G: kuinka kauan yhdessä, kuinka usein seksiä
Kommentit (53)
seksiä 2-10 kertaa viikossa, eli vaihtelee paljon,
välillä on vaan kiirettä ja arkea pienten lasten kanssa.
mutta tyytyväinen olen kyllä koska tarjonta vastaa aina kysyntää puolin ja toisin :-)
N33
2 kertaa päivässä, välillä päiviä jolloin 5-7 kertaa.
m42
Yhdyntöjä 0-5 krt viikossa
Mies 40v
seksiä harvoin, tämän vuoden aikana 3 kertaa. tyytymätön.
Seksiä 1-2 krt kuukaudessa.
En todellakaan ole tyytyväinen. Nuokin kerrat tapahtuvat minun aloitteestani.
-Nainen 36 v.
ja kerran viikossa vähintään. Mies haluis varmaan enemmänkin ja saakin välillä, mutta mulla ei seksi hänen kanssaan kauheeesti sytytä, joten mulla on "rakastaja", jonka kanssa harvakseltaan nähdään / naidaan ; 1-2 x kuussa. ;)
Joskus useamman kerran päivässä joskus päivä kaks taukoa. Tyytyväisiä ollaan, molemmat. Naimisiin ollaan menossa :) Onnellisia.
N28
Seksiä 4-7 krt viikossa.Molemmat olemme tyytyväisiä!
Ennen raskautta 4-6 krt viikossa, joskus enemmänkin ja joskus vähemmänkin. Nyt alkuraskaudesta on paukut vähissä, kun työt alkaa jo ennen aamu neljää, ni iltaisin ei kauheesti jaksa innostua. Seksiä on nyt 2-4 krt viikossa. Edellisen raskauden aikana alkuväsymyksen jälkeen tosin himot nousi katoon ja panetti koko ajan. Saas nähä kuinka nyt käy.
Mies tahtois varmaan enemmän ja mua harmittaa kun on niin saamaton ja vetämätön olo :(
Haluaisin useammin mutta mies ei ja kinuamaan en ala
Nain päivässä enemmän kuin joku toinen kuukaudessa
m42
voisi olla useamminkin ja laatu voisi olla parempaa. Esim. suuseksiä ei ole koskaan, ei puolin eikä toisin. Nykymeno on kuin runkkaamista ilman käsiä.
Vieläkin ihanaa. Olen tyytyväinen.
Ja olen tyytyväinen määrään ja laatuun. Joitakin fantasioita on, joita mieheni ei halua kokeillakaan toteuttaa, mutta arvosana silti 9+
ja oletteko tyytyväisiä?