Hesari tylynä Aallon esityksestä
Aalto itse ei ota paineita viisumenestyksestä: pääasia että on hauskaa ja saan sanomani perille.
Minkä sanoman?
Kommentit (933)
Vierailija kirjoitti:
Monstersin liveshow’n pitäisi saada sama tunnelma kuin mitä on Monstersin videolla, synkeä vinksallaan oleva friikkisirkus, jota peloton Saara valtiattarena hallitsee. Tämä toimi biisin kanssa tosi hyvin.
Kun katsoin Monstersin videon ekan kerran oli että jees, tällä mennään pitkälle. Hyvällä liveshowlla mahdollisuus jopa voittaa.
Mutta liveshow oli pannukakku, esitys on kömpelö kevätjuhlaesitys, lasketaan yksi-kaksi-kolme-käännös, liikaa elementtejä eikä keskitytä musiikkiin, Saaran annetaan hukkua kaikkeen lipunliehutukseen, mitään tunnelmaa ei välity ja siitä tuli ihan tällainen ihansamahumpparalli.
Eli nyt välittömästi takaisin ne oudot glitteriviiksifriikit palvomaan Saara-valtiatarta, synkeämpää mystisempää tunnelmaa, modernimpaa tanssia, takaisin catwalk-marssit liehuvat friikit kintereillä, voima musiikkiin, laulu kuntoon, seisokoon Saara mielummin vaikka paikoillaan niissä voimakohdissa kuin hyppelemässä tai kannettuna ja takaisin se ’lapsikuoro’-kohta.
Hyviä idiksiä! Kuulostaa hyvälle! :)
Domino olisi ollut paras noista kolmesta.
Vierailija kirjoitti:
Domino olisi ollut paras noista kolmesta.
Mun suosikki oli Queens, mutta Monstrer voitti skaban joten toivotaan sille hyvää menestystä
Esittääkö Saara Ylivieskassa ja mm. Madetoja-salissa ton Monsters- shown? Miten mahtaa toimia jollain kämäisellä orkesterikorokkeella tai vaatimattomassa auditoriossa?
Minä odotin Saaralta x-factorin jälkeen saman näköistä keikkarundia kuin Almalla, jolla ei ole ollut samaa mainosaikaa edes: listalla mm. Kööpenhamina, Glasgow, Amsterdam, Frankfurt, Toronto, San Francisco, New York, Chicago. 😕 Siinäpä.
Niin palvotun maailmantähden Saara Aallon maailmankiertue käsittääkin eläkeläisille suunnattuja auditoriokeikkoja hiihtoasuun puettuna jossain Iisalamessa, Ylivieskassa ja Kokkelbyssä. Siis wot...😕
Olis Saara kuunnellut Samu Haberia, joka kertoi miten tärkeä on pukata levy ulos äkkiä ennen kuin unohdus tulee. Valehteliko Saara kun väitti olevansa lähdössä tekemään musiikkia Losiin jonkun Warrenin ja Sian kanssa? Missä ne biisit nyt on, jos toi oli oikeesti totta?
Mulla joskus käy mielessä, onko Saara ollutkin vain suuruuskuvitemissaan ja kertoi totena omia haaveitaan? Tai onko se ymmärtänyt ulkomaalaisena jotain perusteellisen väärin? Kun näyttö jäi täysin puuttumaan ja ne 5 levyäkin tekemättä. Mulla oli vaikeeta uskoa mihinkään 5 levyn soppariinkaan kun levy-yhtiö ei voi nykyään olla varma yhdenkään menestyksestä varsinkaan kun on tosi-tv -ilmiö ja muut näytöt puuttuu. Kuka siis olis niin kahjo, että hylkäis 5 levyn sopparin??? 😵 Oliko sitä edes?
Luulen että se koko viiden levyn sopimus oli väärinymmärrys. Saara yrittänyt selittää tehneensä jo viisi levyä ja haastattelija saanut siitä käsityksen että aikoo tehdä viisi levyä.
Saara-dokkarissa pisti silmään miten ne alkuvuoden brittimanagerit koko ajan painottivat Saaran ikää ja pitkää epäonnistumista. Eivät todellakaan olleet oikea tiimi.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että se koko viiden levyn sopimus oli väärinymmärrys. Saara yrittänyt selittää tehneensä jo viisi levyä ja haastattelija saanut siitä käsityksen että aikoo tehdä viisi levyä.
Saara-dokkarissa pisti silmään miten ne alkuvuoden brittimanagerit koko ajan painottivat Saaran ikää ja pitkää epäonnistumista. Eivät todellakaan olleet oikea tiimi.
Saara kyllä itse kertoi viiden levyn sopparista Kämpin pressitilaisuudessa. Saara on itse käsittänyt väärin, jos joku on.
Jos esitystä nyt fiksataan paremmaksi, niin eiköhän se tuonne muiden viisujen joukkoon mene. Melkoista eurodiscoahan se on ollut viime vuosina. Kyllä Saara sellaisen sijan 18. ehkä saavuttaa!
Urheilijoilla on isoissa kisoissa mukana sekä pappi että psykologi. Voisiko Yle palkata viisuihin nämä mukaan myös. Että artistin pää kestää, mitä sitten tuleekaan tulokseksi!
Lopettakkaa jo ja haudatkaa Aalto.
Elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Monstersin liveshow’n pitäisi saada sama tunnelma kuin mitä on Monstersin videolla, synkeä vinksallaan oleva friikkisirkus, jota peloton Saara valtiattarena hallitsee. Tämä toimi biisin kanssa tosi hyvin.
Kun katsoin Monstersin videon ekan kerran oli että jees, tällä mennään pitkälle. Hyvällä liveshowlla mahdollisuus jopa voittaa.
Mutta liveshow oli pannukakku, esitys on kömpelö kevätjuhlaesitys, lasketaan yksi-kaksi-kolme-käännös, liikaa elementtejä eikä keskitytä musiikkiin, Saaran annetaan hukkua kaikkeen lipunliehutukseen, mitään tunnelmaa ei välity ja siitä tuli ihan tällainen ihansamahumpparalli.
Eli nyt välittömästi takaisin ne oudot glitteriviiksifriikit palvomaan Saara-valtiatarta, synkeämpää mystisempää tunnelmaa, modernimpaa tanssia, takaisin catwalk-marssit liehuvat friikit kintereillä, voima musiikkiin, laulu kuntoon, seisokoon Saara mielummin vaikka paikoillaan niissä voimakohdissa kuin hyppelemässä tai kannettuna ja takaisin se ’lapsikuoro’-kohta.
Joo, hyvä idea! Lainataan Ruotsista myös se liukuhihnalla kävely, siinä vois catwalkata kunnolla. Ai, mutta se taisi olla jo Tuiskullakin.
Vierailija kirjoitti:
Esittääkö Saara Ylivieskassa ja mm. Madetoja-salissa ton Monsters- shown? Miten mahtaa toimia jollain kämäisellä orkesterikorokkeella tai vaatimattomassa auditoriossa?
Minä odotin Saaralta x-factorin jälkeen saman näköistä keikkarundia kuin Almalla, jolla ei ole ollut samaa mainosaikaa edes: listalla mm. Kööpenhamina, Glasgow, Amsterdam, Frankfurt, Toronto, San Francisco, New York, Chicago. 😕 Siinäpä.
Niin palvotun maailmantähden Saara Aallon maailmankiertue käsittääkin eläkeläisille suunnattuja auditoriokeikkoja hiihtoasuun puettuna jossain Iisalamessa, Ylivieskassa ja Kokkelbyssä. Siis wot...😕
Olis Saara kuunnellut Samu Haberia, joka kertoi miten tärkeä on pukata levy ulos äkkiä ennen kuin unohdus tulee. Valehteliko Saara kun väitti olevansa lähdössä tekemään musiikkia Losiin jonkun Warrenin ja Sian kanssa? Missä ne biisit nyt on, jos toi oli oikeesti totta?
Mulla joskus käy mielessä, onko Saara ollutkin vain suuruuskuvitemissaan ja kertoi totena omia haaveitaan? Tai onko se ymmärtänyt ulkomaalaisena jotain perusteellisen väärin? Kun näyttö jäi täysin puuttumaan ja ne 5 levyäkin tekemättä. Mulla oli vaikeeta uskoa mihinkään 5 levyn soppariinkaan kun levy-yhtiö ei voi nykyään olla varma yhdenkään menestyksestä varsinkaan kun on tosi-tv -ilmiö ja muut näytöt puuttuu. Kuka siis olis niin kahjo, että hylkäis 5 levyn sopparin??? 😵 Oliko sitä edes?
Onko Almalla vieläkin promokeikkoja? Vähän siltä tuo kiertue "siellä sun täällä"kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
ja...
Ei lisättävää 🤣
Onhan tuo Saaran performanssi tosiaan aika... kotikutoinen 🤔 Kenen mielestä noi siniset viivat silmien alla oli hyvä idea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara kyllä itse kertoi viiden levyn sopparista Kämpin pressitilaisuudessa. Saara on itse käsittänyt väärin, jos joku on.
Ei varmana Saara kertonut viiden levyn sopimuksesta.
Miksi myötähäpeä on tunne, joka nousee pintaan kun Saaran haastatteluja ja Juupajoen kyläjuhlien esiitymisiä katselee..
Osaako hän innostua vain näistä kilpailuista? Levyjä ei synny ja keikatkin ovat aika pienimuotoisia.
Saara taitaa olla luonteeltaan aika impulsiivinen, spontaani, innostuva ja kokeilunhaluinen, joten se saattaa vaikuttaa siihen, että ura ja imago ovat poukkoilleet suuntaan ja toiseen. Onhan hän itsekin sanonut että häntä on kritisoitu siitä että hän on "liian monipuolinen". Mutta jos se on se mitä hän haluaa, niin eihän siihen kenelläkään muulla ole mitään sanomista. Sitten hänen pitää vain itsekin hyväksyä se, että mitään selkeää jatkumoa ja omaa yleisöä ei synny, kun kohderyhmä vaihtelee aina uuden tyylin myötä. – Sori tuli vähän offtopicia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmana Saara kertonut viiden levyn sopimuksesta.
Kyllä kertoi. Sehän uutisoitiin joka paikassa. Hänellä oli "jännä sopimus", jossa Suomen ja brittiläinen Sony olivat yhteistyössä.
Kappale ei ole kovin kummoinen. Jää pahasti soimaan korvamadoksi. Lauantain show oli monella tavalla pettymys. Esiintymisasu kauhea. Saara huusi ja kirkui joissakin kohdissa häiritsevän liikaa. Jossakin kohtaa taas kimitti kuin teini-ikäinen. Se ei ole laulamista. Tai ei ainakaan kuulosta kauniilta. Mitä hänen lauluäänelleen on oikein tapahtunut? Taustalaulajien äänet eivät kuuluneet esityksessä lainkaan. Miesten tanssiesitys kaameine mustine höyhenenkelipukuineen mauton ja tyylitön. Se pilasi viimeistään kaiken.
Tuli väistämättä mieleen Jari Sillanpään euroviisuista otettu kopiotyyli enkeleineen kaikkineen. Ei siitä nyt oikein monsteriteemaa tule esille.
Tanssiesityksestä tuli näiden miesten esiintymisasujen takia enemmän koominen. Olen pahoillani.
Joskus on sanottava asiat, nk. ne ovat. Ja kritiikkiä pitää osata ottaa vastaan.
Monsters kappaleena menettelee. Mutta on silti tusinatavaraa, jolla menestystä ei tule. Se ei ole mikään hittikappale. Voi päästä finaaliin. Jonkun pitäisi muuten oikeasti sanoa, että jos tuo porukkaa aikoo tehdä viisujen finaalissa show:n samalla tavalla ja tyylillä, niin se kyllä näyttää vain koomiselta pelleilyltä. Lavashowt pitää tehdä omaperäisyydellä, mutta tyylillä.