Pääseekö Saara finaaliin?
Monsters varmaan valitaan edustusbiisiksi, koska se on melkein joka äänestyksessä saanut noin 70% äänistä. Päästäänkö sillä finaaliin ja kuinka korkealle?
Kommentit (55)
Minä äänestän Dominoa tai Monstereita. Monsterit varmaan voittaa. Saara pääsee sillä finaaliin ja sijalle 15.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Dominoa tai Monstereita. Monsterit varmaan voittaa. Saara pääsee sillä finaaliin ja sijalle 15.
Minä aattelin 17.
Kyllä se tänä iltana voittaa finaalin!!!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei.
Miten se on sun elämästä pois, jos Saara pääsee finaaliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei.
Ei mitenkää, sanoinko sellasta? Itse en tykkää Saarasta niin en toivo finaalin pääsyä.
Saara on varmaankin suomen sitkein ihminen Paavo Väyrysen jälkeen. Voisivat tehdä yhdessä dueton; Emme luovuta
No ensinnäkin pitää valitase biisikin ensin. Saara ei sinänsä pääse mihinkään automaattisesti, vaan sen biisin täytyy olla Monters.
Jos Monsters valitaan, pääsee finaaliin. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei.
Ei mitenkää, sanoinko sellasta? Itse en tykkää Saarasta niin en toivo finaalin pääsyä.
No sitten sun kannattaa toivoa, että Saara pääsee finaaliin, koska hän ei taatusti luovuta ja pyrkii aina vaan uudelleen.
Musta se Monsters on ihan hyvä ja tarttuva biisi joka sopii juuri euroviisuihin. Sinne sopii myös Saara, hänelle juuri oikean tuntuinen foorumi. Toivotan onnea ja menestystä, nähtäväksi sitten jää.
Nyt on jo aika moni maa päättänyt viisunsa ja vielä puuttuu ne "kovat" maat jotka yleensä aina finaalissa. Siltikin on jo monta todella hyvää ehdokasta jo valittu. Tanska, Italia, Unkari, Kreikka, Serbia, Malta, Alankomaat, Armenia, Sveitsi, Moldova.
Ja vielä tosiaan puuttuu mm. Ruotsin, Venäjän, Australian, Viron ja Islannin edustajat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo aika moni maa päättänyt viisunsa ja vielä puuttuu ne "kovat" maat jotka yleensä aina finaalissa. Siltikin on jo monta todella hyvää ehdokasta jo valittu. Tanska, Italia, Unkari, Kreikka, Serbia, Malta, Alankomaat, Armenia, Sveitsi, Moldova.
Ja vielä tosiaan puuttuu mm. Ruotsin, Venäjän, Australian, Viron ja Islannin edustajat.
Ja jokerina Saksa, jolla on hyvä biisi tänä vuonna, kaveri vinkkas. Modernia poppia, ei menneen ajan diskohilejumppaa.
Saksalla on hyvä, todella hyvä veisu. Mutta se onkin aina automaattisesti finaalissa. Ranskallakin on hyvä.
Saksalla on hyvä, todella hyvä veisu. Mutta se onkin aina automaattisesti finaalissa. Ranskallakin on hyvä.
Toivon että ei.
Nyt on lavaesitykset nähty.
Hirveitä. Ja ihme jäykistelyä.Queensin korsettihäkkyrät "vaate" oli kaikki hyvän maun rajat ylittävä.
Ja ne homot bondagereleissään...
Samalla kornia, vanhanaikaista ja kumisevan tyhjää.
Esitykset nähtyäni, täytyy sanoa, että ei pääse finaaliin. Olipa karsea show. Monstereihin uusi show ja puku, kiitos.
Voi voi, miten toi Monsters oli noin huono. Suosikiksi nousi nyt yllättäen Domino. Joku mättää Ylen äänissä, Saaran ja Melin laulut hukkuivat jonnekin.
Pääsee. Kuuden parhaan joukkoon. Ei voita.