Olin vasta 30v kun tajusin kuinka pieniä munia aikuisilla miehilläkin voi olla
Nuoruudessani kohdalle sattui aina sellaisia kavereita, joilla oli mukavan paksu ja kohtuullisen pitkä kulli. Kaveri sitten kerran valitteli kohdanneensa yhden " pikkurillin kokoisen" enkä uskonut häntä kunnes... no joo, minulle osui peukalon kokoinen ja pidin (ja pidän edelleen) sitä pikkupojan kaluna. On suuri vitsi antaa sellainen kikkeli miehen (ja naisten) kiusoiksi ;D
Kommentit (28)
Vierailija:
Ei minimulkku kiinnosta. Jos joskus erehtyisin sellaisen omistajan kanssa saman peiton alle, lähtisin kyllä taatusti itsekin lätkimään.
Enkä silti aio pitää mitään lappua rinnuksissa, vaikka minulla tiettyjä vaatimuksia miehen suhteen onkin.
Laita toiseen rintapieleen myös lista omista taidoistasi (Ole rehellinen). Näin mies joka vastaa sinun vaatimuksiasi näkee vastaatko SINÄ hänen vaatimuksiaan - voipi näet olla että et vastaa hänen " tasoaan" ja voit lähteä yksin kotiin.
Tässä on se hyvä puoli, ettei tarvitse edetä sänkyyn asti todetakseen toisen osapuolen vajaavaisuudet.
Vierailija:
Ei minimulkku kiinnosta. Jos joskus erehtyisin sellaisen omistajan kanssa saman peiton alle, lähtisin kyllä taatusti itsekin lätkimään.
Enkä silti aio pitää mitään lappua rinnuksissa, vaikka minulla tiettyjä vaatimuksia miehen suhteen onkin.
Ja osaava, aika turha sellaisen normaalin roikkuvatsaisen ja -rintaisen umpikännissä olevan sekavia sopertavan suomalaisen naispuolisen " sexmachinen" asetella vaatimuksia elinten koosta, siinä se lahnalla maatessa menee kai kaiken kokoiset ja näköiset.
mä en aio lappu rintapielessä kulkea, mutta en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa jolla on pieni pili ja joka ei osaa sitä käyttää. Seksi on mulle tärkeää ja haluan että se myös tuntuu jossain. Ihan sama mitä sanotte minusta, mutta minä sanon ainakin näin. Olkoon vaikka kuinka ihana muuten se mies.
Ja tottahan toki myös mihet saavat määritellä omat kriteerinsä ja sen toki tekevätkin. Tuskin hekään siis kaikki tyytyvät niihin roikkuvatsaisiin- ja tissisiin.
Se on vaan elämää..
N26
en ole mikään hevosenkyrvän kannattaja, mutta penis saisi kyllä mielestäni olla noin 15cm erektiossa. Sen suurempi ei tarvitse olla, eikä varsinkaan yli 20cm.
ei ollenkaan sentin päälle oikean mittainen.
mutta kerran meinasin hairahtua mieheen jolla oli valehtelematta
erektiossa mun keskisormen paksuinen ja melkein 20cm pitkä.
tosi freak kamaa. että osaskin mennä halut pitkäks aikaa ja vieläkin puistattaa.
kuvitelkaa. yöks.
Voisikohan terapeutti auttaa? Onko niin vaikea hyväksyä, ettei ole kaikkien ihmisten kriteereillä haluttava?
Minua ei ainakaan mitenkään vaivaa se, että ulkonäössäni on joitain puutteita. Se karsii pois ne ihmiset, joille minun puutteeni ovat rajanvetojuttuja, voivoi. Toistaiseksi miehiä on kuitenkin ollut tyrkyllä ihan riittämiin. Ja itselläni raja kulkee minimulkuissa:)