Hesari tylynä Aallon esityksestä
Aalto itse ei ota paineita viisumenestyksestä: pääasia että on hauskaa ja saan sanomani perille.
Minkä sanoman?
Kommentit (933)
Saara on hyvä esiintyjä, toivottavasti esiintyisi enemmänkin televisiossa. Kaunista lauluääntä on kiva kuunnella ja haaveilla, että osaisi itsekin laulaa yhtä hienosti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että se koko viiden levyn sopimus oli väärinymmärrys. Saara yrittänyt selittää tehneensä jo viisi levyä ja haastattelija saanut siitä käsityksen että aikoo tehdä viisi levyä.
Saara-dokkarissa pisti silmään miten ne alkuvuoden brittimanagerit koko ajan painottivat Saaran ikää ja pitkää epäonnistumista. Eivät todellakaan olleet oikea tiimi.
Saara kyllä itse kertoi viiden levyn sopparista Kämpin pressitilaisuudessa. Saara on itse käsittänyt väärin, jos joku on.
Ei varmana Saara kertonut viiden levyn sopimuksesta.
Kyllä kertoi. Sehän uutisoitiin joka paikassa. Hänellä oli "jännä sopimus", jossa Suomen ja brittiläinen Sony olivat yhteistyössä.
No ei todellakaan kertonut. Viiden levyn sopimuksesta kertoi vain yksi brittilehti ja todennäköiseseti toimittaja käsittänyt väärin kun Saara kertonut levyttäneensä 5 levyä.
Toi Aaltohan onkin aika namupala....
Perky ja puffy....
X-Factor vedot on kyllä todella upeita, saa olla kerrankin ylpeä Suomen naisesta maailmalla niissä. Toivottavasti yhtä hyviä esityksiä on tiedossa jatkossakin, ja miksei olisi! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että se koko viiden levyn sopimus oli väärinymmärrys. Saara yrittänyt selittää tehneensä jo viisi levyä ja haastattelija saanut siitä käsityksen että aikoo tehdä viisi levyä.
Saara-dokkarissa pisti silmään miten ne alkuvuoden brittimanagerit koko ajan painottivat Saaran ikää ja pitkää epäonnistumista. Eivät todellakaan olleet oikea tiimi.
Saara kyllä itse kertoi viiden levyn sopparista Kämpin pressitilaisuudessa. Saara on itse käsittänyt väärin, jos joku on.
Ei varmana Saara kertonut viiden levyn sopimuksesta.
Kyllä kertoi. Sehän uutisoitiin joka paikassa. Hänellä oli "jännä sopimus", jossa Suomen ja brittiläinen Sony olivat yhteistyössä.
No ei todellakaan kertonut. Viiden levyn sopimuksesta kertoi vain yksi brittilehti ja todennäköiseseti toimittaja käsittänyt väärin kun Saara kertonut levyttäneensä 5 levyä.
Keijukerholainen yrittää taas vääntää mustan valkoiseksi armottomilla selityksillä. Mutta jotta keijukerholainen on tyytyväinen niin sovitaan että Saara Aalto on Suomen väärinymmärretyin ihminen. Kaikki mitä hän sanoo, ymmärretään väärin eli vika on meissä suomalaisissa kuten kaikissa muissakin asioissa vika on meidän. Eli kerrataanpas mitkä asiat me olemme ymmärtäneet väärin:
-Hänellä on viiden levyn sopimus Sonyn kanssa
-Hänellä on Sia:n antama biisi iPodissa kuunneltavaksi, että jos se mitenkään sattuisi kelpaamaan maailmantähdellemme
-Hänen häihin (jotka ovat ehkä 2022 tai 2024 riippuen kiireistä) tulee vieraaksi Sharon Osbourne, Nicole Scherzinger ja Simon Cowell
-Hän katsoo olevansa pätevä kouluttamaan meitä suomalaisia onnellisiksi
-Hän perustaa onnellisuuskouluja ympäri maailman, koska hän haluaa tehdä hyvää
-Hänen asioistaan huolehtii 12 hengen tiimi englantilaisessa PR- ja manageritoimistossa
-Hän julkaisee singlen tammikuussa 2017 tai helmikuussa, tai maaliskuussa.... tai kesällä...
-Hän vetää upean keikan Manamansalossa
-Hän esittää uutta musiikkia Areena-konsertissa
-Hänellä on "kansainvälinen" sopimus Warnerin kanssa
Kaikki nämä olivat väärinymmärryksiä, koska niitä ei tapahtunut. Eiks niin?
Miten joku voi omistaa elämänsä joka päivä toisten mollaamiselle? Luojan kiitos, vaikka itselläni menee omassa elämässä välillä kehnosti, en ole ilkeä toisille. On kivaa olla kiltti :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla joskus käy mielessä, onko Saara ollutkin vain suuruuskuvitemissaan ja kertoi totena omia haaveitaan? Tai onko se ymmärtänyt ulkomaalaisena jotain perusteellisen väärin? Kun näyttö jäi täysin puuttumaan ja ne 5 levyäkin tekemättä. Mulla oli vaikeeta uskoa mihinkään 5 levyn soppariinkaan kun levy-yhtiö ei voi nykyään olla varma yhdenkään menestyksestä varsinkaan kun on tosi-tv -ilmiö ja muut näytöt puuttuu. Kuka siis olis niin kahjo, että hylkäis 5 levyn sopparin??? 😵 Oliko sitä edes?
Juuri tästä on kysymys ja se tarjoaa selityksen kaikelle kakkapuheelle mitä on nyt toista vuotta kuunneltu. Eli hän lausuu ääneen kuvitelmiaan. Tämä oli sisäpiiriläisten mukaan itse asiassa "manageri" Merin keksintö eli valehdellaan sopimuksesta, jotta siten luodaan painetta Sonylle. Näin siis Meri kuvitteli lapsellisesti tapahtuvan, aivan kuin hiekkalaatikolla. Ei vaan tapahtunut. Mitään sopimusta ei milloinkaan ollut. Erään sisäpiiriläisen mukaan Sony Finland oli kylläkin mennyt lankaan juuri siinä Kämpin tilaisuudessa. Siellähän oli joku Sonyn verho tai vastaava. Tämä tilaisuus oli kutsuttu koolle niin nopeasti, ettei Sony Finlandilla kukaan saanut vahvistusta mihinkään ja he kuvittelivat siksi Merin ja Saaran puhuvan totta. Oman osansa siihen tiedonsaannin vaikeuteen luo se, että Syco ja Sony on teknisesti eri yhtiöitä eikä toinen välttämättä tiedä mitä toinen tekee. Simon oli tuohon aikaan jo lähtenyt Bahamalle lomalle, joten häntä ei todellakaan kukaan rohjennut häiritä. Näin se vaan on. Ja kuten me muistamme ja tiedämme niin mitään todisteita mistään sopimuksista Sonyn kanssa ei ole milloinkaan esitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaralle sopisi hyvin esiintyä samalla tavalla kuin esim. Adele tai Whitney Houston.
Vaikuttaa siltä, että hänellä on kohdeyleisö hieman hukassa eli kenelle hän esittää musiikkia ja millaisissa paikoissa hän esiintyy. Esiintymistyyli pitäisi muokata kohdeyleisön mukaan. Hän ei ole teiniartisti, joka esiintyy vähissä räikeisssä vaatteissa teineille.
Saara ei myöskään ole tanssija, mutta hän liikkuu ihan hyvin. Eli hänelle sopisi pienieleinen, mutta vahva tulkitseminen siihen tyyliin miten hän esiintyi kun oli x factorissa pudotusuhan alla. Ne esitykset olivat loistavan tunteellisia
Monsters on kasvutarina, jossa ihminen voittaa oman sisäisen epävarmuuden ja kohoaa kohti onnellisempaa elämää. Esityksessä ei tarvita mitään ulkoisia seikkoja alleviivaamaan pimeyttä ja valoa. Monstersista pidetään nimenomaan sen takia, että videolla Saaralla on erinomainen asenne
Monsterssin kasvutarina resonoi ainakin itselleni ja kuvastaa hyvin pelosta irti päästämisesta. Tuntuu hyvältä, että Suomi lähettää tällaisen edustajan Lissaboniin edustamaan. Hyvä Suomi!
Itselleni monster kasvutarina resonoi suoleen, minne kertyy kamala määrä monstermassaa joka sen jälkeen pamahtaa pönttöön mistä se huuhdellaan viemäriin, minkä jälkeen olo on kepeän iloinen: suoli tyhjänä ja monsteri siellä minne se kuuluu.
Ihan sama tuli mulla mieleen. Ei mulla ole mitään monstereita mielessä tai sängyn alla. Eikä ole koskaan ollut. Mutta pepusta puristuu kyllä melkoinen monsteri silloin tällöin. Voisi jopa sanoa että rekkamiesmäisen tuhti monsta!
Saara Aallon mahtava No Fear kirja oli Citymarketin hyllyssä poistomyynnissä hintaan 9,90 ja se maksaa Saara Aallon No Fear storessa 20,00. Katsoin huvikseen sitä kirjaa ja voi hyvä tavaton mitä kakidoa se oli täynnä. Siellä julistettiin Saaran lapsuudesta kertovassa osassa että hän oli "ihmelapsi". :D Ei taida ihmelapsen kirja paljon kiinnostaa kun sen saa muutamalla kolikolla.
Anteeksi, että jankkaan täällä päivästä toiseen. Olen päästäni vialla enkä ymmärrä mennä hoitoon. Antakaa anteeksi.
Miksiköhän Melanie C ei ole lainkaan noteerannut Suomen keikkaansa instassa? :D Hänhän kuitenkin Saaran instassa poseeraa maailmantähti-Saaran kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Saara Aallon mahtava No Fear kirja oli Citymarketin hyllyssä poistomyynnissä hintaan 9,90 ja se maksaa Saara Aallon No Fear storessa 20,00. Katsoin huvikseen sitä kirjaa ja voi hyvä tavaton mitä kakidoa se oli täynnä. Siellä julistettiin Saaran lapsuudesta kertovassa osassa että hän oli "ihmelapsi". :D Ei taida ihmelapsen kirja paljon kiinnostaa kun sen saa muutamalla kolikolla.
Lukeeko siellä oikeasti näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko siellä oikeasti näin?
Kyllä lukee. Voin ottaa siitä kuvan todisteeksi ja ladata sen jonnekin. Käyn nimittäin vielä cittarissa tänään. :)
-Lauloi ennen kuin oppi puhumaan, yleisradion paikallistoimittaja teki jutun
-laski, soitti pianoa ja luki neljävuotiaana
-ekan luokan alussa oli taidoissa paljon edellä luokkatovereitaan ->siirtyi ekan luokan jälkeen kolmannelle
(Nimim kirja kirjahyllyssä)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että jankkaan täällä päivästä toiseen. Olen päästäni vialla enkä ymmärrä mennä hoitoon. Antakaa anteeksi.
Kaikilla on joskus huonoja päiviä. tsemppiä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä taas iloksi muuttuu. Kohti valoa!
Vierailija kirjoitti:
-ekan luokan alussa oli taidoissa paljon edellä luokkatovereitaan ->siirtyi ekan luokan jälkeen kolmannelle
Myöhemmällä iällä taantunut ja ei ole toipunut ennalleen kun ei enää oo muita parempi
Vierailija kirjoitti:
Heh. No hemmetti, sittenhän minäkin oon ihmelapsi. Laskin, luin ja soitin nelivuotiaana ja menin ennen aikojani kouluun. Tokaluokkalaisena opettelin itsekseni kieliä ja tutkin tähtitiedettä. Ei sitä kyllä kukaan noteerannut paikallislehdessä. 😂
Ylpeä Saarasta! Usko itseesi ja näytä kaikille! <3 Ja oletkin sen jo tehnyt joten samalla lailla vaan!
Minusta monessa asiassa on onnistuttu, ja nautin esityksistä, mutten kerro missä mielestäni mentiin hyvin. Aivan, koska ketään ei kiinnosta sellainen :D