykymaailmassa sammakot pyrkivät suutelemaan prinsessoita ja prinssejä.
Jos pelkkä seksi on Merjalle ongelma, kyllähän sitä saa aina. Mutta se ongelma onkin ehkä enemmän parisuhteen ja läheisyyden puute kuin neitsyys, josta on vaan revitty raflaava otsikko.
Tämän takia olen itsekkin miehenä yksin. Rumana en voi tietenkään saada kaunista naista. Ihan tavallinen nainenkin kelpaisi mutta ruma eli oman tasoiseni ei vain valitettavasti herättäisi tunteita kun pitäisin seksiä kuitenkin aika tärkeänä suhteessa. Siksi siis pitää tyytyä olemaan sitten yksin
On melko selvää ettei oma taso ole kummoinen, jos on vielä aikuisenakin vailla seksikokemuksia. Hankala kuitenkaan tietää onko se ongelma täysin ulkonäössä vai käytöksessä, vai ehkäpä näiden yhdistelmässä. Minä kokemattomana miehenä päätin kerran hetken yksinäisyyshuumassa ladata Tinderin ja testata.
Ja voihan pojat. Kaksi matchia.
Kyllä se on ainakin mun kohdalla siis niin, että ulkonäkö ei ainakaan riitä. Sitä pitäisi siis kompensoida. Valitettavasti olen introvertti ja melkoinen töksäyttelijä. Ehkä alan etsimään vain kirjekaveriseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin huvittavaa, että aina ensin hoetaan, kuinka kaikki naiset saa kyllä seksiä sitä halutessaan, mutta jotenkin sinne aina kuitenkin lopulta lisätään joitain ehtoja. "Kyllä kaikki vähänkään normaalin näköiset naiset saa seksiä", "kaikki naiset saa ihan varmasti seksiä, jos nyt ei ihan järkyttävän lihava ole", "varmasti nainen saa seksiä, jos on sen verran sosiaalisia taitoja, että vähän hymyilee miehelle ja juttelee mukavia" jne...
Suurinosa naisia kyllä on ihan normaaleja joten seksin saannin luulisi olevan aika helppoa. Pointti on siinä että jos jotain ihan viehättävimpiä naisia ja miehiä ei lasketa niin samanlaisella naisella on paremmat mahdollisuuset seksiin kun miehellä. Esim tavallisilla, asperger tai rumilla naisilla on paljon paremmat mahdollisuudet saada seuraa kun vastaavanlaisilla miehillä. Tavallisenlaisilla naisilla ja miehillä ero on jo huomattava mahdollisuutena saada seuraa
Ihan varmasti useimmille naisille seksin saaminen onkin helpompaa kuin miehille, mutta ei kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi keskeinen ongelma on myös suomalainen yhteiskunta ja sen pariutumiskulttuuri. Aina pitäisi olla alusta asti joko tosissaan parisuhdemielessä tai vaihtoehtoisesti vongata seksiä. Mihinkään muuhun ei haluta tuhlata aikaa.
Sellaista kepeää deittailukulttuuria ei juurikaan ole kuten vaikkapa Jenkeissä jossa käydään kahvilla ja leffassa ja syömässä jne ihan vain käymisen ilosta. Siis että ollaan vaan sosiaalisia ja halutaan tutustua uusiin ihmisiin. Suomessa kaikkeen yhdessä tekemiseen pitäisi aina liittyä jonkinlainen tarve kiinnostukseen tai vähintään seksinvonkaaminen. Kiva jos voisi vaan hengata jonkun kanssa ilman että pitäisi jo valmiiksi tuntea jotakin elämää suurempaa kiinnostusta tai tuntea paineita loppuillan pakollisesta seksikuviosta.
Antaisi sen kiinnostuksen mieluummin herätä pikkuhiljaa jos on edes herätäkseen. Ja jos se ei herää, niin ei se ole maailman loppu vaan mahdollisen kaverisuhteen alku.
Jos palstakirjoittelijoita on uskominen, tämä on pitkälti miehistä johtuvaa. He harvoin haluavat viettää aikaa naisen kanssa, ellei vastineeksi tule parisuhdetta tai p*llua. Hyvin tuohtuneita viestejä hukkaan heitetystä ajasta, ja ihan posketon poru, jos on vielä kupillisen kahvia tarjonnut saamatta vastineeksi seksiä.
Suomalaiset miehet eivät tarvitse kavereita. Eivät ainakaan naispuolisia kavereita. Friendzone on kirosana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yki ongelmista myös on, että epäkiinnostavat ihmiset etsivät itselleen ihan väärän tasoista seuraa. Oma ulkomuoto ja luonne ei ole priimaa, mutta siltä toiselta osapuolelta kyllä odotetaan priimaa ja mikään muu tai vähempi ei kerta kaikkiaan kelpaa.
Kun ei se mene niin, kompromisseja ja vaatimustason alennuksia olisi tehtävä puolin ja toisin.Aiemmin saduissa prinsessat (ja prinssit) suutelivat sammakoita, mutta nykymaailmassa sammakot pyrkivät suutelemaan prinsessoita ja prinssejä.
Jos pelkkä seksi on Merjalle ongelma, kyllähän sitä saa aina. Mutta se ongelma onkin ehkä enemmän parisuhteen ja läheisyyden puute kuin neitsyys, josta on vaan revitty raflaava otsikko.
Tämän takia olen itsekkin miehenä yksin. Rumana en voi tietenkään saada kaunista naista. Ihan tavallinen nainenkin kelpaisi mutta ruma eli oman tasoiseni ei vain valitettavasti herättäisi tunteita kun pitäisin seksiä kuitenkin aika tärkeänä suhteessa. Siksi siis pitää tyytyä olemaan sitten yksin
On melko selvää ettei oma taso ole kummoinen, jos on vielä aikuisenakin vailla seksikokemuksia. Hankala kuitenkaan tietää onko se ongelma täysin ulkonäössä vai käytöksessä, vai ehkäpä näiden yhdistelmässä. Minä kokemattomana miehenä päätin kerran hetken yksinäisyyshuumassa ladata Tinderin ja testata.
Kyllä se on ainakin mun kohdalla siis niin, että ulkonäkö ei ainakaan riitä. Sitä pitäisi siis kompensoida. Valitettavasti olen introvertti ja melkoinen töksäyttelijä. Ehkä alan etsimään vain kirjekaveriseuraa?
Sama itselläni että ulkonäöstä tietenkin kiinni miksi kiinnostuneita naisia ei ole. En haluaisi sanoa tätä mutta ainakin itse olen huomannut että jos omaat epäviehättävän ulkonäön niin eipä sitä paljolla voi kompensoida että naisten kiinnostus kasvaisi. Ei esimerkiksi auta vaikka omaisit viehättävän tai kiinnostavan persoonan, taidokkuuden jossain harrastuksessa tai hyvän ammatin. Ne kompensoivat asiat millä oikeasti voisi olla jotain hyötyä näin heikossa jamassa kuten miljoona tilillä tai ammatti urheilijan ammatti ovat aika epärealistisia. Eli tavallisella vähän rumemmalla miehellä ei oikein ole paljoa tehtävissä
Tuo nainen on vielä sitä sukupolvea, jonka nuoruudessa ei netissä puhuttu vielä pick-upista, gamesta ja muusta sellaisesta miesten puolella kovin paljon. Mahdetaanko naisten puolella puhua lihamarkkinoiden totuuksista ja strategioista kunnolla vieläkään? Tiedän että niistä puhutaan jollain tasolla, mutta onko naisten keskuudessa samanlaista itsensä kehittämiskulttuuria ja karkeaa ja terävää tieteellistä analyysiä, jossa opitaan tiedostamaan vastakkaisen sukupuolen kaikki ikävimmät puolet ja sen jälkeen halutaan sitä vastakkaista sukupuolta vain entistä enemmän ja itsevarmemmin? Miehet käyvät tuon prosessin läpi tutustuessaan näihin asioihin.
Vaikka meihellä olisi asperger, matala itsetunto yms. niin mies voi kuitenkin tiedostaa, että menestyksen avaimia on vielä omissa käsissä ja omaa kohtaloa voi muokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisessa kerrottiin että tällä naisella on asperger.
Tavallaan ymmärrän että voi olla normaalille raskasta kun aspergerihminen pitää pitkiä monologeja kiinnostuksen kohteistaan jotka välttämättä ei toista kiinnosta.Introvertit ovat hyviä kuuntelijoita ja jos kiinnostuksen kohde on yhteinen kuuntelee mielellään. Kuulostaa muuten todelliselta kilttinaiselta mutta on lisääntymistä ajatellen liian vanha. Yksikään mies ei ole pahoillaan jos ihastus kuiskaa ensimmäisellä kerralla korvaasi olevansa neitsyt .
Älä puhu muiden miesten puolesta. Jos nainen on tuolla iällä, tai jo 10 vuotta nuorempanakin, edelleen neitsyt, niin se kertoo, että hänellä on kovat odotukset miehelle, jonka kanssa harrastaa seksiä. Ihan joka jannu ei halua hypätä siihen kelkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama itselläni että ulkonäöstä tietenkin kiinni miksi kiinnostuneita naisia ei ole. En haluaisi sanoa tätä mutta ainakin itse olen huomannut että jos omaat epäviehättävän ulkonäön niin eipä sitä paljolla voi kompensoida että naisten kiinnostus kasvaisi. Ei esimerkiksi auta vaikka omaisit viehättävän tai kiinnostavan persoonan, taidokkuuden jossain harrastuksessa tai hyvän ammatin. Ne kompensoivat asiat millä oikeasti voisi olla jotain hyötyä näin heikossa jamassa kuten miljoona tilillä tai ammatti urheilijan ammatti ovat aika epärealistisia. Eli tavallisella vähän rumemmalla miehellä ei oikein ole paljoa tehtävissä
Puhut omasta kokemuksestasi, joka on rajallinen. Voin heittää vastakommentiksi oman kokemukseni, joka on myös rajallinen, mutta päinvastainen: Työpaikallamme aloitti jokunen vuosi sitten erittäin ruma mies. Siis todellakin ruma, ensi näkemältä piti ihan katsoa muualle ja sitten varovasti antaa silmän tottua. Muutaman viikon kuluttua kukaan ei enää huomannut miehen rumuutta. Minustakin hän oli maailman mukavin mies, johon olisin ehkä voinut ihastua, ellen olisi ollut tukevasti naimisissa. Parikin sinkkunaista häntä kiivaasti piiritti, ja toinen heistä hänet sitten sai. Ovat edelleen yhdessä, vaikka tuosta on kulunut jo toistakymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät tarvitse kavereita. Eivät ainakaan naispuolisia kavereita. Friendzone on kirosana.
Nämä voivat olla keskivertomiehen mielipiteitä. Näin kokemattomana en osaa samaistua.
Mun säälittävyydestä kertoo jotain se, että en ole varmaan koskaan aikuiselämässäni viettänyt vapaa-ajalla aikaa naisen kanssa kahden kesken. Toki sisarusten ja sukulaisten kanssa joo, mutta muuten en. Ehkä juuri tuosta syystä suurin osa naisista pelottaa mua. En tietenkään juokse urheilukaupan myyjää karkuun, mutta yleisellä tasolla pidän kiinnostavia naisia mulle liian kokeneina, itsevarmoina ja ylempitasoisina. Tinderiä ja muita seuranhakupalveluita käyttäessäni epäilen jatkuvasti tykkäämisen osoittamista, koska mitä yksikään mukava, kiinnostava ja nätti nainen voisi minussa nähdä?
Tätä pelkotilaa lievittääkseni mulle kävisi kyllä kaveruuskin. Käytäisiin vaikka marjassa ja juteltaisiin. Voisin saada ahaa-elämyksen ja alkaa näkemään naisetkin tavallisina ihmisinä. Ja eihän kavereita voi koskaan olla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin todella, että ihmiset hieman laajentaisivat ajatusmaailmaansa, ja alkaisivat uskoa että osa meistä naisista todellakin jää ilman seksiä, romantiikkaa, parisuhdetta, kaikkea sitä "normaalia".
Olen itsekin 35v, ei traumoja tai mt-ongelmia, ihan tavallinen nainen jolla tavistyöpaikka ja laaja ystäväpiiri. Kun ei löydy kiinnostunutta miestä, niin ei löydy. Ei se kenenkään vika ole - mutta en minä todellakaan ole mikään yksisarvinen.
En usko että miehen löytäminen on sinulle mahdottomuus, ei luulisi olevan vaikeaa jos ei ole nyt ihan nirso miesten suhteen ja tavoittele vain komeita ja menestyviä. Ja seksin saanti vielä helpompaa. Jopa rumatkin naiset sitä saa helpommin kun rumat miehet esimerkiksi
Minua ainakaan ei pelkkä seksi kiinnosta eli ihan yksi lysti kuinka helposti sitä on saatavilla. Itse haen ainoastaan parisuhdetta enkä enää tässä iässä ole kiinnostunut mistään seikkailuista tai yhdenyönjutuista vaan muutama kerta nuoruudessa riitti. Se on uskomatonta, kuinka miesten röyhkeydellä ja itsekkyydellä ei usein ole mitään rajaa vaan irtoseksiä/salasuhdetta tarjotaan ikään kuin "lohdutuspalkinnoksi".
Enää en edes jaksa tapailla ketään.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin todella, että ihmiset hieman laajentaisivat ajatusmaailmaansa, ja alkaisivat uskoa että osa meistä naisista todellakin jää ilman seksiä, romantiikkaa, parisuhdetta, kaikkea sitä "normaalia".
Olen itsekin 35v, ei traumoja tai mt-ongelmia, ihan tavallinen nainen jolla tavistyöpaikka ja laaja ystäväpiiri. Kun ei löydy kiinnostunutta miestä, niin ei löydy. Ei se kenenkään vika ole - mutta en minä todellakaan ole mikään yksisarvinen.
En usko että miehen löytäminen on sinulle mahdottomuus, ei luulisi olevan vaikeaa jos ei ole nyt ihan nirso miesten suhteen ja tavoittele vain komeita ja menestyviä. Ja seksin saanti vielä helpompaa. Jopa rumatkin naiset sitä saa helpommin kun rumat miehet esimerkiksi
Ja sama vastaus. Joka. Ikinen. Kerta.
Juuri tätä tarkoitin ajatusmaailman laajentamisella. Riittääkö mielikuvituksesi kuvittelemaan kivannäköisen naisen joka ei tavoittele vain komeita ja menestyviä miehiä mutta silti jää yksin? Pystytkö sen verran pinnistelemään?
Meitä on olemassa. Uskotte sitä tai ette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Sait siis matcheja jopa kahdeltakin itseäsi miellyttävän näköiseltä naiselta? Itse en ole edes viitsinyt kokeilla Tinderiä, koska olen varma, että saisin niitä täydet nolla.
Lisäksi tietysti ärsyttää, että oma naama olisi siellä mahdollisten tuttujen ilkuttavana (mitä tuokin toivoton jannu yrittää, eikö sillä ole realiteetit lainkaan hallussa).
Tapasitko noita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Sait siis matcheja jopa kahdeltakin itseäsi miellyttävän näköiseltä naiselta? Itse en ole edes viitsinyt kokeilla Tinderiä, koska olen varma, että saisin niitä täydet nolla.
Lisäksi tietysti ärsyttää, että oma naama olisi siellä mahdollisten tuttujen ilkuttavana (mitä tuokin toivoton jannu yrittää, eikö sillä ole realiteetit lainkaan hallussa).
Tapasitko noita naisia?
Sain. Tosin mun miellyttävyysskaala on aika laaja.
Toisen kanssa käytiin kävelyllä. Toinen myönsi melko suoraan, että oli tykännyt vain yhdestä hassusta kuvastani.
Tuo lähipiirin tuomitsevuus oli mullakin mielessä. Ajattelin sitten ottaa kerrankin elämässäni riskin. Monet tuttuni varmasti pitävät mua friikkinä, mutta mitä yksi peruna lisää outouspadassa tuntuu. Eikö meillä poikkeavillakin ole oikeus yrittää löytää onnea?
Luin vain pari ensimmäistä sivua kommenteja ja keskustelu oli niin roskaa, että piti lopettaa ja jopa kirjoittaa siitä kommentti
Vierailija kirjoitti:
Luin vain pari ensimmäistä sivua kommenteja ja keskustelu oli niin roskaa, että piti lopettaa ja jopa kirjoittaa siitä kommentti
Höh, kerro nyt myös minkälaista keskustelua olisit aiheesta halunnut, ettei se olisi ollut roskaa. Mikä on oma kantasi asiaan?
Itsellä on varmaan huono itsetunto ja muut huonot kokemukset ihmissuhteissa syynä. En ole paljonkaan saanut keneltäkään mitään hyvää vaan aina jotain pahaa. Nämä kokemukset ovat tehneet muutenkin jo kiltille ja ujolle ihmiselle paljon hallaa. Ihmisiin tutustuminen on aika vaikeaa ja tarvitsen paljon aikaa. Nyt ajatus seksistä ihan pelottaa, ei sen "toteutuksen" takia vaan sen, että siinä tilanteessa olisin niin "avuton" ja toisen armoilla. Jos tämä tilanne menisi "pieleen" voisi olla itselle tosi ikävää. Toisaalta voisi olla hyväkin kokemus, mutta todella varoivaiseksi olen tullut sillä on pakko suojella itseäni sillä tiedän, että en kestä mitä vaan. Jos olisin normaali elämää elänyt nuori nainen niin nämä asiat olisivat varmaan helpompia ja olisi helppo pitää hauskaa ilman jatkuvaa jännitystä.Sen näkee sitten jatkossa miten käy. Toisaalta itsellä on myös koko sukupuoli-identiteetti välillä hakusessa ja tämä ei ainakaan paranna asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aspergerista kiinni, vaikka as tietysti karkoittaa jotkut. Toisia ei karkoita, ja useimmat eivät tunnista aspergeria vaan siitä pitää kertoa erikseen siinä vaiheessa kun tuntuu siltä että tieto voisi selventää asioita.
Olen naimisissa, ja mulla on outo (nepsy-normaali) mies joka tykkää kuunnella monologejani, on kuulemma kiinnostavampaa ja opettavaisempaa kuin lukeminen. :D Tykkää myös siitä että en teeskentele tai ole tahallani vaikea vaan sanon viimeistään kysyttäessä suoraan ja rehellisesti, mikä rassaa tai mitä haluan. On as-piirteissä paljon positiivistakin!
Veikkaukseni on, että jutun nainen on vaatimattoman näköinen ja syrjäänvetäytyvä heikon itsetunnon takia. Sellaisista kai tulee monelle kylmät vibat, varsinkin jos kasvonpiirteet ovat jotenkin koleat. Voi hyvin olla myös että muutama mies on ollut hänestä kiinnostunut, mutta hän ei ole tajunnut sitä. Kyllä kiinnostuneen täytyy tehdä as-ihmiselle aika selväksi missä mennään, mitkään pitkät katseet ja hymyt ei todellakaan mene jakeluun. Sitten ei ole vastannut näihin kiinnostuksen osoituksiin ja mies on kokenut tulleensa torjutuksi vaikka todellisuudessa nainen ei ole edes huomannut mitään.
Naisen mahdollisuus olisi hakeutua harrastuksiin joissa tapaa miehiä, esim. monet luontoharrastukset sopii hyvin asseille kun kiinnostusta yksityiskohtiin riittää. Kotoa ei kukaan tule hakemaan.
Tämä. Itse olen myös AS-nainen ja mieheni mielestä minun kanssani oleminen on ihanaa koska on kuin olisi parhaan kaverinsa kanssa naimisissa. Paitsi että olen nainen mikä on tietysti heteromiehelle kiva juttu. Ja aikuinen osaa kyllä niitä monologejaan hillitäkin tarvittaessa -ja ainakin minun pohjalainen mieheni on myös erittäin hyvä sulkemaan korvansa jos ei tahdo kuunnella.
Eiköhän tuon Merjan suurin ongelma ole se olematon itsetunto. Toisaalta olen sitä mieltä että 42-vuotias saa syyttää vain itseään huonosta itsetunnosta. Olisihan hänellä ollut 24 täysi-ikäisyyden vuotta aikaa rakentaa sitä itsetuntoa. Ei sitä kukaan muu ihmisen puolesta tee.
Itsekin olin vähän "yli-ikäinen" neitsyt, 26, kun mieheni tapasin. Ei se estänyt minua tekemästä aloitetta miehen suuntaan kun kerran sopivan löysin. AS on siitä hyvä että kun mielen teoria puuttuu, ei minulle tullut mieleenikään että mies ei olisi ollut yhtä ihastunut kuin minä. Vasta vuosia myöhemmin tajusin että olisin voinut saada pakitkin, tapahtumahetkellä pidin itsestään selvänä että mies tuntee kuten minäkin. Onneksi sattui tuntemaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisessa kerrottiin että tällä naisella on asperger.
Tavallaan ymmärrän että voi olla normaalille raskasta kun aspergerihminen pitää pitkiä monologeja kiinnostuksen kohteistaan jotka välttämättä ei toista kiinnosta.Introvertit ovat hyviä kuuntelijoita ja jos kiinnostuksen kohde on yhteinen kuuntelee mielellään. Kuulostaa muuten todelliselta kilttinaiselta mutta on lisääntymistä ajatellen liian vanha. Yksikään mies ei ole pahoillaan jos ihastus kuiskaa ensimmäisellä kerralla korvaasi olevansa neitsyt .
Älä puhu muiden miesten puolesta. Jos nainen on tuolla iällä, tai jo 10 vuotta nuorempanakin, edelleen neitsyt, niin se kertoo, että hänellä on kovat odotukset miehelle, jonka kanssa harrastaa seksiä. Ihan joka jannu ei halua hypätä siihen kelkkaan.
Osa kokemattomista on myös torjunut aivan kelpoja tarjokkaita nuorempana. Jos nättikin nainen on ujo ja arka, niin saattaa torjua komeankin miehen. Menettyjä tilaisuuksia ei vain saa myöhemmin takaisin.
Huonoitsetuntoinen myös saattaa ajatella, ettei toinen oikeasti rakastaisi, jos tuntisi kunnolla, koska näkee vain omat vikansa ja puutteensa.
Osa ikisinkuista ei ole siis uskaltanut heittäytyä tunteiden valtaan ja ottaa samalla riskiä sydämen särkymisestä!
Kokemus ns. elämättömästä elämästä on monen ongelma muutenkin ja ikäkriisienkin pääsyy - ja siitähän, esim. Juha Vainiokin monessa laulussaan hittilaulaa - Albatrossi :)
Mutta pitää ajatella, kuten Raamatussa jotenkin tähän suuntaan sanotaan, että eilistä ei enää ole, tulevaisuudesta ei tiedä - meillä on vain tämä päivä ja hetki. Katkeruus ei auta, eikä pelkkä haaveilukaan.
Liki 40-vuotiaana sitten naisen markkina-arvo romahtaa monien miesten mielestä jo täysin, koska vaihdevuodet lähestyvät ja ikä alkaa jo näkyä...
- miehillä sentään on enemmän toivoa, voi saada jopa perheenkin, vaikka olisi jo 40-vuotias. Toki naisellakin voi käydä tuuri, mutta biologiset realiteetit on tunnustettava.
Kuten sanoin, ihan tavallinen nainen kelpaisi hyvin