Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen jotenkin irti ihmisistä. En osaa kaivata, en tunne tarvetta kertoa asioitani. Muita samanlaisia?

Vierailija
03.03.2018 |

Minulla on puoliso, useita ystäviä ja useita periaatteessa läheisiä sukulaisia, eli en ole mikään yksinäinen ihminen, päinvastoin. Puoliso on minulle todella rakas. Ja ystäväni minulle hyvin tärkeitä. Mieluiten vietän aikaa heidän kanssaan, en juuri kaipaa yksin oloa. Olen kuitenkin melko usein yksin, koska joudun olemaan työmatkoilla yms. En osaa kaivata ketään kun olen yksin. Läheiset jotenkin lakkaavat olemasta minulle. Kun palaan työmatkalta kotiin tai kun mieheni palaa omalta työmatkaltaan niin olen todella onnellinen hänen seurassa ja ihan kuin välillämme ei olisi ollut muutamaa päivää tai viikkoa. Tuntuu, että olen jotenkin irti ihmisistä. En tule oikein koskaan edes ajatelleeksi, että kertoisin mitään asioitani kenellekään. Tietenkin kerron kun joku kysyy, en siis mitenkään yritä salailla mitään, ei vain tule mieleen, että jos vaikka vaihdan työpaikkaa tai lähden matkalle niin mainitsisin siitä kellekään. Aina kun joku kysyy mitä minulle kuuluu, niin yllätyn kysymyksestä (ja minulta kysytään monta kertaa viikossa että mitä kuuluu tai miten viikonloppu meni tms.).

Olen aina ollut tällainen, mutta mielestäni tämä ei ole normaalia. Luulen, että ihmiset ei yleensä ole tällaisia, vaan haluavat kertoa läheisilleen elämänsä isoja tärkeitä asioita, jakaa niitä. Miksi minä en tunne sellaista tarvetta? Onko muita samanlaisia?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen tyyppi. kerron asioistani yms. vain ihan oman perheen sisällä ja vain yhdelle ystävälle, joka ei ole koskaan tekemisissä muiden ystävieni kanssa.

Ihmisten jutut ovat jotenkin rasittavia: juorutaan muista, valitetaan sairauksista ja haukutaan miestä/vaimoa: ne eivät vaan jaksa kiinnostaa ja itse en puhu tuollaisista asioista.

Ei minulle kyllä enää niitä juoruja kerrota, kun eivät saa vastinetta.

Siskoni ja tyttäreni ovat samanlaisia.

Olemme ehkä vain introverttejä ja emme tarvitse muiden hyväksyntää puuhillemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla