Mikähän himskatin älynväläys Yleltä oli laittaa UMK päällekkäin Putouksen kanssa...
Katsojia ohjelmalle kun oli ennustettavissa jopa tavallista Uuden Musiikin Kilpailua vähemmän (koska "no Saarahan sinne menee joka tapauksessa, onko sillä biisillä nyt niin väliä..."), ja nyt päättivät sitten vielä "kilpailla" yhtä Suomen katsotuinta viihdeohjelmaa vastaan...
Kommentit (8)
Mä katson ainakin mielummin UMK:n kun tätä vaihtoehtoista "viihde"ohjelmaa.
Just tämä kanavien kilpailu mua on huvittanut ikuisuuksia. On pienet markkinat, pitääkö lähes kaikkien kanavien esim. lähettää elokuva samaan aikaan? Mun mielestä kaikki sais enemmän katsojia, jos vähän vuorottelelisivat.
Se väläys että haluavat ihmisten katsovan Ylea mainoskanavan sijaan. Sitä sanotaan kilpailuksi.Jos et tiedä sanan merkitystä, googlaa se.
Vierailija kirjoitti:
Just tämä kanavien kilpailu mua on huvittanut ikuisuuksia. On pienet markkinat, pitääkö lähes kaikkien kanavien esim. lähettää elokuva samaan aikaan? Mun mielestä kaikki sais enemmän katsojia, jos vähän vuorottelelisivat.
Kaikki haluavat kaikki katsojat prime timeen.Mainoskanaville se tarkoittaa sitä että voivat myydä mainosaikaa kovemmalla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Putous on p*ska. Mitä väliä jos tulee samaan aikaan? Nykyään voi ohjelmia katsoa jälkeenpäin netin kautta.
Liveohjelmien "se juttu" on katsoa ne nimenomaan LIVENÄ.
Itse olen katsonut jok'ikisen Putous-jakson ja aikaisempina vuosina myös UMK:nkin, joten tuntuuhan se vähän hölmöltä, että tänä vuonna jää välistä päällekkäisyyksien takia, joihin Yle olisi voinut vaikuttaa...
"Kilpailemalla" Yle vain menetti tämän katsojan, ja tuskin olen ainoa.
Putous on p*ska. Mitä väliä jos tulee samaan aikaan? Nykyään voi ohjelmia katsoa jälkeenpäin netin kautta.