Turun tapauksesta tuli mieleen omat muistot 90-luvulta...
Meidän pikkulukiossa keski-ikäisellä historian opettajalla oli "suhde" 3.luokan tyttöoppilaaseen joka oli ollut vuoden vaihto-oppilaana eli jo täysi-ikäinen. Muistan kun he istuivat ruokalassa kahdestaan ja tytön jalka oli pöydän alla opettajan jalan päällä. Tästä tiesivät kaikki paitsi vanhat tanttaopet ja kovasti piti asiaa hyssytellä, etteivät he kuule juoruja. Kyseessä oli Turun tapauksen kaltainen pidetty opettaja.
Sitten jossain potkiaisissa ylipainoinen parrakas matikan ope pussaili 2.luokan blondia joka oli kännissä kuin käki. Yök!
Onko muilla samanlaisia muistoja?
Kommentit (22)
Turussa oli noihin aikoihin yksi ope, joka metsästi nuoria tyttöjä rannoilla ym. Hän myös pyysi tyttöjä lähtemään mukaansa mökilleen. Tämä opettaja on kuulemani mukaan jo kuollut.
Kuulemma tekemällä "jotain" pystyi saamaan numeroa ylemmäs lukiossa eikä jäänyt luokalle. Kyseinen opettaja oli erittäin vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Turussa oli noihin aikoihin yksi ope, joka metsästi nuoria tyttöjä rannoilla ym. Hän myös pyysi tyttöjä lähtemään mukaansa mökilleen. Tämä opettaja on kuulemani mukaan jo kuollut.
Mitäpä tuo haittaa. Vainajatkin voivat syyllistyä seksuaaliseen häirintään.
Nimiä vaan tulemaan, niin saadaan suku häpeämään ruumiin käytöstä 1800 luvulla.
En ole kuullut muuta kuin tapauksesta jossa 2 naimisissa olevaa opettajaa vehtasivat keskenään ollessaan valvojina ruotsinlaivalla.
Jos ne opettajat eivät ole saaneet nuorta pillua riittävästi nuorena, niin haluavat sitten kompensoida vanhempana auktoriteettiasemassa nuoruuden puuttuvia kokemuksia. Täysin ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne opettajat eivät ole saaneet nuorta pillua riittävästi nuorena, niin haluavat sitten kompensoida vanhempana auktoriteettiasemassa nuoruuden puuttuvia kokemuksia. Täysin ymmärrettävää.
Täysin ymmärrettävää ja myös hyväksyttävää, ainakin minun mielestäni.
Luokkakaverini vietti aikaa fys.kem.mat. opettajan asunnolla ja yleisesti puhuttiin että heillä oli seksisuhde, ysillä tai lukion ensimmäisellä.
En ymmärrä. kirjoitti:
Miksi tytöt suostuvat tällaiseen?
Tämäkö on se kysymys, joka sulla tulee päällimmäsenä mieleen? Kuukausiliitteen jutussa opettaja oli groomannut tyttöjä vuosikausia ja lähennellyt ainakin yhtä jo 12-vuotiaana. Myöskin valinnut tyttöjä, joiden kotona väkivaltaa ja laiminlyöntiä ja "lohduttanut". Vaatinut itse seksiä lohdutukseksi 15-vuotiaalta kun äitinsä kuoli. Nuoret tytöt on erittäin alttiita tällaiselle manipuloinnille, koska aikuisen huomio tuntuu hyvältä ja tytöt opetetaan miellyttämään.
Kyllä mulle herää ensinnä kysymykset että mikä sitä miestä vaivasi ja että miten tuo on voinut saada jatkua koulussa.
En ymmärrä. kirjoitti:
Saavat etuja. Hyvä numero, rooli esityksessä jne. Jotkut vaan etenevät tällä tyylillä. Myös opinnoissa sekä työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. kirjoitti:
Tämäkö on se kysymys, joka sulla tulee päällimmäsenä mieleen? Kuukausiliitteen jutussa opettaja oli groomannut tyttöjä vuosikausia ja lähennellyt ainakin yhtä jo 12-vuotiaana. Myöskin valinnut tyttöjä, joiden kotona väkivaltaa ja laiminlyöntiä ja "lohduttanut". Vaatinut itse seksiä lohdutukseksi 15-vuotiaalta kun äitinsä kuoli. Nuoret tytöt on erittäin alttiita tällaiselle manipuloinnille, koska aikuisen huomio tuntuu hyvältä ja tytöt opetetaan miellyttämään.
Kyllä mulle herää ensinnä kysymykset että mikä sitä miestä vaivasi ja että miten tuo on voinut saada jatkua koulussa.
Kukaan normaali tyttö ei suostu tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. kirjoitti:
Kyllä mulle herää ensinnä kysymykset että mikä sitä miestä vaivasi ja että miten tuo on voinut saada jatkua koulussa.Kukaan normaali tyttö ei suostu tuollaiseen.
Feels good to think like that, eh?
Ihan normaaleja tyttöjä ne kuukausiliitteen naiset olivat olleet.
Ihan kaikenlaisia naisia ja tyttöjä ahdistellaan, hyväksikäytetään ja raiskataan. Tärkeintä on muuttaa kulttuuria ja rakenteita niin, että se ei ole enää mahdollista. Tytöille voisi toki opettaa assertiivisuutta, mutta silloin ns. Miesten maailman pitää se myös tytöiltä hyväksyä.
Pirkanmaalla oli 90-luvulla eräässä lukiossa rehtori, joka alkoi seurustelemaan 17-vuotiaan oppilaansa kanssa. Menivät myöhemmin naimisiinkin, sittemmin kylläkin ovat eronneet. Nykyään vastaavassa tilanteessa rehtori saisi kutsun käräjille.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää.Missä koulussa?
Normaalit tytöt ei ota suihin tai sekstaile opettajan kanssa. Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Normaalit tytöt ei ota suihin tai sekstaile opettajan kanssa. Haloo!
Hutsut alapeukuttamassa
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. kirjoitti:
Kaikkia pervoja ei tarvi miellyttää. Haloo!
Wt vanhemmat opettavat käyttämään seksiä hyötymistarkoituksessa. Normiperheet eivät.
En ymmärrä. kirjoitti:
Koska suhde hyödyttää tyttöä ja suhteen päätyttyä ollaan uhri.
Hops