Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari tylynä Aallon esityksestä

Vierailija
04.03.2018 |

Aalto itse ei ota paineita viisumenestyksestä: pääasia että on hauskaa ja saan sanomani perille.

Minkä sanoman?

Kommentit (933)

Vierailija
181/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin tämän jankkaamisen ja ”menkää itse esiintymään” huutelun sijaan sitä, että Saaran fanit kestäisivät kritiikin yhtä hyvin kuin Saaran tiimi. Lehtitietojen mukaan Monster esitystä tullaan muuttamaan, mikä on tosi hyvä asia. Toivottavasti esitys saadaan kuntoon ja Saara pärjää Euroviisuissa.

Mitä sä luulet että ARTISTINA kehittyminen kymmeniä vuosia uraa takana on muuta kuin KRITIIKIN jatkuvaa päivittäistä vastaanottamista ja käsittelyä? Tuskaa hikeä ja kyyneleitä? Jotain 2minuutin lavalla pilvilinnoissa heilumista arkena vuodesta toiseen?

Yritä ymmärtää että viihdyttäminen on raskainta työtä mitä on. Yrittää piritää kroonisesti masentunutta kansaa, joka esityksen jälkeen kehtaa vielä haukkua sitä yritystä.

Millaisia ajatuksia sulla on itsekritiikistä ja kritiitikstä ylipäänsä? vaaditko itseltäsi paljon vai riittääkö semmmonen ihan ok?

Sinulla ei nähtävästi ole mitään käsitystä siitä, minkälaista ns. normityöelämä on. Jokaisen työ on omalla tavallaan raskasta, etkä sinä voi tietää, onko artistin työ se raskain. Kirurgeilla, siivoajilla, palomiehille, monilla yrittäjillä ym. on tosi raskaat työt ja usein hyvin pitkät vuorot. Turha luulla, että muut pääsevät tässä elämässä jotenkin helpolla.

Lavalla olet yksin, Jos olet koskaan ollut, tiedät sen . Jos et ole ollut ,et tiedä. Tuskin tiedät kirurginkaan ammatista mitään.

Mikä siinä on niin vaikeaa arvostaa viihdetaitelijoita? 

Vierailija
182/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin tämän jankkaamisen ja ”menkää itse esiintymään” huutelun sijaan sitä, että Saaran fanit kestäisivät kritiikin yhtä hyvin kuin Saaran tiimi. Lehtitietojen mukaan Monster esitystä tullaan muuttamaan, mikä on tosi hyvä asia. Toivottavasti esitys saadaan kuntoon ja Saara pärjää Euroviisuissa.

Mitä sä luulet että ARTISTINA kehittyminen kymmeniä vuosia uraa takana on muuta kuin KRITIIKIN jatkuvaa päivittäistä vastaanottamista ja käsittelyä? Tuskaa hikeä ja kyyneleitä? Jotain 2minuutin lavalla pilvilinnoissa heilumista arkena vuodesta toiseen?

Yritä ymmärtää että viihdyttäminen on raskainta työtä mitä on. Yrittää piritää kroonisesti masentunutta kansaa, joka esityksen jälkeen kehtaa vielä haukkua sitä yritystä.

Millaisia ajatuksia sulla on itsekritiikistä ja kritiitikstä ylipäänsä? vaaditko itseltäsi paljon vai riittääkö semmmonen ihan ok?

Mikä ihme sinua vaivaa, miten tämä nyt liittyy yhtään mihinkään? Jos sinulla on noin huono olla, niin vaihda ammattia.

Mua v'tuttaa suomalainen media ja suomalaiset toimittajat ja lampaina määkivä lammas kansa joka ei uskalla juuri yhtään mitään itse, vaan tosiaan määkii laumasieluisina toisen virheistä eikä näe sitä potentiaalia ja hyvää mitä on olemassa. Se on erittäin surkea elämänasenne. 

Joskus odottaa medialta mukavia kirjoituksia eikä pelkkää Tali-Ihantalan muistelua 2018

Vai oletko se sinä itse, joka näet kaikessa negatiivisuutta? Ehkä oikein kaivelemalla löydät kaikesta negatiivisuutta, mutta et huomaa ollenkaan sitä positiivisuutta. Moni on kehunut Saaraa ja näkee hänessä paljon potentiaalia. Itse ainakin sydämestäni toivon, että Monsterin live-esitys saadaan toimimaan ja sitä kautta Saara tulee toukokuussa loistamaan lavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole edelleenkään valmis menestykseen, ei pää kestä. Vieläkään.

Se on yksi elämän suurista mysteereista, miksi asia on näin. suurin osa pelkää epäonnistumista, suomalainen pelkää onnistumista.

Ehkä emme tule koskaan onnistumaan kun pelko voittaa uskon. Ehkä

Vierailija
184/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme sinua vaivaa, miten tämä nyt liittyy yhtään mihinkään? Jos sinulla on noin huono olla, niin vaihda ammattia.

Mua v'tuttaa suomalainen media ja suomalaiset toimittajat ja lampaina määkivä lammas kansa joka ei uskalla juuri yhtään mitään itse, vaan tosiaan määkii laumasieluisina toisen virheistä eikä näe sitä potentiaalia ja hyvää mitä on olemassa. Se on erittäin surkea elämänasenne. 

Joskus odottaa medialta mukavia kirjoituksia eikä pelkkää Tali-Ihantalan muistelua 2018

Vai oletko se sinä itse, joka näet kaikessa negatiivisuutta? Ehkä oikein kaivelemalla löydät kaikesta negatiivisuutta, mutta et huomaa ollenkaan sitä positiivisuutta. Moni on kehunut Saaraa ja näkee hänessä paljon potentiaalia. Itse ainakin sydämestäni toivon, että Monsterin live-esitys saadaan toimimaan ja sitä kautta Saara tulee toukokuussa loistamaan lavalla.

Hyvä ! Hienoa, niin toivon minäkin :)

Vierailija
185/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei nähtävästi ole mitään käsitystä siitä, minkälaista ns. normityöelämä on. Jokaisen työ on omalla tavallaan raskasta, etkä sinä voi tietää, onko artistin työ se raskain. Kirurgeilla, siivoajilla, palomiehille, monilla yrittäjillä ym. on tosi raskaat työt ja usein hyvin pitkät vuorot. Turha luulla, että muut pääsevät tässä elämässä jotenkin helpolla.

Lavalla olet yksin, Jos olet koskaan ollut, tiedät sen . Jos et ole ollut ,et tiedä. Tuskin tiedät kirurginkaan ammatista mitään.

Missä kohtaa ollaan väitetty, ettei viihdetaiteilijoita arvosteta? Arvostan esim. Jenni Vartiaista, Hannele Lauria, Joonas Nordmania ja Samuli Edelmania tosi paljon. Tiedän aika paljonkin kirurgin ammatista, mutta se ei liity tähän asiaan mitenkään. Itse olen yrittäjänä tehnyt töitä yksin ja päivät ovat olleet tosi pitkiä sekä rankkoja. Ja kyllä, olen työkseni joutunut esiintymään paljon.

Vierailija
186/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa ollaan väitetty, ettei viihdetaiteilijoita arvosteta? Arvostan esim. Jenni Vartiaista, Hannele Lauria, Joonas Nordmania ja Samuli Edelmania tosi paljon. Tiedän aika paljonkin kirurgin ammatista, mutta se ei liity tähän asiaan mitenkään. Itse olen yrittäjänä tehnyt töitä yksin ja päivät ovat olleet tosi pitkiä sekä rankkoja. Ja kyllä, olen työkseni joutunut esiintymään paljon.

Hyvä juttu, mukava lukea positiivinen kommenttisi. Hienoa että arvostat suomalaisia taitelijoita. Pidä lippu korkealla siis jatkossakin!

Vierailija
187/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se asenne, että oma dissaaminen oikeutetaan säälittävästi sillä, että tässähän vaan yritetään epäkohtia näyttää ja kannustaa jotta paremmin menisi.

Suomalaiset ja suomalainen media voi sanoo Saaran kaltaiselle artistille vaan, että hienosti meni. Hänen tasoinen taiteija tietää itse joka ikisen virheen ja sen miten meni, se on hänen työtään kriittisesti suhtautua tekemiseensä.

ärsyttää ihmisten mukafiksu analyyttinen kriittisyys toisia kohtaan.

Missä Sinun itsekritiikkisi on? Kestätkö edes sitä kun joku sanoo että tukka on vinossa miten menee? Tuskin kestät.

Olen rintasyövän takia menettänyt hiukseni ja rohkeasti olin kaljuna ennen kuin hiukseni kasvoivat takaisin. Toivottavasti tajuat kuinka typerä oma kommenttisi oli.

Vierailija
188/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu että korjaavat esitystä. Ihan aiheellista kritiikkiä. Tuo kappale ei ole helppo laulaa ja Saaran hosuminen lavalla oli pois siitä, minkä hän osaa parhaiten, eli laulun. Siihen hänen pitäisi keskittyä, koska tuo kappale vaatii vahvat vokaalit. Ja se meni eilen metsään. Saaran laulu oli epävireistä ja sitä tehosti vielä umpisurkea miksaus. Me kaikki tiedämme, että Saara osaa ja voi laulaa tuon hyvin, mutta eilen se ei onnistunut, sen tietää jokainen nuottikorvan omaava. Toivotaan, että uusi koreografia jättää Saaralle mahdollisuuden keskittyä lauluun, sitten tulee hyvä.

Vierailija
189/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu, mukava lukea positiivinen kommenttisi. Hienoa että arvostat suomalaisia taitelijoita. Pidä lippu korkealla siis jatkossakin!

Toivottavasti myös sinä alat näkemään metsää puilta ja lopetat itsesi sekä muiden jatkuvan dissaamisen. Maailma ei ole niin negatiivinen paikka kuin luulet, aina on valoa, jos vaan jaksat tarkkaan katsoa.

Vierailija
190/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä että "menkää ja tehkää itse paremmin". No en tietenkään mene enkä osaa, en minä ole laulaja. Olen kuitenkin musiikin KULUTTAJA. Jos en ole tyytyväinen printteriin, ei ensimmäinen ratkaisuni ole rakentaa itse parempaa, vaan ostaa muualta parempi.

Vierailija
191/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kysyy Saaran levystä, mikä kestää, niin joku fani tulee kyselemään, että koska oma levysi julkaistaan.

Öh. Miksi minun pitäisi julkaista levy. En ole artisti, enkä luvannut musiikkiani kenellekkään.

Vierailija
192/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Saaran fanit ovat?

Vierailija
193/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, liian hyvin, mitä AV-mammat sanoi Suomen aikaisemmasta monster biisistä jolla tuli voitto, sehän oli euroviisuhistorian huonoin ja niin sanoivat myös kaikki ruotsalaisetkin ja voitto tuli.

Mitään oikeaa kilpailua ei ole koska naapurimaat antaa kaikki pisteet toisilleen, mikään voittaja biisi ei ole koskaan jäänyt elämään, kaikki menestys biisit on tehty euroviisujen ulkopuolella.

Euroviisut olivat kuoleva jäänne vihervasemmiston taiteilija siiven omaa vanhaa palkinto pönkitystä että annetaan meillekkin palkintoja kuin urheilijoilla on MM kisat joka vuosi.

Euroviisut olisi kuollut ajat sitten, ellei siitä olisikin muodostunut seksulaalivähemistöjen oma bride tapahtuma ja hyvä niin että heilläkin on jotain mistä pitävät.

Mutta mikään oikea, tasaväkinen, kilpailu ei ole kyseessä, jos sinne menisi ylipainoinen hetero mies ruutupaidassa vetämään minkä tahansa tulevan voittajabiisin.....olisi tulos varma häviö....vaikka voittaja biisi olisikin jo etukäteen tiedossa.

Minulla ei tulisi mieleenikään alkaa haukkua esiintyjiä tai biisejä, parhaansa ne kaikki yrittää, ja tämä on viihdettä ja isoa leikkiä ja oikea kilpailu ei ole kyseessä....joten löysätkää sitä pantaa nyt...jookosta

Ainoa mikä on oikeasti tärkeää on kesällä alkavat jalkapallon MM-kilpailut, ne jää historiaan ja siellä euroviisubiisit on korkeintaan hissimusiikkina

Vierailija
194/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavasaaraolet kirjoitti:

Minusta eilinen show oli kaikkien aikojen paras, sitä tylsyyttä ollaan nähty vuosikaudet, se että pravdan toimittaja ei tykännyt niin sille ei mahda mitään.

Hesarista on tullut niin huono lehti etten ole tilannut vuosikausiin kyseistä lehteä, voi verrata seiskaan nykyisin.

Just näin. Minäpä kerron mistä on kyse: Media on kusessa koska se ei tiedä miten tukea menestystä tai kannustaa artisteja. TAi kyse on ettei se halua. Sehän voisi tuoda hyvää oloa aidosti tähän maahan ,mikä on kai viihteen tarkoitus. Joten kerrotaan siitä, miten 2 ihmistä vinkuintiassa oli saaraan ollut tyytymätön tai tosiaan valot ei nyt vissiin hesarin mielestä olleet kohdillaan eilen.

Tsemppiä vaan sinne suuntaan. Ei tarvi kun ottaa se kuristuspanta otsalta pois, relata ja kirjottaa miten asiat meni vähän niinku kaverille kertois et eilen oli hyvä show. Siinä teidän tavoite journalistiselle kehitykselle seuraavalle parille vuodelle. Pois "kriittinen analyyttisyys" sitä ei kuule jaksa erkkikään enää

Teille milleniaaneille negatiivinen palaute on tuntematon

Vierailija
195/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos kysyy Saaran levystä, mikä kestää, niin joku fani tulee kyselemään, että koska oma levysi julkaistaan.

Öh. Miksi minun pitäisi julkaista levy. En ole artisti, enkä luvannut musiikkiani kenellekkään.

Ja kyseinen fani ei itsekään omista yhtäkään Saara Aallon levyä vaan lässyttää, nillittää ja fanittaa vain siksi koska kyseessä on tahdosta riippumaton tarve fanittaa kun ympärillä olevat muutkin kilahtaneet ihmiset tekevät niin. Useimmat näistä kaikkein raivokkaimmin Saara Aaltoa "puolustavista" keijukerhon jäsenistä ovat keski-ikäisiä pullukoita, joilla ei - anteeksi ilmaisuni - ole kaikki kotona. Ei normaali aikuinen nainen laita jotakin kuvakehystä faceen jossa lukee "I LOVE SAARA AALTO" tai kommunikoi instagramissa sydänemojien avulla. Ei tuolla tavalla käyttäytyvä nainen ole koskaan saanut munaa kunnolla.

Vierailija
196/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä että "menkää ja tehkää itse paremmin". No en tietenkään mene enkä osaa, en minä ole laulaja. Olen kuitenkin musiikin KULUTTAJA. Jos en ole tyytyväinen printteriin, ei ensimmäinen ratkaisuni ole rakentaa itse parempaa, vaan ostaa muualta parempi.

Näinhän se on, mutta Saaran kohdalla ei ole. Jos et pitänyt Saaran eilisestä showsta niin ainoa vaihtoehtosi on tehdä se show itse paremmin. Ilmeisesti. Et saa antaa negatiivista palautetta ellei sulla ole näyttöä että osaisit itse yhtään paremmin. 

Vierailija
197/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavasaaraolet kirjoitti:

Minusta eilinen show oli kaikkien aikojen paras, sitä tylsyyttä ollaan nähty vuosikaudet, se että pravdan toimittaja ei tykännyt niin sille ei mahda mitään.

Hesarista on tullut niin huono lehti etten ole tilannut vuosikausiin kyseistä lehteä, voi verrata seiskaan nykyisin.

Just näin. Minäpä kerron mistä on kyse: Media on kusessa koska se ei tiedä miten tukea menestystä tai kannustaa artisteja. TAi kyse on ettei se halua. Sehän voisi tuoda hyvää oloa aidosti tähän maahan ,mikä on kai viihteen tarkoitus. Joten kerrotaan siitä, miten 2 ihmistä vinkuintiassa oli saaraan ollut tyytymätön tai tosiaan valot ei nyt vissiin hesarin mielestä olleet kohdillaan eilen.

Tsemppiä vaan sinne suuntaan. Ei tarvi kun ottaa se kuristuspanta otsalta pois, relata ja kirjottaa miten asiat meni vähän niinku kaverille kertois et eilen oli hyvä show. Siinä teidän tavoite journalistiselle kehitykselle seuraavalle parille vuodelle. Pois "kriittinen analyyttisyys" sitä ei kuule jaksa erkkikään enää

Teille milleniaaneille negatiivinen palaute on tuntematon

Ainoastaan kajahtaneille keski-ikäisille naisfaneille. Tämä on surkuhupaisa ilmiö että fanit ovat juuri noita ja että heitä on niin vähän. Vaikka jokainen fani lataa biisin niin listoille sillä ei päästä. Eli vähän niinkuin joku lahko on kyseessä. Yksi kylähullu rekkamiehensä kanssa ja perässä tulee minibussillinen faneja joiden ikähaarukka on 35-55 yhteistä kaikille sama titteli "vanhapiika".

Vierailija
198/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Sitä ei vaan nämä huutelijat tajua.

Vierailija
199/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Saarassa ärsyttää tuo sama toistuva teema: MINÄ MINÄ MINÄ ja kuinka opetan muita ottamaan minusta esimerkkiä. Aina on Saara keskiössä.

Kaikki biisitkin keskittyy Saaraan ja hänen hieman naiiviin "sanomaansa" . Onneksi työryhmä muutti Monsters -biisin nimen alkuperäisestä "en enää pelkää" tms. Olisi ollut taas liika Saaraa, no fearia jne. Ihan taas samaa. Eikö se päästä tosta teemasta ikinä irti?

Saara ei osaa tulkita, joka on artistin tärkein ominaisuus. Hän keskittyy esittelemään taitoaan ja häröilee, ja virheen teki siinä että yrittää tanssia samalla niin se laulukin kärsii. Jotenkin koko umk oli ihan hampaat irvessä puurtamista että NYT ON PAKKO PÄRJÄTÄ VAIKKA VÄKISIN ja roikutaan vaikka pää alaspäin jos ei muu auta. Silti tuli olo, että onpa halpaa. Joku hiihtoasu päällä pää alaspäin?? Mitä lisäarvoa tuo toisi biisiin?

Miksi aletaan tekemään tällasia temppuja? Viime vuonna voitti koskettava biisi ilman temppuja. Saara olis voinut tehdä ton tyylikkäästi ja hyvällä maulla sillä biisissä oli mahdollisuuksia. 😣 Ysärillä ton temppusirkuksen olis ymmärtänytkin. Cat cat ja Mel C oli ysärilaulajia joten sopi tohon kattaukseen. Niin kulahtanutta ja vanhahtavaa! Saara olis voinut vain laulaa biisin ja laittaa siihen intensiteettiä. Mutta hän tekee liikaa kaikkea samalla kertaa.

Voi ei miten kamala...

Vierailija
200/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt nuo kaikki live-esitykset. Kaikki olivat mielestäni hyviä! Olin valmistautunut hirvittävään myötähäpeään luettuani näitä keskusteluja, mutta eihän noissa kertakkiaan mitään vikaa ollut?!?

Mikä näitä kommentoijia oikein vaivaa? Olisiko tilanne toinen, jos esiintyjä olisi joku muu vai mistä kiikastaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan