Miten reagoitte, jos miehellä paljastuu vipinää toisten kanssa?
Satuin paikalle, kun aviomieheni jutteli harrastuksessa yhden todella seksikkän näköisen naisen kanssa. Heillä oli ilmeistä flirttiä, kumpikin näytti kiinnostuneelta toisistaan. Mieheni ei esitellyt minua naiselle tai toisinpäin. Hän jatkoi jutteluaan ja minusta tuntui tyhmältä seisoskella siinä vieressä, joten siirryin odottamaan ulos auton luokse, että lähdemme kotiin.
Kyse on miehen omasta harrastuksesta, jossa en ole yleensä ikinä mukana ja sattumalta kävin siellä tänään.
En edes tiedä, olenko mustasukkainen. Olen jopa aiemmin itse ehdottanut miehelle avointa suhdetta ja parinvaihtoa, mutta mies on ehdottomasti kieltäytynyt. Hän on sen sijaan aina ollut äärimmäisen mustasukkainen minusta. Jos edes hymyilisin toiselle miehelle, niin hän alkaisi kehitellä siitä jotain pettämissyytöksiä. Olen jopa kokenut vähän syyllisyyttä, jos olen pitänyt jotain vierasta miestä hyvännäköisenä.
Minun on nyt vaikea suhtautua tähän, mitä näin siellä harrastuksessa. Tuntuu, että ihan kuin meillä olisi eri standardit flirttailulle muiden kanssa. Tuntuu että ihan kuin mies olisi epärehellinen toimiessaan tavalla, jota tiedän, että hän ei hyväksyisi minulle. On ihan vaikeaa edes katsoa häntä nyt. Olen melkein vihainen, mutten tiedä miksi. En ole mielestäni mustasukkainen, vaan siis pikemminkin tuli epäilys, että onko mies ylipäätään rehellinen vai elääkö jotain kaksoiselämää.
Kun kysyin kuka se nainen oli, hän sanoi, että vanha harrastuskaveri sieltä pitkän ajan takaa. Hassua, mutta nainen näytti minusta ihan samalta kuin yksi toinen nainen, jonka kanssa miehellä on ollut aikoinaan jotain, vaikka väittää, ettei ole ollut muuta kuin naisen luottoystävä. Kyseessä oli kuitenkin eri nainen, mutta hyvin samannäköinen. Molemmat aivan erityyppisiä kuin minä.
Olenko sairaalloisen mustasukkainen? En mielestäni ole. Mitä sinä ajattelisit vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (4)
Minusta olisi loukkaavaa jos mieheni ei esittelisi minua tai edes ylipäätään noteeraisi minua, jos tulisin paikalle ja hän juttelisi jonkun tuttunsa/ystävänsä kanssa. Varsinkin jos kyseessä on henkilö jonka mieheni tapaa usein / on tuntenut kauan. Mutta me ollaankin oltu yhdessä noin 20 vuotta, et maininnut miten vakava / pitkään jatkunut teidän suhde on?
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi loukkaavaa jos mieheni ei esittelisi minua tai edes ylipäätään noteeraisi minua, jos tulisin paikalle ja hän juttelisi jonkun tuttunsa/ystävänsä kanssa. Varsinkin jos kyseessä on henkilö jonka mieheni tapaa usein / on tuntenut kauan. Mutta me ollaankin oltu yhdessä noin 20 vuotta, et maininnut miten vakava / pitkään jatkunut teidän suhde on?
Olemme naimisissa ja tunnettu 8 v.
Mies noteerasi minut siten, että moikkasi, ja jatkoi sitten juttelua naisen kanssa. Olin aluksi hämillään, kun luulin, että minun pitäisi tuntea se nainen, kun ei ollut mitään esittelyitä. Tuntui sitten hölmöltä vain seistä siinä, siis tuli ulkopuolinen olo kuin olisin ollut kolmas pyörä. Minusta näytti siltä, että se nainenkin katsoi minua ihmetellen kuka olen, ikäänkuin ei olisi tiennyt, että olin miehen vaimo.
Nyt huomaan, etä näin selitettynä tuo ei kai kuulosta kummoiselta. Mutta siinä oli niin vahvasti flirttiä ilmassa, että asia jäi kaivamaan. Ja tosiaan se nainen oli varmaan seksikkäin nainen, mitä olen nähmyt elävässä elämässä vuosiin. Ja mieskin on komea. Minä olen ihan eri tasoa, selkeästi nuhjuisempi ja vaatimattomampi tyyliltäni, joten varmaan tässä on alitajuisesti epävarmuuttakin sitten taustalla. Mies puolestaan on erittäin tietoinen omasta hyvästä ulkonäöstään.
Ap
Onko kenelläkään kommenttia?
Ap