Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari tylynä Aallon esityksestä

Vierailija
04.03.2018 |

Aalto itse ei ota paineita viisumenestyksestä: pääasia että on hauskaa ja saan sanomani perille.

Minkä sanoman?

Kommentit (933)

Vierailija
201/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näiden veisujen jälkeen emme kuule saara aallosta pihaustakaan

Vierailija
202/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Meri ja Saara voivat antaa positiivisuus koulutusta, kun ovat itse niin negatiivisia? Eilisistä puheista se oikein paistoi läpi. Saarassa on todella rutkasti potentiaalia ja hänellä on eteenpäin vievää kunnianhimoa, mutta nyt pitäisi unohtaa ne jatkuvat negapuheet ja keskittyä uran luomiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tihrusilmäinen, isoposkinen lesbo. Hävetköön. Ei tommoista saisi edes pitää vapaana.

Nämä kommentit voisi jättää kirjoittamatta, samoin ne Juuson ulkonäköä haukkuvat.

Vierailija
204/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä median pitäisi ”tukea menestystä ja kannustaa artisteja?” Joku tässä keskustelussa ei ihan ymmärrä median roolia ja tehtävää.

Vierailija
205/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nyt nuo kaikki live-esitykset. Kaikki olivat mielestäni hyviä! Olin valmistautunut hirvittävään myötähäpeään luettuani näitä keskusteluja, mutta eihän noissa kertakkiaan mitään vikaa ollut?!?

Mikä näitä kommentoijia oikein vaivaa? Olisiko tilanne toinen, jos esiintyjä olisi joku muu vai mistä kiikastaa?

Se on sinun mielipiteesi. Jos itse Brian on valmis muuttamaan Monstereiden esitystä, niin kertoohan se jostakin. Domino oli ainoa joka toimi kunnolla. Eikä se vika ole pelkästään Saarassa, ei hän voi sille mitään, että ylen äänentoistossa oli vikaa ja myös koreografian takia ääni hukkui lavasteisiin.

Vierailija
206/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei ole edelleenkään valmis menestykseen, ei pää kestä. Vieläkään.

Se on yksi elämän suurista mysteereista, miksi asia on näin. suurin osa pelkää epäonnistumista, suomalainen pelkää onnistumista.

Ehkä emme tule koskaan onnistumaan kun pelko voittaa uskon. Ehkä

Puhutko nyt Saarasta? Ei ole menossakaan voittamaan vaan vain pitämään hauskaa?

Esitykset olivat suuria pettymyksiä. Odotin jotain ihan muuta kaiken etukäteishypetyksen vuoksi. Vaikka en pidä Saarasta, luulin oikeasti, että nyt tulee jotain hienoa. Ei tullut. Jos tämä oli Saaran mielestä sitä suurta ja hienoa, mitä Suomessa ei osata tehdä eikä ole koskaan nähty, täytyy sanoa, että ei tällaista edes haluta nähdä. Katsoimme suu auki järkytyksestä tätä showta. Kappaleista ei yksikään kosketa millään lailla, laulu oli pelkkää huutoa. Tunnelmaksi jäi kauhea hätäisyys näiden jälkeen. Eikä muuta voi kai odotakaan.

Ihmettelen vain suuresti, miksi tulos on tämä, jos Saara on keskittynyt syksystä asti euroviisuihin? Miksi nämä on kuitenkin hätäisestintehdyn tuntuisia? Miksi kappaleiksi ei otettu Saaran levylle tulevista kuin yksi? Eikö ne olisi olleet parempia ja omakohtaisempia?

Vierailija
207/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin tämän jankkaamisen ja ”menkää itse esiintymään” huutelun sijaan sitä, että Saaran fanit kestäisivät kritiikin yhtä hyvin kuin Saaran tiimi. Lehtitietojen mukaan Monster esitystä tullaan muuttamaan, mikä on tosi hyvä asia. Toivottavasti esitys saadaan kuntoon ja Saara pärjää Euroviisuissa.

Mitä sä luulet että ARTISTINA kehittyminen kymmeniä vuosia uraa takana on muuta kuin KRITIIKIN jatkuvaa päivittäistä vastaanottamista ja käsittelyä? Tuskaa hikeä ja kyyneleitä? Jotain 2minuutin lavalla pilvilinnoissa heilumista arkena vuodesta toiseen?

Yritä ymmärtää että viihdyttäminen on raskainta työtä mitä on. Yrittää piritää kroonisesti masentunutta kansaa, joka esityksen jälkeen kehtaa vielä haukkua sitä yritystä.

Millaisia ajatuksia sulla on itsekritiikistä ja kritiitikstä ylipäänsä? vaaditko itseltäsi paljon vai riittääkö semmmonen ihan ok?

Mikä ihme sinua vaivaa, miten tämä nyt liittyy yhtään mihinkään? Jos sinulla on noin huono olla, niin vaihda ammattia.

Mua v'tuttaa suomalainen media ja suomalaiset toimittajat ja lampaina määkivä lammas kansa joka ei uskalla juuri yhtään mitään itse, vaan tosiaan määkii laumasieluisina toisen virheistä eikä näe sitä potentiaalia ja hyvää mitä on olemassa. Se on erittäin surkea elämänasenne. 

Joskus odottaa medialta mukavia kirjoituksia eikä pelkkää Tali-Ihantalan muistelua 2018

Minusta media kohtelee todella arvostavasti esim. Almaa. Almahan menestyy artistina ja Almaa arvostetaan paljon musiikkijulkaisuissa ja muusikoiden piirissä. Sinun teoriasi mukaan median pitäisi lytätä kovin Almaakin kun se on niin positiivinen ja menestyy, pokkaa palkintoa palkinnon perään ja valloittaa maailmaa. Mm. kiertää Eurooppaa koko vuoden. Almassahan sitä kadehtimista olis toimittajilla. Jos siis olet sitä mieltä että syy Saaraan kohdistuvaan arvosteluun on mediassa.

Vierailija
208/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan kunnon neonvalot.

Vierailija
209/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä median pitäisi ”tukea menestystä ja kannustaa artisteja?” Joku tässä keskustelussa ei ihan ymmärrä median roolia ja tehtävää.

Joka on mikä? Haitata mahdollista menestymistä eikä ainakaa tukea?

Vierailija
210/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jotain sanoisi kauniisti Juuson vaikka habituksesta, kun näihin ulkomusiikillisiin tai -taiteellisiin asiohin nyt niin paneudutaan syvällä ammattitaidolla, niin "stailaus" on kuvan perusteella täysin epäonnistunut hänen kohdallaan.

Kyseessä ei taida olla esiintyvä taiteilija kuitenkaan, jolloin ulkoinen habitus ei liene keskiössä eikä liity ammattiin. Viestintuojaahan aina moititaan, kun halutaan siirtää fokus muualle. Siis alkeellisessa argumentoinnissa. Siis: Jos olet tuomari, et voi tuomita pedofiilejä jos et itse ole pedofiili. Tai et voi olla missituomari, jos et ole kauniimpi kuin missikisailijat?

Minusta Saara on yrittäjä, ja me kuuntelijat asiakkaita. Jotkut tykkää tuotteesta, jotkut ei. Kyllä sen voi perustella jos ei tykkää.

Vierailija
211/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tihrusilmäinen, isoposkinen lesbo. Hävetköön. Ei tommoista saisi edes pitää vapaana.

Näin mahtava ja räväkkä mielipide kannattaisi esittää ihan omalla nimellä ja kuvalla varustettuna.

Ei vaineskaan, saisit hävetä, kuka oletkaan.

Vierailija
212/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, mutta Saaran kohdalla ei ole. Jos et pitänyt Saaran eilisestä showsta niin ainoa vaihtoehtosi on tehdä se show itse paremmin. Ilmeisesti. Et saa antaa negatiivista palautetta ellei sulla ole näyttöä että osaisit itse yhtään paremmin.

Eipä showta tarvitse itse osata tehdä. Voihan Saaran esityksen vaihtaa sellaiseen josta pitää. 

Vierailija
213/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aalto itse ei ota paineita viisumenestyksestä: pääasia että on hauskaa ja saan sanomani perille.

Minkä sanoman?

Olihan ne biisit vaisuja livenä! Ei mitään iskevää kertsiä ei mitään tarttumapintaa. Melkein mikä tahansa radiokanavilla soiva peruspoppi hakkaa 6-0 nämä!

Vierailija
214/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos kysyy Saaran levystä, mikä kestää, niin joku fani tulee kyselemään, että koska oma levysi julkaistaan.

Öh. Miksi minun pitäisi julkaista levy. En ole artisti, enkä luvannut musiikkiani kenellekkään.

Ja kyseinen fani ei itsekään omista yhtäkään Saara Aallon levyä vaan lässyttää, nillittää ja fanittaa vain siksi koska kyseessä on tahdosta riippumaton tarve fanittaa kun ympärillä olevat muutkin kilahtaneet ihmiset tekevät niin. Useimmat näistä kaikkein raivokkaimmin Saara Aaltoa "puolustavista" keijukerhon jäsenistä ovat keski-ikäisiä pullukoita, joilla ei - anteeksi ilmaisuni - ole kaikki kotona. Ei normaali aikuinen nainen laita jotakin kuvakehystä faceen jossa lukee "I LOVE SAARA AALTO" tai kommunikoi instagramissa sydänemojien avulla. Ei tuolla tavalla käyttäytyvä nainen ole koskaan saanut munaa kunnolla.

Olet kyllä sen oloinen että käynti psykiatrilla auttaisi.

Mistä tän palstan akat nyt pitäisi. Ainaista haukkumista.

Pidän Saara Aallosta ja upea ääni.

Mulle on aivan sama mitä muut sanoo.

Harvemmin jaksan enää lukea tätä samaa mantraa, Saara sitä ja tätä.

Vierailija
215/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos kysyy Saaran levystä, mikä kestää, niin joku fani tulee kyselemään, että koska oma levysi julkaistaan.

Öh. Miksi minun pitäisi julkaista levy. En ole artisti, enkä luvannut musiikkiani kenellekkään.

Ja kyseinen fani ei itsekään omista yhtäkään Saara Aallon levyä vaan lässyttää, nillittää ja fanittaa vain siksi koska kyseessä on tahdosta riippumaton tarve fanittaa kun ympärillä olevat muutkin kilahtaneet ihmiset tekevät niin. Useimmat näistä kaikkein raivokkaimmin Saara Aaltoa "puolustavista" keijukerhon jäsenistä ovat keski-ikäisiä pullukoita, joilla ei - anteeksi ilmaisuni - ole kaikki kotona. Ei normaali aikuinen nainen laita jotakin kuvakehystä faceen jossa lukee "I LOVE SAARA AALTO" tai kommunikoi instagramissa sydänemojien avulla. Ei tuolla tavalla käyttäytyvä nainen ole koskaan saanut munaa kunnolla.

Olet kyllä sen oloinen että käynti psykiatrilla auttaisi.

Mistä tän palstan akat nyt pitäisi. Ainaista haukkumista.

Pidän Saara Aallosta ja upea ääni.

Mulle on aivan sama mitä muut sanoo.

Harvemmin jaksan enää lukea tätä samaa mantraa, Saara sitä ja tätä.

Ja silti olet täällä 24/7 ja luet näitä ketjuja. Selityksiä riittää.

Vierailija
216/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka on mikä? Haitata mahdollista menestymistä eikä ainakaa tukea?

Mikä sun mielestä on median ja sosiaalisen median ero? Vai onko ne susta sama asia?

Eivät ne ole.

Vierailija
217/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei ole edelleenkään valmis menestykseen, ei pää kestä. Vieläkään.

Se on yksi elämän suurista mysteereista, miksi asia on näin. suurin osa pelkää epäonnistumista, suomalainen pelkää onnistumista.

Ehkä emme tule koskaan onnistumaan kun pelko voittaa uskon. Ehkä

Mitä ihmette horiset. Suomi on valtiona menestynyt hyvin kaikilla mittareilla mitattuna mm. kun kyse on koulutuksesta, tasa-arvosta. Meillä on paljon haluttuja tuotteita ja pääomaa.

Vierailija
218/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen ankara väkisin yrittämisen maku eilisestä tosiaan tuli. Mikä Saarassa tökkii jo lähtökohtaisestikin.

En mä ymmärrä miksi sen pitää tupata tota tavaraakin niin paljon mukaan että se biisi hukkuu johonkin alle? Biisissä siis itsessään ei minusta vikaa. Mut nyt sekin meni pilalle tolla väkisin yrittämisellä.

Jotenkin tulee absurdi fiilis. Voiko "positiivisuutta" jota hakataan ihmisiin väkisin ja tungetaan kurkusta alas kuin pahanmakuinen lääke, sanoa enää positiivisuudeksi? Eikö se ole subjektiivinen kokemus, mitä kukakin kokee miellyttävänä ja kivana?

Koen esim. Jenni Vartiaisen, Johanna Kurkelan, tai Alman, Diandran persoonan ja musiikin positiivisena ja miellyttävänä. Tai Ellinooran ja Tarja Turusen, Robinin tai Michael Monroen, vaikka. Tiedän monta laulajaa, jotka tuottaa hyvät fiilikset. En siis vihaa ketään menestyksen vuoksi, tai siksi että en jotenkin kestä lahjakkuutta. Onhan lahjakkuutta Suomi pullollaan, ei Saara ole ainut.

Mutta silti Saara Aalto tökkii jotenkin niin pahasti. Mulla ei voi olla mitään henkilöyttä kohtaankaan kun en tunne. Voi olla oikein kiva tyyppi jos tuntis? Mutta tää julkinen puoli eli artistikuva, habitus, tapa puhua, ja musiikki, ja itsekeskeiset jutut mitä suustaan päästää vaan saa vieroksumaan. Biisi oli jo siis valovuosia parempi kuin sen tähänastiset, mutta senkin olis joku muu esittänyt niin, ettei olis tullut semmonen halpa itäeurooppalainen fiilis.

Onko se Saaran ulkonäkö sitten joka nää negatiiviset vibat tuottaa? En tahtois myöntää, että ulkonäkö on se olennainen. Ei kaikki muutkaan laulajat ole superkauniita, mut silti ne on ihania. Vai onko se karisman puute? Onko Saara vaan liika tavallinen eikä sitä peitä meikilläkään? Joku Anna Abreu olis myynyt mulle ton biisin hyvin.

Vierailija
219/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomi ei ole edelleenkään valmis menestykseen, ei pää kestä. Vieläkään."

Lordi ja Suomi voitti kerran euroviisut. Hyvin kestimme menestyksen. Saara ei ole koko Suomi, eikä Suomen musiikkivientimenestys ole Saara Aallon varassa. Esim. Alma pärjää oikein hyvin ilman 15 vuoden tyrkyttäytymistä euroviisuihin ja Tarja Turunen on ollut jo 20 vuotta tunnettu laulaja ulkomailla. Suositumpi kuin Suomessa.

Euroviisut on marginaalimusiikkia nykyään. Saarasta piti tulla x-factorin myötä tähti Briteissä, oli 5 levyn soppari Cowellin kanssa, mutta jostain syystä hän päätyi kuudetta kertaa Suomen euroviisuihin eikä tehnyt yhtäkään levyä Briteissä. Saaran oma pää ei kestänyt?

Vierailija
220/933 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin tämän jankkaamisen ja ”menkää itse esiintymään” huutelun sijaan sitä, että Saaran fanit kestäisivät kritiikin yhtä hyvin kuin Saaran tiimi. Lehtitietojen mukaan Monster esitystä tullaan muuttamaan, mikä on tosi hyvä asia. Toivottavasti esitys saadaan kuntoon ja Saara pärjää Euroviisuissa.

Mitä sä luulet että ARTISTINA kehittyminen kymmeniä vuosia uraa takana on muuta kuin KRITIIKIN jatkuvaa päivittäistä vastaanottamista ja käsittelyä? Tuskaa hikeä ja kyyneleitä? Jotain 2minuutin lavalla pilvilinnoissa heilumista arkena vuodesta toiseen?

Yritä ymmärtää että viihdyttäminen on raskainta työtä mitä on. Yrittää piritää kroonisesti masentunutta kansaa, joka esityksen jälkeen kehtaa vielä haukkua sitä yritystä.

Millaisia ajatuksia sulla on itsekritiikistä ja kritiitikstä ylipäänsä? vaaditko itseltäsi paljon vai riittääkö semmmonen ihan ok?

Sinulla ei nähtävästi ole mitään käsitystä siitä, minkälaista ns. normityöelämä on. Jokaisen työ on omalla tavallaan raskasta, etkä sinä voi tietää, onko artistin työ se raskain. Kirurgeilla, siivoajilla, palomiehille, monilla yrittäjillä ym. on tosi raskaat työt ja usein hyvin pitkät vuorot. Turha luulla, että muut pääsevät tässä elämässä jotenkin helpolla.

Lavalla olet yksin, Jos olet koskaan ollut, tiedät sen . Jos et ole ollut ,et tiedä. Tuskin tiedät kirurginkaan ammatista mitään.

Mikä siinä on niin vaikeaa arvostaa viihdetaitelijoita? 

Kyllä hyviä viihdetaiteilijoita arvostetaankin. Se mikä on hyvää, on taas ihan subjektiivinen kokemus. Arvostan Almaa ja esim. Sonata Arcticaa tai Apocalypticaa kybällä. Alma on hauska, persoonallinen ja musiikki kolahtaa ja iskee tunteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi